Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 175 takich materiałów
    Jedyne Lamborghini... – ...nadające się na polskie drogi.
    ...nadające się na polskie drogi.
    9 sierpnia 2012, 22:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Lubiana i każdemu znana – Jedyne BMW które kocham.
    Jedyne BMW które kocham.
    13 lipca 2012, 23:11 przez avenssis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Już jest w moim Garażu – kupiłem okazyjnie BMW 520 rocznik juz nie pamiętam ale lata 70-te napewno,szkoda mi było na złom oddać teraz czeka go renowacja.jedyne czego nie musze wymieniać to wnętrze bo jest w świetnym stanie tylko trzeba wyprać,blacha no niestety dość skorodowana ale nie jest tragicznie(wkońcu jesteśmy w polsce i mamy najlepszych blacharzy na świecie)silnik na chodzie lecz do poprawek,jazda próbna odbyta i wrażenia super.fakt że jeden cylinder nie pali jak należy ale to się zrobi:) trzymajcie kciuki aby mi się udało uratować auto przed złomowcem :)
    Kupiłem okazyjnie BMW 520 rocznik juz nie pamiętam ale lata 70-te napewno,szkoda mi było na złom oddać teraz czeka go renowacja.jedyne czego nie musze wymieniać to wnętrze bo jest w świetnym stanie tylko trzeba wyprać,blacha no niestety dość skorodowana ale nie jest tragicznie(wkońcu jesteśmy w polsce i mamy najlepszych blacharzy na świecie)silnik na chodzie lecz do poprawek,jazda próbna odbyta i wrażenia super.fakt że jeden cylinder nie pali jak należy ale to się zrobi:) trzymajcie kciuki aby mi się udało uratować auto przed złomowcem :)
    14 lipca 2012, 0:11 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    moje

    Valentino Rossi (Le Mans) – Póki co jedyne podium w tym sezonie, ale dla mnie i tak na zawsze będzie najlepszy!
    Póki co jedyne podium w tym sezonie, ale dla mnie i tak na zawsze będzie najlepszy!
    17 czerwca 2012, 23:30 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Znaleziono po latach Shelby GT500 Cobra – W poszukiwaniu nieużywanych i zapomnianych motoryzacyjnych perełek nie trzeba plądrować szop ani stodół. Powyższy Shelby Cobra GT500 jest dowodem na to, że takie auto można znaleźć nawet... na pustyni.
Oryginalny GT500 z 1967 roku został odnaleziony na pustyni w Kalifornii, gdzie stał nieużywany przez 25 lat. Wiatr i piasek wprawdzie całkowicie zniszczyły jego lakier, ale niska wilgotność zapobiegła korozji.
Egzemplarz ten został sprawdzony pod względem oryginalności i zostało dowiedzione, że jest to autentyczny Shelby GT500. Silnik to siedmiolitrowa jednostka typu big block, nominalnie wytwarzająca ok. 410 KM. Motor jednak najprawdopodobniej został poddany modyfikacjom przez poprzednich właścicieli.

Co ciekawe, obecny właściciel nie ma w planach doprowadzenia nadwozia do stanu idealnego, a jedyne, co zostanie poddane renowacji, to silnik i pozostałe układy mechaniczne i elektryczne.
    W poszukiwaniu nieużywanych i zapomnianych motoryzacyjnych perełek nie trzeba plądrować szop ani stodół. Powyższy Shelby Cobra GT500 jest dowodem na to, że takie auto można znaleźć nawet... na pustyni.
    Oryginalny GT500 z 1967 roku został odnaleziony na pustyni w Kalifornii, gdzie stał nieużywany przez 25 lat. Wiatr i piasek wprawdzie całkowicie zniszczyły jego lakier, ale niska wilgotność zapobiegła korozji.
    Egzemplarz ten został sprawdzony pod względem oryginalności i zostało dowiedzione, że jest to autentyczny Shelby GT500. Silnik to siedmiolitrowa jednostka typu big block, nominalnie wytwarzająca ok. 410 KM. Motor jednak najprawdopodobniej został poddany modyfikacjom przez poprzednich właścicieli.

    Co ciekawe, obecny właściciel nie ma w planach doprowadzenia nadwozia do stanu idealnego, a jedyne, co zostanie poddane renowacji, to silnik i pozostałe układy mechaniczne i elektryczne.
    19 maja 2012, 12:51 przez hicube (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Jak wszyscy to ja też – Moje małe Ferrari :) Aktualnie podczas remontu jak widać. Po zakończeniu wstawię lepsze fotki 

Fiat Uno 1.4 i.e.S 
70 KM 89000 km przebiegu rocznik 1996 jak na razie nie narzekam na to autko jedyne co było przy nim robione to wymiana amortyzatorów i rozrusznika ważne, że jeździ.
    Moje małe Ferrari :) Aktualnie podczas remontu jak widać. Po zakończeniu wstawię lepsze fotki

    Fiat Uno 1.4 i.e.S
    70 KM 89000 km przebiegu rocznik 1996 jak na razie nie narzekam na to autko jedyne co było przy nim robione to wymiana amortyzatorów i rozrusznika ważne, że jeździ.
    13 maja 2012, 16:54 przez tommy1212 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Luksusowe autka do wynajęcia – Podczas pobytu w Wiedniu w wakacje dostrzegłem ładne autka do wynajęcia :))
jedyne 79€ za godzinę :D
    Podczas pobytu w Wiedniu w wakacje dostrzegłem ładne autka do wynajęcia :))
    jedyne 79€ za godzinę :D
    3 maja 2012, 21:45 przez elemelek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Legenda BMW – BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant′ Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

Silnik

    R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

Osiągi

    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
    Prędkość maksymalna: 262 km/h
    BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczonym do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant′ Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach

    Silnik

    R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

    Osiągi

    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
    Prędkość maksymalna: 262 km/h
    6 kwietnia 2012, 22:54 przez spaslax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Skoda 110R – sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    Sportowa wersja popularnej kiedyś i w naszym kraju skody 100/110. osiągami nie powala, jedyne 52KM, ale urodą zdecydowanie nadrabia. dla mnie jest to jedno z najpiękniejszych aut jakie powstało w byłym bloku wschodnim, posiada np drzwi bez ramek wokół szyb. z ważniejszych danych technicznych: silnik rzędowy, umieszczony z tyłu, napęd na tylną oś. pojemność 1107 cm³, 52KM przy 4650obr/min, maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s, prędkość maksymalna: 145 km/h. erko, bo tak nazywano skodę 110R, zadebiutowała w 1969 roku i była produkowana w latach 1970-1980, wyprodukowano 56 902 egzemplarzy. poprzedniczką była skoda 1000MBX, następczynią skoda garde/rapid. skodę 110R nazywano też czeskim porsche lub porsche wschodu. na podstawie tego modelu powstała też wersja rajdowa, 130RS, którą zaprezentuję przy innej okazji
    2 kwietnia 2012, 11:14 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes W124 Brabus – Silnik V12 7.3  i jedyne 530KM. Jak na tamte czasy to niezle wymiatał.
    Silnik V12 7.3 i jedyne 530KM. Jak na tamte czasy to niezle wymiatał.
    29 marca 2012, 14:30 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)