Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Rok 1999 przyniósł wiele nowości i znaczących zmian w świecie rajdów. Ale nie mówimy tu o zmianach w przepisach, lecz o pojawieniu się nowych graczy na scenie: Ford wprowadził swoją rajdówkę Focus WRC, Skoda debiutowała z Octavią, a Peugeot z 206. Na dodatek doszło do dużych przetasowań wśród kierowców - Colin McRae przeszedł do Forda, a Richard Burns do Subaru. Można śmiało powiedzieć, że w WRC nastąpiło prawdziwe trzęsienie ziemi. Zapraszam do sprawdzenia, jak poszło wszystkim tym ekipom w pierwszych siedmiu rajdach sezonu 1999.
    14 maja 2023, 4:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zagorzałym fanom TOP GEAR, THE GRAND TOUR, polecam świetny wywiad ze znakomitą gwiazdą jaką jest Richard Hammond. Zagościł tydzień temu na targach Warsaw Motor Show.
    Co Hammond uważa na temat swojego rozbijania aut?! :)
    Wywiad przeprowadził nowy kanał motoryzacyjny @FUNandDRIVE
    29 listopada 2018, 18:53 przez millemila (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Amerykański kierowca wyścigowy, siedmiokrotny mistrz serii NASCAR, członek International Motorsports Hall of Fame.
    30 października 2018, 20:34 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Plymouth Superbird – Samochód pomalowany na niebiesko z numerem bocznym 43, którym kierował Richard Petty, rządził w NASCAR w latach 1970-1971. Niestety sukcesy nie przekładały się na sprzedaż i pomimo wyprodukowania 1920 egzemplarzy (po jednym dla każdego dealera - wymagania, by samochód mógł się ścigać w NASCAR) niektórzy dealerzy przywracali go do stanu pierwotnego (robili z niego standardowe Road Runnery demontując aerodynamiczny przód i obcinając skrzydła). A dziś? Dziś bez 200 000 dolarów w kieszeni nie ma co marzyć o zakupie porządnego egzemplarza z silnikiem 440. Hemi kosztują dwa razy tyle...
    Samochód pomalowany na niebiesko z numerem bocznym 43, którym kierował Richard Petty, rządził w NASCAR w latach 1970-1971. Niestety sukcesy nie przekładały się na sprzedaż i pomimo wyprodukowania 1920 egzemplarzy (po jednym dla każdego dealera - wymagania, by samochód mógł się ścigać w NASCAR) niektórzy dealerzy przywracali go do stanu pierwotnego (robili z niego standardowe Road Runnery demontując aerodynamiczny przód i obcinając skrzydła). A dziś? Dziś bez 200 000 dolarów w kieszeni nie ma co marzyć o zakupie porządnego egzemplarza z silnikiem 440. Hemi kosztują dwa razy tyle...