Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 101 takich materiałów
    JELCZ c317 – MOC:200km.
te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    MOC:200km.
    te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
    Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
    Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    9 listopada 2012, 20:22 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Jelcz – miałem dziś sen, że takim powoziłem.
    Miałem dziś sen, że takim powoziłem.
    23 sierpnia 2012, 9:56 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jelcz – Tato ja chce do przyczepy! Ktoś w ogóle pamięta te czasy?
    Tato ja chce do przyczepy! Ktoś w ogóle pamięta te czasy?
    18 sierpnia 2012, 23:45 przez tommi3city (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Autobus Jelcz – Chyba wszyscy go znają
    Chyba wszyscy go znają
    13 sierpnia 2012, 13:30 przez system32 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jelcz 317 – Jedna z najbardziej rozpoznawalnych ciężarówek w Polsce
    Jedna z najbardziej rozpoznawalnych ciężarówek w Polsce
    13 sierpnia 2012, 13:28 przez system32 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jelcz Berliet – kolejna legenda, tym razem komunikacja miejska i podmiejska.
    Kolejna legenda, tym razem komunikacja miejska i podmiejska.
    3 sierpnia 2012, 12:20 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ogórek – kolejny klasyk z PRL, czyli Jelcz 043, licencyjna odmiana autobusu Skoda 706RTO
    Kolejny klasyk z PRL, czyli Jelcz 043, licencyjna odmiana autobusu Skoda 706RTO
    3 sierpnia 2012, 12:17 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jelcz 315 – NADWOZIE
rama: stalowa, podłużnicowa
kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg 
SILNIK
typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
pojemność skokowa: 11 100 cm
moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min 
PRZENIESIENIE NAPĘDU
sprzęgło: suche, jednotarczowe
skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy 
ZAWIESZENIE
przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi 
KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
opony: 11.00 x 20"
hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    NADWOZIE
    rama: stalowa, podłużnicowa
    kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
    skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
    wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
    masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
    dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg
    SILNIK
    typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
    liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
    pojemność skokowa: 11 100 cm
    moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min
    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    sprzęgło: suche, jednotarczowe
    skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
    zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy
    ZAWIESZENIE
    przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
    tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi
    KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
    koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
    opony: 11.00 x 20"
    hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
    hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    25 lipca 2012, 20:29 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kto je lubi niech da "jest moc"
    18 lipca 2012, 13:34 przez Tichon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jelcz – Ikona polskiego transportu drogowego lat 90-tych
    Ikona polskiego transportu drogowego lat 90-tych
    17 lipca 2012, 22:35 przez gorol98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)