Szukaj
Znalazłem 53 takie materiały
Silnik w środku to najzwyklejszy XU7JP4 (dla niewtajemniczonych 1.8 16v) o mocy 112 KM, przejechane ma 160 tyś. km i jak na razie nie zanosi się aby przestał współpracować.
Kolor to "Bleu De Rhodes" Granatowy perła, przedni zderzak w całości malowany, gdyż stary nie w zamiarze uszkodziłem. Dołożone zostały halogeny i "dyfuzorek" od Laguny.
Koła to najzwyklejsze '14 z oryginalnymi kołpaksami, cały czas rozważam kupno oryginalnych alu '15.
Cóż sądzicie o moim samochodzie?
Modyfikacje :
-Dolot SIMOTA
-wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
-strumienica
-dwa wydechy przelotowe
-tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
-alusy borbety 15''
-nowa tapicerka skórzana
-dodatkowe zegary
-nowe tarcze licznika
-podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
-tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
-halogeny z punto EVO okrągłe
-tylnia klapa robiona na gładko
-zabudowa bagażnika audio car
-wymiana lamp na angel-eye
-tylnie lampy diodowe
-nowy lakier.
Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!
1. Czy jest problem z kolektorem wydechowym ponieważ mam szparę miedzy nim a silnikiem i "pierdzi"
2. Czy żółte halogeny, i białe kierunki będą dobrze wyglądały?
3. Wyobrażacie sobie coś takiego na lekkiej glebie i jaki kolor felg do niej *kolor niebieski jak na zdj.)
4. Jest opcja wysunięcia końcówki wydechu na wysokość zderzaka? Tak aby było go widać z zewnątrz (teraz muszę się prawie że położyć pod autem)
Golf opuścił fabrykę w 2010 roku. Na zewnątrz lakier w kolorze Candy White, wewnątrz 210-konne 2.0 TSI i skrzynia DSG, czyli GTI pełną gębą. Dla wielu osób takie auto to spełnienie marzeń. W tym przypadku gra dopiero się zaczęła.
Poprawieniem osiągów zajął się Compsport. Ich Stage 3 zapewnił spektakularne 370KM i 470 NM. Jest potężnie, o czym przekonało się już wielu startujących do Golfa. O sprawne i bezpieczne zatrzymanie tej mocy walczą przednie i tylne tarcze i zaciski z Golfa R. Pewne, solidne prowadzenie i odpowiednie zbliżenie do ziemi Mike uzyskał dzięki zawieszeniu gwintowanemu Eibach Pro Street S. Kontakt z asfaltem odbywa się poprzez 19-calowe obręcze 3SDM 0.01 – przednie 8,5″ ET42, tylne 9,5″ ET40 – obute oponami 215/35R19.
Zewnętrzne zmiany stylistyczne są bardzo subtelne. Przednia i tylna dokładka oraz lusterka zostały polakierowane w czarny połysk. Grill został zastąpiony aftermarketowym – bez znaczka VW. Progi pochodzą z Golfa R, podobnie jak przednie i tylne lampy. Wisienką na torcie są żółte halogeny. Wnętrze pozostało seryjnym GTI za wyjątkiem gałki zmiany biegów, która pochodzi z wersji EDITION 35.
Dla mnie ten wóz jest pokazowym połączeniem mocy, stylu i kultowej serii GTI. Podręcznikowy przykład jak odpowiednio zmieszać tuningowe składniki i efektem końcowym wprowadzić zamęt na drodze. Mike nie chce zdradzić planów na przyszły sezon, ale o nowe pomysły raczej możemy być spokojni.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›