Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    9 listopada 2020, 12:40 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    F40 Gas Monkey Garage – Rysunek mojego autorstwa, po więcej prac zapraszam na mojego fanpage'a: 
www.facebook.com/puarezdesign
    Rysunek mojego autorstwa, po więcej prac zapraszam na mojego fanpage'a:
    www.facebook.com/puarezdesign
    4 września 2017, 18:04 przez ~PuarezDesign | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/puarezdesign

    Ford GT by GMG – Gas Monkey potrafią zrobić coś pięknego.
    Gas Monkey potrafią zrobić coś pięknego.
    Richard Rawlings z Gas Monkey Garage i  Dodge Dart z 67 – W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

    Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    17 listopada 2015, 21:25 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Niespodzianka w Top Gear... – Sobowtór Arona Kaufmana, z Gas Monkey Garage.
    Sobowtór Arona Kaufmana, z Gas Monkey Garage.
    Richard Rawlings - historia – Właściciel Gas Monkey Garage.
Swój pierwszy samochód Richard kupił, gdy miał 14 lat. Był to Mercury Comet z 1974 roku. W ostatniej klasie liceum chłopak był właścicielem już trzeciego auta – Bandit Trans Am z 1977 roku. Rawlings tłumaczy, że od zawsze pracował po to, by wejść w posiadanie wcześniej upatrzonych pojazdów. Na początku lat 90. postrzelił go złodziej samochodów, którego nakrył podczas próby kradzieży jego Mustanga 2+2 Fastback z 1965 roku.
Richard parał się wieloma zajęciami, by móc zaspokoić swój „motoryzacyjny” głód. Był strażakiem, policjantem, pracował nawet jako sanitariusz – i wszystko to zanim skończył 21 lat. Porzucił pracę etatową, by otworzyć własny biznes, mianowicie drukarnię i agencję reklamową w jednym. Potem sprzedał firmę i otworzył Gas Monkey Garage – renomowany zakład renowacyjny hot rodów, odwiedzany przez klientów z całego świata.
    Właściciel Gas Monkey Garage.
    Swój pierwszy samochód Richard kupił, gdy miał 14 lat. Był to Mercury Comet z 1974 roku. W ostatniej klasie liceum chłopak był właścicielem już trzeciego auta – Bandit Trans Am z 1977 roku. Rawlings tłumaczy, że od zawsze pracował po to, by wejść w posiadanie wcześniej upatrzonych pojazdów. Na początku lat 90. postrzelił go złodziej samochodów, którego nakrył podczas próby kradzieży jego Mustanga 2+2 Fastback z 1965 roku.
    Richard parał się wieloma zajęciami, by móc zaspokoić swój „motoryzacyjny” głód. Był strażakiem, policjantem, pracował nawet jako sanitariusz – i wszystko to zanim skończył 21 lat. Porzucił pracę etatową, by otworzyć własny biznes, mianowicie drukarnię i agencję reklamową w jednym. Potem sprzedał firmę i otworzył Gas Monkey Garage – renomowany zakład renowacyjny hot rodów, odwiedzany przez klientów z całego świata.