Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    BMW – Prace trwają.
Poszukiwane halogeny.
    Prace trwają.
    Poszukiwane halogeny.
    3 lutego 2015, 18:54 przez T850 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E30 – E-trzydziecha na zimowym setupie. Wróciła czarna nerka, założone stalówki, halogeny w końcu działają i nie są popękane; czekam jeszcze na przyciemnione lampy przod a'la black hella przerobione zgodzie z ori. W garażu już czeka, na wiosne, sportowa zawiecha. Teraz tylko hamulce i w końcu swap.
    E-trzydziecha na zimowym setupie. Wróciła czarna nerka, założone stalówki, halogeny w końcu działają i nie są popękane; czekam jeszcze na przyciemnione lampy przod a'la black hella przerobione zgodzie z ori. W garażu już czeka, na wiosne, sportowa zawiecha. Teraz tylko hamulce i w końcu swap.
    23 grudnia 2014, 23:49 przez thedk996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Eska dostala nowe oczy... – Lampy wróciły z przerobienia, jestem mega zadowolony. W halogeny wleciały led H7 do jazdy dziennej i najważniejsze Pl blachy.
    Lampy wróciły z przerobienia, jestem mega zadowolony. W halogeny wleciały led H7 do jazdy dziennej i najważniejsze Pl blachy.
    23 listopada 2014, 20:10 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    Przerabiamy lampy – Esa bez oczu... Przy okazji małe sprzątanie i czyszczenie. Lampy pojechały na przerobienie na Bi-xenon. I w halogeny wlecą H7 led do jazdy dziennej. Będę palił komary z metra coś czuję...
    Esa bez oczu... Przy okazji małe sprzątanie i czyszczenie. Lampy pojechały na przerobienie na Bi-xenon. I w halogeny wlecą H7 led do jazdy dziennej. Będę palił komary z metra coś czuję...
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Hyundai Accent – Szału nie ma. Do wymiany wahacz, zacisk hamulcowy, podnośniki szyb, i klemy. Pomalowany jakąś farbą stoczniową antykorozyjną (o dziwo jest tylko kilka ognisk korozji). W planach oprócz tego, że oczywiście zostanie naprawiony, to dojdą na pewno alu felgi, oraz przednie halogeny muszę odpalić (coś nie świecą).  Mój pierwszy samochód, kupiony za własne pieniądze i ubezpieczenie również na siebie!
    Szału nie ma. Do wymiany wahacz, zacisk hamulcowy, podnośniki szyb, i klemy. Pomalowany jakąś farbą stoczniową antykorozyjną (o dziwo jest tylko kilka ognisk korozji). W planach oprócz tego, że oczywiście zostanie naprawiony, to dojdą na pewno alu felgi, oraz przednie halogeny muszę odpalić (coś nie świecą). Mój pierwszy samochód, kupiony za własne pieniądze i ubezpieczenie również na siebie!
    16 września 2014, 16:35 przez NooControl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne.

    Moja wisienka po drobnych zmianach – Listwa zrobiona, gleba powiększona, teraz pora na halogeny niestety z finansami nie jest tak kolorowo, jeszcze się uczę a wszystkie oszczędności wkładam w samochód, który kupując za pieniądze z 18stki i drobnym wsparciem Taty spełnił moje marzenie z dzieciństwa. Teraz tworzymy wspaniały duet i wiem że to auto może zostać u mnie nawet do końca. Macie jeszcze jakieś propozycje co do zmian? 
Pozdrawiam i przepraszam, że nie przybyłem na zlot, ale miałem autko w rozbiórce.
    Listwa zrobiona, gleba powiększona, teraz pora na halogeny niestety z finansami nie jest tak kolorowo, jeszcze się uczę a wszystkie oszczędności wkładam w samochód, który kupując za pieniądze z 18stki i drobnym wsparciem Taty spełnił moje marzenie z dzieciństwa. Teraz tworzymy wspaniały duet i wiem że to auto może zostać u mnie nawet do końca. Macie jeszcze jakieś propozycje co do zmian?
    Pozdrawiam i przepraszam, że nie przybyłem na zlot, ale miałem autko w rozbiórce.
    11 września 2014, 21:35 przez rau_x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Bmw E30 – Tak więc kolejne zdjęcie mojej zabaweczki, tym razem podczas mycia. Jak widzicie znaczek ///M poszedł w zapomnienie i była to zmiana na korzyść. Czekam na halogeny gdyż moje są popękane. Na dniach przód opadnie i może zabiorę się za przyciemnianie lamp. Mam nadzieje, że się podoba.
    Tak więc kolejne zdjęcie mojej zabaweczki, tym razem podczas mycia. Jak widzicie znaczek ///M poszedł w zapomnienie i była to zmiana na korzyść. Czekam na halogeny gdyż moje są popękane. Na dniach przód opadnie i może zabiorę się za przyciemnianie lamp. Mam nadzieje, że się podoba.
    31 lipca 2014, 23:13 przez thedk996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Dylemat – Chodzą mi po głowie zmiany przodu auta. Niniejszym czerwone, ciemne halogeny, bądź czerwony kierunek, reszta tak jak jest.
Pierwsza opcja wyglądałaby mniej więcej tak jak jest to widoczne na zdjęciu, jednak przez myśl przeszło mi również rozjaśnienie lamp i wtedy czerwony halogen, jednak teraz nie mogę się zdecydować.
Być może ktoś z Was zechce wyrazić swoją opinię na ten temat.
    Chodzą mi po głowie zmiany przodu auta. Niniejszym czerwone, ciemne halogeny, bądź czerwony kierunek, reszta tak jak jest.
    Pierwsza opcja wyglądałaby mniej więcej tak jak jest to widoczne na zdjęciu, jednak przez myśl przeszło mi również rozjaśnienie lamp i wtedy czerwony halogen, jednak teraz nie mogę się zdecydować.
    Być może ktoś z Was zechce wyrazić swoją opinię na ten temat.
    30 lipca 2014, 20:23 przez zolansky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (25)
    Źródło:

    Własne