Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 34 takie materiały
    H22A kompresor Del Sol EH6 – wzzzzyyyyyy! tssss! Tyle było słychać jak ta EH6 jechała po pasie w Krzywej.
    Wzzzzyyyyyy! tssss! Tyle było słychać jak ta EH6 jechała po pasie w Krzywej.
    9 kwietnia 2014, 18:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    H22A JDM – Swap z F20A4 na H22A JDM. Doczekałem sie po prawie 4 latach.
    Swap z F20A4 na H22A JDM. Doczekałem sie po prawie 4 latach.
    1 kwietnia 2014, 10:47 przez ramzy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Jakosc dzwieku słaba no ale to tylko telefon i sorry za wulgaryzmy ...
    19 lutego 2014, 1:50 przez ~Romo87 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Honda Prelude – moja prelka z H22A pod maska
    Moja prelka z H22A pod maska
    14 stycznia 2014, 12:24 przez JDM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Honda Civic 6 gen. H22A –
    11 października 2013, 22:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    CRX ED9 H22A –
    28 września 2013, 9:56 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    civicklub

    JDM Honda Torneo – Produkowana w latach 1997-2002 i przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Dwie topowe wersje, to Euro R czyli wolnossący silnik H22A VTEC 2.2L o mocy 220 KM oraz SiR-T czyli wolnossący F20B VTEC 2.0L o mocy 200 KM. Ciekawostka: inne słabsze wersje z automatyczną skrzynią biegów, wychodziły też w wersjach z napędem na cztery koła.
    Produkowana w latach 1997-2002 i przeznaczona wyłącznie na rynek japoński. Dwie topowe wersje, to Euro R czyli wolnossący silnik H22A VTEC 2.2L o mocy 220 KM oraz SiR-T czyli wolnossący F20B VTEC 2.0L o mocy 200 KM. Ciekawostka: inne słabsze wersje z automatyczną skrzynią biegów, wychodziły też w wersjach z napędem na cztery koła.
    Japanese Touring Car Championship Honda Accord – Japanese Touring Car Championship to japońska seria wyścigowa z lat 80 i 90 (podobno ma zostać wskrzeszona w 2013 roku!). Na przełomie tych lat, seria była zdominowana przez Nissana Skyline GT-R R32 (cztery tytuły mistrza), natomiast później jeździły tam popularne dziś na polskich drogach samochody, takie jak np. BMW E36, Nissan Primera, Mazda 323F, Opel Vectra itp., a wśród nich była też wspomniana Honda Accord, która dwa razy wywalczyła tytuł mistrza (1996 i 1997 rok). Masa samochodu to ledwie 975 kg, a pod maską wolnossący silnik 2.0L o mocy 280 KM, który bazował na H22A.
    Japanese Touring Car Championship to japońska seria wyścigowa z lat 80 i 90 (podobno ma zostać wskrzeszona w 2013 roku!). Na przełomie tych lat, seria była zdominowana przez Nissana Skyline GT-R R32 (cztery tytuły mistrza), natomiast później jeździły tam popularne dziś na polskich drogach samochody, takie jak np. BMW E36, Nissan Primera, Mazda 323F, Opel Vectra itp., a wśród nich była też wspomniana Honda Accord, która dwa razy wywalczyła tytuł mistrza (1996 i 1997 rok). Masa samochodu to ledwie 975 kg, a pod maską wolnossący silnik 2.0L o mocy 280 KM, który bazował na H22A.
    H22A.. –
    16 maja 2013, 12:11 przez ~master1992 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Honda Prelude V – Piąta generacja, produkowana od listopada 1996 r. do kwietnia 2001 r. W najmocniejszej wersji posiadała wolnossący silnik R4 2.2L 220 KM (H22A).
    Piąta generacja, produkowana od listopada 1996 r. do kwietnia 2001 r. W najmocniejszej wersji posiadała wolnossący silnik R4 2.2L 220 KM (H22A).
    26 grudnia 2012, 16:43 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj