Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Richard Rawlings z Gas Monkey Garage i  Dodge Dart z 67 – W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

    Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    Richard Rawlings - historia – Właściciel Gas Monkey Garage.
Swój pierwszy samochód Richard kupił, gdy miał 14 lat. Był to Mercury Comet z 1974 roku. W ostatniej klasie liceum chłopak był właścicielem już trzeciego auta – Bandit Trans Am z 1977 roku. Rawlings tłumaczy, że od zawsze pracował po to, by wejść w posiadanie wcześniej upatrzonych pojazdów. Na początku lat 90. postrzelił go złodziej samochodów, którego nakrył podczas próby kradzieży jego Mustanga 2+2 Fastback z 1965 roku.
Richard parał się wieloma zajęciami, by móc zaspokoić swój „motoryzacyjny” głód. Był strażakiem, policjantem, pracował nawet jako sanitariusz – i wszystko to zanim skończył 21 lat. Porzucił pracę etatową, by otworzyć własny biznes, mianowicie drukarnię i agencję reklamową w jednym. Potem sprzedał firmę i otworzył Gas Monkey Garage – renomowany zakład renowacyjny hot rodów, odwiedzany przez klientów z całego świata.
    Właściciel Gas Monkey Garage.
    Swój pierwszy samochód Richard kupił, gdy miał 14 lat. Był to Mercury Comet z 1974 roku. W ostatniej klasie liceum chłopak był właścicielem już trzeciego auta – Bandit Trans Am z 1977 roku. Rawlings tłumaczy, że od zawsze pracował po to, by wejść w posiadanie wcześniej upatrzonych pojazdów. Na początku lat 90. postrzelił go złodziej samochodów, którego nakrył podczas próby kradzieży jego Mustanga 2+2 Fastback z 1965 roku.
    Richard parał się wieloma zajęciami, by móc zaspokoić swój „motoryzacyjny” głód. Był strażakiem, policjantem, pracował nawet jako sanitariusz – i wszystko to zanim skończył 21 lat. Porzucił pracę etatową, by otworzyć własny biznes, mianowicie drukarnię i agencję reklamową w jednym. Potem sprzedał firmę i otworzył Gas Monkey Garage – renomowany zakład renowacyjny hot rodów, odwiedzany przez klientów z całego świata.
    Richard Rawlings i Aaron Kaufman – A pomiędzy nimi Chevrolet Camaro 1968
    A pomiędzy nimi Chevrolet Camaro 1968
    5 sierpnia 2014, 21:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Richard Rawlings "Gas Monkey Garage" – Richard Rawlings z Gas Monkey Garage, Nie wiem czy się nadaję na tą stronę aczkolwiek bardzo powiązany jest ze światem samochodów, głównie hot-rodów :) Czas ponad 13 godzin, format A3. 
Po więcej zapraszam na :https://www.facebook.com/Mnichuu
lub http://mnichuu.deviantart.com/
    Richard Rawlings z Gas Monkey Garage, Nie wiem czy się nadaję na tą stronę aczkolwiek bardzo powiązany jest ze światem samochodów, głównie hot-rodów :) Czas ponad 13 godzin, format A3.
    Po więcej zapraszam na :https://www.facebook.com/Mnichuu
    lub http://mnichuu.deviantart.com/
    Czyżby przesiadka? – Richard Rawlings
    Richard Rawlings
    25 stycznia 2014, 11:49 przez kazikv07 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Richard Rawlings – Gas Monkey
    Gas Monkey
    11 października 2013, 21:43 przez Vertek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1