Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 175 takich materiałów
    Stolik z silnika – Prezent ode mnie i użytkownika Mariana na 18 urodziny kolegi, wybaczcie że bez szkła (blatu) ale to jedyne zdjęcie które zrobiłem przed oddaniem go w ręce szklarza a później świeżo upieczonego pełnoletniego użytkownika naszych dróg. Wszystkiego najlepszego Hunter.
    Prezent ode mnie i użytkownika Mariana na 18 urodziny kolegi, wybaczcie że bez szkła (blatu) ale to jedyne zdjęcie które zrobiłem przed oddaniem go w ręce szklarza a później świeżo upieczonego pełnoletniego użytkownika naszych dróg. Wszystkiego najlepszego Hunter.
    560 KM! - AUDI RS 6 po drobnych zmianach stylistycznych – Pod maską tego potwora drzemie 4.0 litrowy silnik TFSI biturbo V8 generujący moc 560 KM! Przyspieszenie do "setki" zajmuje mu jedyne 3,9 sekundy!
    Pod maską tego potwora drzemie 4.0 litrowy silnik TFSI biturbo V8 generujący moc 560 KM! Przyspieszenie do "setki" zajmuje mu jedyne 3,9 sekundy!
    Jeżeli zginę to z pasją... – Coraz częściej widuję tego typu obrazki w naszych internetach i się zastanawiam jak dużym idiotą trzeba być, aby pisać takie głupoty. Motocykle nie zabijają, pasja także! Jedyne co zabija to głupota kierowców (zarówno motocykli jak i samochodów). Moto nikomu nie nakazuje grzać 250km/h przez miasto czy wyprzedzać na zakręcie. Sami na nie siadamy i decydujemy jak pojedziemy. Sam ujeżdżam sporta i nie uważam się, ani za bohatera, ani za dawce. Nawet zaraziłem syna tą piękną pasją i sprzedajemy bzyka i kupujemy 125 :D Taki mały apel dla tych co lubią zapier**lać. Pamiętaj śmierć na moto nie uczyni z Ciebie bohatera i męczennika jak sobie to twórcy takich demotów myślą. Moto to piękna pasja i przygoda, zabija ludzka głupota.....
    Coraz częściej widuję tego typu obrazki w naszych internetach i się zastanawiam jak dużym idiotą trzeba być, aby pisać takie głupoty. Motocykle nie zabijają, pasja także! Jedyne co zabija to głupota kierowców (zarówno motocykli jak i samochodów). Moto nikomu nie nakazuje grzać 250km/h przez miasto czy wyprzedzać na zakręcie. Sami na nie siadamy i decydujemy jak pojedziemy. Sam ujeżdżam sporta i nie uważam się, ani za bohatera, ani za dawce. Nawet zaraziłem syna tą piękną pasją i sprzedajemy bzyka i kupujemy 125 :D Taki mały apel dla tych co lubią zapier**lać. Pamiętaj śmierć na moto nie uczyni z Ciebie bohatera i męczennika jak sobie to twórcy takich demotów myślą. Moto to piękna pasja i przygoda, zabija ludzka głupota.....
    2 października 2014, 20:01 przez Krzychu89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Bertone z Bad Lookiem – Jedna z Ładniejszych Asterek w internecie, Jedyne dopuszczalne brewki na tym aucie, tzw. bad look, które moim zdaniem wyglądają fenomenalnie, dodają agresywnego zacięcia. Podkreśla to jeszcze rzadko spotykany zderzak z serii SRS/OPX. Marzę o takim zestawie na swoim aucie.
    Jedna z Ładniejszych Asterek w internecie, Jedyne dopuszczalne brewki na tym aucie, tzw. bad look, które moim zdaniem wyglądają fenomenalnie, dodają agresywnego zacięcia. Podkreśla to jeszcze rzadko spotykany zderzak z serii SRS/OPX. Marzę o takim zestawie na swoim aucie.
    Potencjał sprzętu i talent kierowcy to nie jedyne wytyczne decydujące o zwycięstwie w wyścigu. Dużą rolę odgrywa również pogoda. Mokry asfalt oznacza dramatyczny spadek trakcji, tak potrzebnej przy torowej jeździe. Nieprzygotowane do deszczu pojazdy stają się bezużyteczne.
    22 września 2014, 19:24 przez nielegal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    McLaren 650S x2 - BattleRoyale by Dawid Obłój Photography – Dwa i aktualnie jedyne w Polsce 650S na jednym zdjęciu.
    Dwa i aktualnie jedyne w Polsce 650S na jednym zdjęciu.
    Czas się pokazać 323BG GT – Od trzech lat moja miłość i jedyne westchnienie.
    Od trzech lat moja miłość i jedyne westchnienie.
    17 sierpnia 2014, 11:22 przez kksluki (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ultimate DUB's 2014 – Jedyne e30 M3 na tej imprezie.
    Jedyne e30 M3 na tej imprezie.
    20 lipca 2014, 14:00 przez blncompany (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasna fotka

    Ma tylko 2.3 litra pojemności, ale dzięki turbodoładowaniu generuje aż 310 KM oraz 433 Nm. Okazuje się jednak, że obawy dotyczące silnika EcoBoost i jego niezbyt rasowego brzmienia, były zupełnie niepotrzebne.

    Jedyne co psuje dobre wrażenie, to kolejny film opublikowany przez tego samego kierowcę. Jest na nim przejazd 8-cylindrową wersją auta, która jednak brzmi nieporównywalnie lepiej.
    BMW pracuje nad bezprzewodowym ładowaniem samochodów – BMW wraz z Daimlerem pracuje nad nowatorskim systemem indukcyjnego ładowania aut elektrycznych. Jest to następny krok w rozwoju technologi lądowania baterii wysokonapięciowych. Najważniejszą zaletą takich systemów jest bezkablowe połączenie między akumulatorami pojazdu a źródłem zasilania. Jedyne co musi zrobić kierowca to zaparkować auto w odpowiednim miejscu.

Producenci podpisali umowę o wspólnym konstruowaniu i wdrażaniu zestandaryzowanej technologii indukcyjnego ładowania samochodów elektrycznych i hybryd plug-in. System składa się z dwóch elementów: wtórnej pętli w podłodze samochodu oraz płyty bazowej z pierwotną pętlą indukcyjną pod samochodem, np. w podłodze garażu. System ma wytwarzać pole elektromagnetyczne transmitujące bezprzewodowo energię między pętlami indukcyjnymi z wydajnością 3,6 kW. Wydajność tego typu systemu – 90% – pozwala na efektywne i bardzo dogodne ładowanie akumulatorów.
    BMW wraz z Daimlerem pracuje nad nowatorskim systemem indukcyjnego ładowania aut elektrycznych. Jest to następny krok w rozwoju technologi lądowania baterii wysokonapięciowych. Najważniejszą zaletą takich systemów jest bezkablowe połączenie między akumulatorami pojazdu a źródłem zasilania. Jedyne co musi zrobić kierowca to zaparkować auto w odpowiednim miejscu.

    Producenci podpisali umowę o wspólnym konstruowaniu i wdrażaniu zestandaryzowanej technologii indukcyjnego ładowania samochodów elektrycznych i hybryd plug-in. System składa się z dwóch elementów: wtórnej pętli w podłodze samochodu oraz płyty bazowej z pierwotną pętlą indukcyjną pod samochodem, np. w podłodze garażu. System ma wytwarzać pole elektromagnetyczne transmitujące bezprzewodowo energię między pętlami indukcyjnymi z wydajnością 3,6 kW. Wydajność tego typu systemu – 90% – pozwala na efektywne i bardzo dogodne ładowanie akumulatorów.