Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Folia Carbon – Własnoręcznie oklejona konsola i popielniczka w mojej A4. Teraz kolej na plastiki drzwi. Będzie trudniej.
    Własnoręcznie oklejona konsola i popielniczka w mojej A4. Teraz kolej na plastiki drzwi. Będzie trudniej.
    5 stycznia 2014, 13:54 przez ~Belmondo | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Zabawa folią "carbon" – Nerki od BMW e39
    Nerki od BMW e39
    24 grudnia 2013, 13:09 przez karol12122 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Pug 306 – Przedstawiam mojego Puga 306 z silnikiem 1.6 Benzyna. Pomalowałem lusterka, zrobiłem US style, okleiłem kierunki pomarańczowa folią, ranty od VW, plany na 2014: gleba ładne koło, założyć skóry, kosmetyka
    Przedstawiam mojego Puga 306 z silnikiem 1.6 Benzyna. Pomalowałem lusterka, zrobiłem US style, okleiłem kierunki pomarańczowa folią, ranty od VW, plany na 2014: gleba ładne koło, założyć skóry, kosmetyka
    4 grudnia 2013, 19:53 przez ~Marooo | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Zmiana koloru – Witam

Zastanawiam się nad zmianą koloru auta, ale chciałbym mieć możliwość w każdej chwili powrotu do oryginału bez malowania karoserii.
Przeszukując internet natrafiłem na dwie ciekawe opcje:

1.Folia termokurczliwa do oklejania karoserii.
2."Plasti Dip" - po spryskaniu na karoserii powstaje coś na kształt gumowej powłoki (Z tego, co zrozumiałem).

Podobno oba produkty można bez problemu zdjąć z karoserii naszego samochodu, na której (niby) nie zostaje żaden ślad.

I teraz pytanie do was drodzy Motokillerzy.
Który ze sposobów byście polecili, a który nie i dlaczego? Być może ktoś z was miał już styczność z czymś takim i wie, z czym to się je.
    Witam

    Zastanawiam się nad zmianą koloru auta, ale chciałbym mieć możliwość w każdej chwili powrotu do oryginału bez malowania karoserii.
    Przeszukując internet natrafiłem na dwie ciekawe opcje:

    1.Folia termokurczliwa do oklejania karoserii.
    2."Plasti Dip" - po spryskaniu na karoserii powstaje coś na kształt gumowej powłoki (Z tego, co zrozumiałem).

    Podobno oba produkty można bez problemu zdjąć z karoserii naszego samochodu, na której (niby) nie zostaje żaden ślad.

    I teraz pytanie do was drodzy Motokillerzy.
    Który ze sposobów byście polecili, a który nie i dlaczego? Być może ktoś z was miał już styczność z czymś takim i wie, z czym to się je.
    18 listopada 2013, 4:29 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (21)
    Infiniti G37s METAMORFOZA – Nakład finansowy nie duży, wykonanie moje. Auto klienta, który ma złe doświadczenia z folią a chciał zmienić kolor auta. Zdecydował się na PLASTI DIP. Zapraszam na http://www.oemtuning.pl/plastidip/ oraz na https://www.facebook.com/pages/Plasti-%C5%9Al%C4%85sk/380663605341179?fref=ts
    Nakład finansowy nie duży, wykonanie moje. Auto klienta, który ma złe doświadczenia z folią a chciał zmienić kolor auta. Zdecydował się na PLASTI DIP. Zapraszam na http://www.oemtuning.pl/plastidip/ oraz na https://www.facebook.com/pages/Plasti-%C5%9Al%C4%85sk/380663605341179?fref=ts
    17 października 2013, 17:27 przez ~jareksc | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Wielki Hammond – Pewna dziewczynka o imieniu Emilia ma bardzo poważne zapalenie płuc. Jej największym marzeniem było przejechać się różowym Lamborghini wraz z prezenterem Top Gear, Richardem Hammondem.
Gdy prezenter tylko o tym usłyszał chciał pomóc i od razu zaczął działać. Samochód został dostarczony przez włoskiego dealera, który wcześniej obkleił Lambo różową folią.
Trzeba przyznać, że Richard ma wielkie serce.
    Pewna dziewczynka o imieniu Emilia ma bardzo poważne zapalenie płuc. Jej największym marzeniem było przejechać się różowym Lamborghini wraz z prezenterem Top Gear, Richardem Hammondem.
    Gdy prezenter tylko o tym usłyszał chciał pomóc i od razu zaczął działać. Samochód został dostarczony przez włoskiego dealera, który wcześniej obkleił Lambo różową folią.
    Trzeba przyznać, że Richard ma wielkie serce.
    3 października 2013, 13:17 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Panda Abarth Carbon Edition – Mój 1.3 Multiklekot :)
- EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
- dach i przód folia 3M carbon di-noc
- czarne lampy przód
- ciemne lampy tył z Pandy 100HP
- felgi 15" Novitec
- springi Weiteck -30/-25
- tarcze tył z pandy 100HP
- podwójny wydech Ulter
- spoiler z Pandy Sport
- fotele z Fiat 500 Abarth
- kierownica z Fiat 500 Abarth
- zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
- lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
+ kilka mniejszych modzików :)

Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    Mój 1.3 Multiklekot :)
    - EGR off, MBC, FMIC, soft na 90HP
    - dach i przód folia 3M carbon di-noc
    - czarne lampy przód
    - ciemne lampy tył z Pandy 100HP
    - felgi 15" Novitec
    - springi Weiteck -30/-25
    - tarcze tył z pandy 100HP
    - podwójny wydech Ulter
    - spoiler z Pandy Sport
    - fotele z Fiat 500 Abarth
    - kierownica z Fiat 500 Abarth
    - zegary Indiglo wzór Alfa Romeo GT
    - lusterko wsteczne fotochromatyczne Fiat 500 Abarth
    + kilka mniejszych modzików :)

    Więcej na www.pandaclubpolska.pl :)
    12 września 2013, 19:22 przez Deacon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Stickerbomb – Pokrywa zaworów w stickerze. Zwykła folia nie wytrzyma tej temperatury, a nasza hydrografika owszem
    Pokrywa zaworów w stickerze. Zwykła folia nie wytrzyma tej temperatury, a nasza hydrografika owszem
    2 września 2013, 20:31 przez HydroTransfer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    MALEŃSTWO PO MODYFIKACJACH – 1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
3.  Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
9. Wymieniony filtr powietrza.
10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
11. Wymieniony płyn chłodniczy.
12. Wymieniony olej od wspomagania.
13. Wymieniony płyn hamulcowy.
14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
16. Zregenerowany rozrusznik.
17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
3. Reduktor-opuszczony 25mm
4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
    2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
    3. Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
    4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
    5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
    6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
    7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
    8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
    9. Wymieniony filtr powietrza.
    10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
    11. Wymieniony płyn chłodniczy.
    12. Wymieniony olej od wspomagania.
    13. Wymieniony płyn hamulcowy.
    14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
    15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
    16. Zregenerowany rozrusznik.
    17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
    Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
    1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
    2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
    3. Reduktor-opuszczony 25mm
    4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
    5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
    6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
    7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
    8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
    9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
    10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
    11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
    12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    11 lipca 2013, 20:03 przez ~TOMUS | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    WŁASNE

    A obecnie moje autko wygląda tak – 1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
- światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
- alusy pomalowane na stalowosiwo.

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

Wszystkie mody zrobiłem sam.
    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
    - światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
    - alusy pomalowane na stalowosiwo.

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

    Wszystkie mody zrobiłem sam.
    18 czerwca 2013, 1:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)