Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 6 takich materiałów
    Lotus 49 – Samochód wyścigowy, zaprojektowany w 1967 roku przez Colina Chapmana i Maurice'a Philippe'a i skonstruowany przez Team Lotus. Samochód zawierał wiele rewolucyjnych rozwiązań, przyczynił się także do zdobycia czterech tytułów mistrza świata . Po nieudanym dla Lotusa sezonie 1966, w którym zespół eksperymentował między innymi z silnikiem BRM H16, Colin Chapman bardzo chciał znaleźć nowy silnik. Skontaktował się z Keithem Duckworthem, który wraz z Mikiem Costinem i Billem Brownem modyfikował silniki Forda dla niższych formuł wyścigowych. Duckworth wyjawił, że zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie pięciu silników odpowiednich dla Formuły 1 silnika będzie kosztować około sto tysięcy funtów na sezon. Wybrano silnik V8, chociaż wielu zewnętrznych ekspertów uważało, że lepszym rozwiązaniem byłby silnik V12. Główne połączenie między silnikiem i podwoziem stanowiły dwie śruby rozmieszczone 9 cali od siebie na dole aluminiowego monocoque'u wraz z dodatkowymi połączeniami na wzmocnionych pokrywach rozrządu. Silnik był częścią nośną podwozia, co było możliwe dzięki jego zwartości oraz sztywności bloku. Moc maksymalna wynosiła 400 KM przez co Lotus 49 osiągał prędkość maksymalną 320 km/h. Lotus 49 był używany przez zespół przez cztery sezony w latach 1967-1970, stając się pierwszym samochodem Formuły 1 pomalowanym w barwy sponsora oraz ewoluując w wersję "B", wyposażoną w zintegrowane z nadwoziem spojlery – pierwsze takie rozwiązanie w Formule 1. W sezonie 1968 roku Graham Hill zdobył tytuł mistrza świata Formuły 1 w Lotusie 49, lecz Jim Clark zginął w wyścigu Formuły 2. W sezonie 1970 roku austriacki kierowca Jochen Rindt prowadząc Lotusa 49 wygrał Grand Prix Monako 1970, co przyczyniło się do zdobycia przez niego zwycięstwa sezonu 1970.
    Samochód wyścigowy, zaprojektowany w 1967 roku przez Colina Chapmana i Maurice'a Philippe'a i skonstruowany przez Team Lotus. Samochód zawierał wiele rewolucyjnych rozwiązań, przyczynił się także do zdobycia czterech tytułów mistrza świata . Po nieudanym dla Lotusa sezonie 1966, w którym zespół eksperymentował między innymi z silnikiem BRM H16, Colin Chapman bardzo chciał znaleźć nowy silnik. Skontaktował się z Keithem Duckworthem, który wraz z Mikiem Costinem i Billem Brownem modyfikował silniki Forda dla niższych formuł wyścigowych. Duckworth wyjawił, że zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie pięciu silników odpowiednich dla Formuły 1 silnika będzie kosztować około sto tysięcy funtów na sezon. Wybrano silnik V8, chociaż wielu zewnętrznych ekspertów uważało, że lepszym rozwiązaniem byłby silnik V12. Główne połączenie między silnikiem i podwoziem stanowiły dwie śruby rozmieszczone 9 cali od siebie na dole aluminiowego monocoque'u wraz z dodatkowymi połączeniami na wzmocnionych pokrywach rozrządu. Silnik był częścią nośną podwozia, co było możliwe dzięki jego zwartości oraz sztywności bloku. Moc maksymalna wynosiła 400 KM przez co Lotus 49 osiągał prędkość maksymalną 320 km/h. Lotus 49 był używany przez zespół przez cztery sezony w latach 1967-1970, stając się pierwszym samochodem Formuły 1 pomalowanym w barwy sponsora oraz ewoluując w wersję "B", wyposażoną w zintegrowane z nadwoziem spojlery – pierwsze takie rozwiązanie w Formule 1. W sezonie 1968 roku Graham Hill zdobył tytuł mistrza świata Formuły 1 w Lotusie 49, lecz Jim Clark zginął w wyścigu Formuły 2. W sezonie 1970 roku austriacki kierowca Jochen Rindt prowadząc Lotusa 49 wygrał Grand Prix Monako 1970, co przyczyniło się do zdobycia przez niego zwycięstwa sezonu 1970.
    25 kwietnia 2022, 23:08 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jim Beam – Zlot 2GetAir 2014. 
Link do galerii podany niżej.
    Zlot 2GetAir 2014.
    Link do galerii podany niżej.
    Built. Tuned. Driven. BYP Racing Honda Civic. – Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Honda Civic z piątej generacji, przeznaczona do wyścigów Time Attack, zmodyfikowana przez BYP Racing, czyli dwóch braci - Jim i Ben Tran, oraz używana przez nich w wyścigach. Samochód ma wolnossący silnik 2.4L (K24A) o mocy 240 KM. Podczas ubiegłorocznej edycji World Time Attack Challenge, w klasie Open, na 46 samochodów zajął 12 miejsce (a w klasyfikacji ogólnej - 25 miejsce na 82 samochody), pokonując wiele Evo, WRX, Skyline GT-R, RX-7 itp.
    Saleen S7 – Wio srebżynko - Jim Carrey (Bruce wszechmogący)
    Wio srebżynko - Jim Carrey (Bruce wszechmogący)
    1 kwietnia 2013, 14:18 przez MrJBL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kawasaki ZX10 za kierownicą którego zasiadł Nick "Apex" Brocha vs. RX7 z silnikiem Corvette (czyli jedynie słusznym V8). Kierowcą jest Jim Guthrie.
    15 stycznia 2012, 10:05 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1