Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Oklejanie samochodu folią – Bawi się ktoś w oklejanie karoserii? Żeby folią kolor zmienić. Chciałbym się zapytać jak to w praktyce wygląda, czy po deszczu nie dostanie się woda w szparki i nie zacznie folia odchodzić (szczególnie na krawędziach). Lepiej wydać kasę na folię i samemu okleić (bo to przecież nie takie trudne), czy na lakier i lakiernika? Oczywiście chcę iść na jakość, a nie kupować jakiejś Chińskiej folii, tylko z 3M itp. Jak się to trzyma na twardym i gładkim plastiku?
    Bawi się ktoś w oklejanie karoserii? Żeby folią kolor zmienić. Chciałbym się zapytać jak to w praktyce wygląda, czy po deszczu nie dostanie się woda w szparki i nie zacznie folia odchodzić (szczególnie na krawędziach). Lepiej wydać kasę na folię i samemu okleić (bo to przecież nie takie trudne), czy na lakier i lakiernika? Oczywiście chcę iść na jakość, a nie kupować jakiejś Chińskiej folii, tylko z 3M itp. Jak się to trzyma na twardym i gładkim plastiku?
    17 czerwca 2013, 23:03 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Lexus IS  Deep Ocean – Lexus IS FCD Folia Deep Ocean
    Lexus IS FCD Folia Deep Ocean
    24 maja 2013, 8:48 przez Relax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Wlasne

    Wnetrze mojego Accorda – białe zegary i niektóre elementy oklejone folia carbon. Wszystko zrobiłem własnorecznie
    Białe zegary i niektóre elementy oklejone folia carbon. Wszystko zrobiłem własnorecznie
    13 maja 2013, 15:44 przez ~wolgapbx12 | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Po utracie jednej... – Czas po prostu czas na następną

Niestety nie tak zayebista jak "czarnulka" ale te 3.5 litra w manualu wystarcza. Wnętrze wpadające w super czerń spowodowane jest lustrzaną folią na szybach. Siedzenia sport z regulowanym poddupnikiem oraz elektryczną kanapą, a wszystko w podgrzewaniu

PS.szybko wrzucone na prośbę FSO

PS. a na prawo od niej stoi jeszcze czarnulka, kilka godzin przed akcją
    Czas po prostu czas na następną

    Niestety nie tak zayebista jak "czarnulka" ale te 3.5 litra w manualu wystarcza. Wnętrze wpadające w super czerń spowodowane jest lustrzaną folią na szybach. Siedzenia sport z regulowanym poddupnikiem oraz elektryczną kanapą, a wszystko w podgrzewaniu

    PS.szybko wrzucone na prośbę FSO

    PS. a na prawo od niej stoi jeszcze czarnulka, kilka godzin przed akcją
    11 maja 2013, 0:56 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    ODNALEZIONY PO 34 LATACH!!! Przebieg 101km – Folia na siedzeniach i ten przebieg więcej na klasyczny.com
    Folia na siedzeniach i ten przebieg więcej na klasyczny.com
    Subaru STI – Subaryna znajomego

Auto zostało oklejone folią zamiast malowania.
    Subaryna znajomego

    Auto zostało oklejone folią zamiast malowania.
    3 maja 2013, 19:00 przez Tivis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Auto oklejone folią fotoluminescencyjną.
    28 kwietnia 2013, 23:36 przez BRAGUS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JAAS Performance BMW 316 E21 – Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo  ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Rekin ze Szwecji. Jest to ciekawy egzemplarz. Zbudowany został do driftu, lecz pomimo licznych modyfikacji, którym został poddany, zachowuje swój styl i charakter.
    No to przechodzimy do bebechów. Pod maską kręci się silnik z BMW M3 E46 - R6 o pojemności 3.2 litrów. Został poddany licznym modyfikacjom, praktycznie, to wszystkie części zostały albo zmodyfikowane, albo wymienione na lepsze. Nowe tłoki, cały rozrząd, kolektory dolotowe i wydechowe. Silnik jest turbodoładowany "ślimakiem" PTE 7654 z intercoolerem. Turbo ma 60 mm wastegate, oraz 75 mm zawór upustowy ciśnienia z turbiny (blow off). Aktualnie turbina wystrojona na zaledwie 2 bary, ale daje odpowiedni przyrost mocy, która jest dość imponująca, jak na tak małe ciśnienie doładowania. Paliwo do cylindrów wtryskują wtryskiwacze BOSCH o pojemności aż 1680 cm sześciennych, zasilane 2 pompami paliwowymi. Pracą silnika steruje komputer Electromotive TEC GT ECU.
    No to teraz imponujące liczby, które wam wcześniej obiecywałem - moc to równo 1000 koni, a moment obrotowy wynosi 915 niutonometrów.
    To teraz trochę o zespole napędowym. Skrzynia biegów pochodzi od BMW serii 5 E39, a dyferencjał z BMW E23 745i. Sprzęgło 3-tarczowe. Wał napędowy produkcji firmy, która jest w nazwie tego materiału i jednocześnie zajmowała się tym rekinem - JAAS.
    Parę słów o zawieszeniu. Amortyzatory, to coilovery z BMW E30 na sprężynach z BMW E34 M5 (z przodu).
    Za hamowanie odpowiadają hamulce również z BMW E34 M5.
    Dużo zmian zaszło we wnętrzu, jak to bywa w autach do sportu - fotele kubełkowe Sparco z 6 punktowymi pasami bezpieczeństwa, kierownica Sabelt, wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju, oraz temperatury wody i ciśnienia doładowania, hydrauliczny hamulec ręczny, oraz pedały zamontowanie od podłogi (a nie z góry).
    Całość prezentuje się wyśmienicie. Jak na auto zrobione do sportu, o licznych modyfikacjach silnika gwarantujących 1000 galopujących koni mechanicznych, BMW wygląda bardzo dobrze. Ciemno szary lakier daje autu charakteru, razem z felgami BBS RS. Przednie światła oklejone żółtą folią również dobrze wyglądają. Uważam, że Szwedzi odwalili kawał dobrej roboty. Tradycyjnie dla żądnych wiedzy załączam link do artykułu w źródle obrazka
    Ciekawy projekcik... – ...no i maska z karbonu a nie oklejona folią
    ...no i maska z karbonu a nie oklejona folią
    2 marca 2013, 14:12 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    PlastiDip – Mało kto o tym wie ato niezła prosta i tania opcja zamiast malowania lub obklejania

PlastiDip to alternatywa dla 
oklejania samochodu folią oraz malowania! Po prostu malujesz samochód tą gumą w płynie, a jeśli znudzi Ci się kolor, to zrywasz powstałą powłokę. Lakier pokryty PlastiDip nie zostanie uszkodzony, nie wyblaknie i nie odejdzie wraz ze zrywaniem gumy. Samochód przed malowaniem nie wymaga większych przygotowań. Wystarczy go dobrze umyć i wysuszyć. Nie trzeba odtłuszczać lakieru.
    Mało kto o tym wie ato niezła prosta i tania opcja zamiast malowania lub obklejania

    PlastiDip to alternatywa dla
    oklejania samochodu folią oraz malowania! Po prostu malujesz samochód tą gumą w płynie, a jeśli znudzi Ci się kolor, to zrywasz powstałą powłokę. Lakier pokryty PlastiDip nie zostanie uszkodzony, nie wyblaknie i nie odejdzie wraz ze zrywaniem gumy. Samochód przed malowaniem nie wymaga większych przygotowań. Wystarczy go dobrze umyć i wysuszyć. Nie trzeba odtłuszczać lakieru.
    11 lutego 2013, 15:03 przez arko1233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)