Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 34 takie materiały
    Civic V coupe H22A U2Q7 230KM – Bo liczy się wnętrze...
    Bo liczy się wnętrze...
    Honda Prelude H22A - PRAWDZIWY tuning – Auto nie jest skończone, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale wklejam ten post, by przypomnieć niektórym, co to jest tuning, co oznacza zrobić auto samemu. Co to jest projekt: wylany pot, plamy krwi, 0 na koncie i każda wolna chwila we własnym garażu. 

Auto przez ostatni rok i 2 miesiące dostało nowy silnik po kapitalce i drobnych zabiegach usprawniających, krótką skrzynie z długą 5, kompletnie nową instalację elektryczną, regeneracje układu zawieszenia i hamulców, nowe amorki i springi, retrofit, usunięte wszelkie ogniska korozji i wieeele wiele innych. Generalnie wszystkie części poza maglownicą i przednimi fotelami były wymieniane, ulepszane, odnawiane, bądź modernizowane. Wszystkie prace, poza obróbką głowicy wykonywałem sam osobiście. Nie woziłem auta od pana Stasia do pana Gienia chwaląc się jak fajnie jest zbudować samemu auto. I zdaje sobie sprawę że scenie stance się nie spodoba, bo brak airride i sytej felgi w naciągu. Mam dwa argumenty: 0-100 w 6,4s i skidpad 1.05g. mierzone na zwykłych contisportconact 3 bez jakiejkolwiek elektroniki wspomagającej, przy 6*C
Pzdr dla fanów prawdziwego tuningu.
    Auto nie jest skończone, jest jeszcze dużo do zrobienia, ale wklejam ten post, by przypomnieć niektórym, co to jest tuning, co oznacza zrobić auto samemu. Co to jest projekt: wylany pot, plamy krwi, 0 na koncie i każda wolna chwila we własnym garażu.

    Auto przez ostatni rok i 2 miesiące dostało nowy silnik po kapitalce i drobnych zabiegach usprawniających, krótką skrzynie z długą 5, kompletnie nową instalację elektryczną, regeneracje układu zawieszenia i hamulców, nowe amorki i springi, retrofit, usunięte wszelkie ogniska korozji i wieeele wiele innych. Generalnie wszystkie części poza maglownicą i przednimi fotelami były wymieniane, ulepszane, odnawiane, bądź modernizowane. Wszystkie prace, poza obróbką głowicy wykonywałem sam osobiście. Nie woziłem auta od pana Stasia do pana Gienia chwaląc się jak fajnie jest zbudować samemu auto. I zdaje sobie sprawę że scenie stance się nie spodoba, bo brak airride i sytej felgi w naciągu. Mam dwa argumenty: 0-100 w 6,4s i skidpad 1.05g. mierzone na zwykłych contisportconact 3 bez jakiejkolwiek elektroniki wspomagającej, przy 6*C
    Pzdr dla fanów prawdziwego tuningu.
    Preluda następczyni po Civicu – I w końcu mam upragnione H22A.
    I w końcu mam upragnione H22A.
    14 stycznia 2015, 21:37 przez peterso123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Moje

    8 grudnia 2014, 17:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda Prelude V – H22A na spacerze.
    H22A na spacerze.
    28 września 2014, 20:19 przez ramzy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Takie tam z prac nad głowica h22a – Na zdjęciu wyczyszczona chemicznie i mechanicznie, zawory i sprężynki też już zdemontowane.
    Na zdjęciu wyczyszczona chemicznie i mechanicznie, zawory i sprężynki też już zdemontowane.
    Prelude H22A – Jest prelka na nowej feldze na prośbę użytkownika bikerr.
    Jest prelka na nowej feldze na prośbę użytkownika bikerr.
    30 czerwca 2014, 0:00 przez JDM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Prelude IV gen – W trakcie prac, obecnie f20a4, w garażu czeka kompletny h22a na swap.
    W trakcie prac, obecnie f20a4, w garażu czeka kompletny h22a na swap.
    15 czerwca 2014, 23:06 przez ~RaZieL | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Honda prelude H22A – Moje oczko w głowie.
    Moje oczko w głowie.
    7 czerwca 2014, 22:10 przez JDM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    A to moje – 4WS Sercem H22A Zawieszeniem MUGENA
    4WS Sercem H22A Zawieszeniem MUGENA
    1 czerwca 2014, 9:32 przez DAGON (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne