Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 58 takich materiałów
    Samochód typu GT produkowany przez włoską firmę Maserati w latach 1966-1972. Dostępny jako 2-drzwiowe, 4-osobowe coupé. Następca modelu 5000 GT. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 4.7 L generującego moc 294 KM, przenoszona była ona na koła tylne poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów. W 1970 przeprowadzono facelifting modelu.
    25 kwietnia 2019, 11:19 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Claus Luthe (08.12.1932 - 17.03.2008) był niemieckim projektantem samochodów, znanym z prac projektowych przy NSU Ro 80, Volkswagen K70, Audi 50, facelifting BMW E12, BMW E30 i BMW E32.
    28 listopada 2018, 13:30 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Sportowy samochód osobowy, produkowany przez włoską firmę Lancia w latach 1975-1982, w 1980 przeprowadzono facelifting. Dostępny był jako 2-drzwiowe coupé i targa. Do napędu użyto silnika R4 o pojemności dwóch litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów.
    12 listopada 2018, 15:45 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Facelifting – Nie oczekiwana zmiana. Czy na lepsze?
    Nie oczekiwana zmiana. Czy na lepsze?
    Redakcja www.hotbrakes.pl prezentuje szósty odcinek z serii Hot TEST, czyli rozrywkowego vloga motoryzacyjnego.

    Podczas gdy większość producentów traktuje facelifting jak czystą okazję do zarobku, Mitsubishi wydaje się szczerze przejmować tym co produkuje. Nowy Outlnader, a w zasadzie jego poprawiona III generacja dowodzi, że Japończycy to honorowi ludzie. Liczba usprawnień przekroczyła setkę! Przetestowaliśmy czy jest cichszy od myszy pod miotłą, sprawdziliśmy co ma wspólnego z jedzeniem pałeczkami i wreszcie spróbowaliśmy obić sobie w nim jajka podczas małego off-roadu na poligonie. Enjoy the show!

    Wersja wyposażenia: Intense Plus

    Silnik: 2.0 l 150 KM

    Napęd: 4WD Auto

    Skrzynia biegów: CVT
    4 maja 2016, 17:59 przez marjanos92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus GS200t jest bohaterem mojego testu/prezentacji. Samochód ciekawy, ponieważ przeszedł zauważalny i korzystny facelifting oraz ze względu na cenę. Pod maską 2.0 benzyna turbo o mocy 245 KM, 7,3s do 100 km/h, a jak Wam podoba się nowy Lexus GS? Napiszcie w komentarzach.

    Śledź mnie:
    Facebook www.facebook.com/motocamil94
    Instagram www.instagram.com/motocamil94
    BLOG wwww.motocamil94.pl
    14 kwietnia 2016, 20:03 przez motocamil94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/motocamil94

    VW Golf VII (FL) – Volkswagen Golf z pewnością nie jest samochodem, dla którego rewolucje w designie są codziennością, restylizacja zmieni więc niewiele. W wybranych wersjach mają się pojawić np. ucząca się nawyków kierowcy nawigacja i ekran zastępujący wskaźniki. Premiera światowa: wrzesień 2016, w Polsce od stycznia 2017 r.
    Volkswagen Golf z pewnością nie jest samochodem, dla którego rewolucje w designie są codziennością, restylizacja zmieni więc niewiele. W wybranych wersjach mają się pojawić np. ucząca się nawyków kierowcy nawigacja i ekran zastępujący wskaźniki. Premiera światowa: wrzesień 2016, w Polsce od stycznia 2017 r.
    Mercedes-Benz CLS dał początek nowemu segmentowi luksusowych 4-drzwiowych coupe. CLS pierwszej generacji stał się na tyle popularny, że Audi wprowadziło na rynek model A7, a BMW dołączyło z Serią 6 Gran Coupe. CLS bazuje na Klasie E. Obecna, druga generacja, przeszła facelifting, dzięki któremu w samochodzie znalazło się wiele nowych rozwiązań, w tym reflektory MULTIBEAM LED. Ale czy czterodrzwiowe coupe ma sens? Obejrzyj test Mercedesa CLS.
    12 marca 2015, 10:23 przez ~adamMPower | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/garazotwarty

    To już jest koniec – Bugatti po 10 latach zakończył produkcje Veyrona. Egzemplarz nr 450, LaFinale, zadebiutuje na tegorocznych targach w Genewie, wraz z pierwszym wyprodukowanym Veyronem. Jego żywot trwał 10 lat, w których przeprowadzono facelifting i zwiększono moc. Ten model wzbudza różne opinie: niektórzy uważają go za brzydki, bezsensowny samochód, dla innych jest szczytem marzeń, jedni krytykują go za przeciętne właściwości jezdne, inni go podziwiają za jego osiągi. Nieważne co kto myśli, ten samochód zapisze się w historii, jako pierwszy drogowy samochód, który przekroczył "barierę" 400 km/h, najpierw z rekordem 407 km/h, następnie z 431 km/h. Spełnia też wymagania Ferdinanda Piëch, który obiecał, że Veyron będzie miał ponad 1000 KM i będzie przyśpieszał do 100 km/h w 2.5 s.
    Bugatti po 10 latach zakończył produkcje Veyrona. Egzemplarz nr 450, LaFinale, zadebiutuje na tegorocznych targach w Genewie, wraz z pierwszym wyprodukowanym Veyronem. Jego żywot trwał 10 lat, w których przeprowadzono facelifting i zwiększono moc. Ten model wzbudza różne opinie: niektórzy uważają go za brzydki, bezsensowny samochód, dla innych jest szczytem marzeń, jedni krytykują go za przeciętne właściwości jezdne, inni go podziwiają za jego osiągi. Nieważne co kto myśli, ten samochód zapisze się w historii, jako pierwszy drogowy samochód, który przekroczył "barierę" 400 km/h, najpierw z rekordem 407 km/h, następnie z 431 km/h. Spełnia też wymagania Ferdinanda Piëch, który obiecał, że Veyron będzie miał ponad 1000 KM i będzie przyśpieszał do 100 km/h w 2.5 s.