Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Mój 406 – Mój pierwszy samochód, posiadam go już od ponad dwóch lat i sprawuje się bardzo dobrze, wbrew stereotypom na temat francuzów. 

Silnik w środku to najzwyklejszy XU7JP4 (dla niewtajemniczonych 1.8 16v) o mocy 112 KM, przejechane ma 160 tyś. km i jak na razie nie zanosi się aby przestał współpracować.

Kolor to "Bleu De Rhodes" Granatowy perła, przedni zderzak w całości malowany, gdyż stary nie w zamiarze uszkodziłem. Dołożone zostały halogeny i "dyfuzorek" od Laguny.

Koła to najzwyklejsze '14 z oryginalnymi kołpaksami, cały czas rozważam kupno oryginalnych alu '15.

Cóż sądzicie o moim samochodzie?
    Mój pierwszy samochód, posiadam go już od ponad dwóch lat i sprawuje się bardzo dobrze, wbrew stereotypom na temat francuzów.

    Silnik w środku to najzwyklejszy XU7JP4 (dla niewtajemniczonych 1.8 16v) o mocy 112 KM, przejechane ma 160 tyś. km i jak na razie nie zanosi się aby przestał współpracować.

    Kolor to "Bleu De Rhodes" Granatowy perła, przedni zderzak w całości malowany, gdyż stary nie w zamiarze uszkodziłem. Dołożone zostały halogeny i "dyfuzorek" od Laguny.

    Koła to najzwyklejsze '14 z oryginalnymi kołpaksami, cały czas rozważam kupno oryginalnych alu '15.

    Cóż sądzicie o moim samochodzie?
    9 czerwca 2014, 20:42 przez Gronto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Źródło:

    Własne zdjęcie

    Taka to była szara mysz... – Tak moje E36 prezentowało się jeszcze niedawno. Szara, wysoka. Jedynie halogeny się wtedy pojawiły. Trochę pracy, pieniędzy, cierpliwości i wreszcie mam to co chciałam. Opłacało się. Życzę wszystkim którzy spełniają swoje marzenia, pracują nad nowymi projektami i dbają o swoje oczka w głowie dużo wytrwałości. Pozdrawiam Motokillerów:)
    Tak moje E36 prezentowało się jeszcze niedawno. Szara, wysoka. Jedynie halogeny się wtedy pojawiły. Trochę pracy, pieniędzy, cierpliwości i wreszcie mam to co chciałam. Opłacało się. Życzę wszystkim którzy spełniają swoje marzenia, pracują nad nowymi projektami i dbają o swoje oczka w głowie dużo wytrwałości. Pozdrawiam Motokillerów:)
    26 maja 2014, 14:02 przez zolansky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Black front Audi 90 – Halogeny i ramki w lampach psiknientne, jeszcze tylko dorwać czarne kierunkowskazy i będzie pięknie
    Halogeny i ramki w lampach psiknientne, jeszcze tylko dorwać czarne kierunkowskazy i będzie pięknie
    12 maja 2014, 18:39 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Zdjęcie mojego autorstwa

    BMW E36 323i – Moje drobne modyfikacje w przeciągu 3 miesięcy, Alu 17, 7.5 z oponą 235/40 Kierunki oraz halogeny zmienione. Siedzi na zawieszeniu m-pakiet ale i tak jest za wysokie. Jak na 19 letnie auto trzyma się w znakomitym stanie, Pozostaje tylko wsadzić gwint, i polerka lakieru.
    Moje drobne modyfikacje w przeciągu 3 miesięcy, Alu 17, 7.5 z oponą 235/40 Kierunki oraz halogeny zmienione. Siedzi na zawieszeniu m-pakiet ale i tak jest za wysokie. Jak na 19 letnie auto trzyma się w znakomitym stanie, Pozostaje tylko wsadzić gwint, i polerka lakieru.
    2 kwietnia 2014, 21:08 przez Pachu91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Zmian ciąg dalszy – Jak się podobają halogeny i dokładka?
A pod maska 1.1
    Jak się podobają halogeny i dokładka?
    A pod maska 1.1
    16 marca 2014, 17:15 przez darjojo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    prywatne

    Jak ukończę swoje GT Abarth także się pochwalę , robię szereg modyfikacji i na razie wstrzymam się z fotkami.

    Modyfikacje :
    -Dolot SIMOTA
    -wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
    -strumienica
    -dwa wydechy przelotowe
    -tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
    -alusy borbety 15''
    -nowa tapicerka skórzana
    -dodatkowe zegary
    -nowe tarcze licznika
    -podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
    -tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
    -halogeny z punto EVO okrągłe
    -tylnia klapa robiona na gładko
    -zabudowa bagażnika audio car
    -wymiana lamp na angel-eye
    -tylnie lampy diodowe
    -nowy lakier.

    Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!
    30 stycznia 2014, 0:47 przez jezik1995 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    BMW e36 – Kanał prowizorka, ale mniejsza z tym najważniejsze że olej wymieniony, tył auta już się też trochę zmienił, został zdemontowany hak, włożony dyfuzor m pakiet i wymieniony tłumik. Pozostaje teraz przód w sobotę nowa atrapa i halogeny oklejone żółtą folią.
Pozdrawiam fanów tego modelu.
    Kanał prowizorka, ale mniejsza z tym najważniejsze że olej wymieniony, tył auta już się też trochę zmienił, został zdemontowany hak, włożony dyfuzor m pakiet i wymieniony tłumik. Pozostaje teraz przód w sobotę nowa atrapa i halogeny oklejone żółtą folią.
    Pozdrawiam fanów tego modelu.
    7 stycznia 2014, 19:18 przez djdavix6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Źródło:

    Własne

    Kilka pytań – Mam Fiata Siena 1.6 16V, jest to mój pierwszy samochód, jednak nie chce się z nim szybko rozstać, jednak muszę w nim trochę zrobić i mam kilka pytań, a mianowicie:

1. Czy jest problem z kolektorem wydechowym ponieważ mam szparę miedzy nim a silnikiem i "pierdzi"
2. Czy żółte halogeny, i białe kierunki będą dobrze wyglądały?
3. Wyobrażacie sobie coś takiego na lekkiej glebie i jaki kolor felg do niej *kolor niebieski jak na zdj.)
4. Jest opcja wysunięcia końcówki wydechu na wysokość zderzaka? Tak aby było go widać z zewnątrz (teraz muszę się prawie że położyć pod autem)
    Mam Fiata Siena 1.6 16V, jest to mój pierwszy samochód, jednak nie chce się z nim szybko rozstać, jednak muszę w nim trochę zrobić i mam kilka pytań, a mianowicie:

    1. Czy jest problem z kolektorem wydechowym ponieważ mam szparę miedzy nim a silnikiem i "pierdzi"
    2. Czy żółte halogeny, i białe kierunki będą dobrze wyglądały?
    3. Wyobrażacie sobie coś takiego na lekkiej glebie i jaki kolor felg do niej *kolor niebieski jak na zdj.)
    4. Jest opcja wysunięcia końcówki wydechu na wysokość zderzaka? Tak aby było go widać z zewnątrz (teraz muszę się prawie że położyć pod autem)
    3 grudnia 2013, 16:46 przez tibuxu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    VW Golf VI GTI Mike’a – Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    Niektóre auta już opuszczając salon są skazane na sukces. Gdy nowiutki Volkswagen Golf VI GTI trafił w ręce Mike’a, od razu jasne było, że nie pozostanie seryjnym wozem. To jeden z tych projektów, który każdy doskonale kojarzy z łódzkich ulic. Teraz jest okazja by przyjrzeć mu się dokładniej na statycznych zdjęciach, bo w ruchu ciężko dotrzymać mu kroku.

    Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.

    Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.

    Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.

    Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
    5 listopada 2013, 21:05 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Kadett E – Żółte Halogeny
    Żółte Halogeny
    14 października 2013, 21:00 przez damianas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj