Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 28 takich materiałów
    Opis zjawisk związanych ze zmianą ET felg - czyli zmianę rozstawu kół w aucie.
    8 września 2022, 18:49 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Youtube

    26 września 2019, 15:59 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Włoski skuter Vespa zmodyfikowany do transportu działa bezodrzutowego M20, używany przez francuskie wojska powietrznodesantowe (troupes aéroportées, TAP). Skuter był produkowany w latach 1956-1959 w zakładach Ateliers de Construction de Motocycles et Automobiles, w których także składano na licencji niemodyfikowane Vespy.
    7 stycznia 2019, 19:34 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E36 325i – m50b25, gwint mts Gold Edition, brock b1 8.5j et 13 10j et20, 1992r.
    M50b25, gwint mts Gold Edition, brock b1 8.5j et 13 10j et20, 1992r.
    2 stycznia 2018, 12:10 przez ~Burbon | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat Seicento by KiKu – Mały miejski wojownik 
-Gleba 
-Szeroka stal mattig ssf przód 7J et 33 tył 7J et 20 
-Fotele przód fiat bravo 1
    Mały miejski wojownik
    -Gleba
    -Szeroka stal mattig ssf przód 7J et 33 tył 7J et 20
    -Fotele przód fiat bravo 1
    Lanos Sport – Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe: 
- Oryginalna wersja Sport
- 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45 
- Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G 
- Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
- Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR. 
- Rozpórka górna GSG 
- Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla 
- Filtr odmy Simota 
- Pasy Takata z homologacją drogową
- Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm 
- Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno 
- Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
- Tow Strap Takata 
- Tow Hook Epman
    Jako, że ostatnio moja skarbonka przyjęła się bardzo fajnie, to postanowiłem pokazać wam ją bliżej i przy okazji przedstawić setup, do którego niedługo jeszcze dojdzie kolektor wydechowy 4-2-1 od c20xe:
    - Oryginalna wersja Sport
    - 16 cali, 7j, et 35 + opony Pirelli Pzero Nero GT 195/45
    - Sprężyny MTS 40/40 + Kayaby Excel G
    - Zrobiony SWAP na nowe A16DMS
    - Wypolerowana pokrywa zaworów, zawór VGIS oraz EGR.
    - Rozpórka górna GSG
    - Airbox Turboworks, złączki D1Spec i rura 90* 57mm Turboworks + nadmuch powietrza z grilla
    - Filtr odmy Simota
    - Pasy Takata z homologacją drogową
    - Tłumik końcowy typ APEXi N1 90mm
    - Grill, lampy i emblematy pomalowane na czarno
    - Dokładka zderzaka od Hondy Prelude III gen
    - Tow Strap Takata
    - Tow Hook Epman
    22 kwietnia 2017, 17:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało. Nie było silnika, skrzyni i osprzętu. Początkowo miałem wrzucić diesla, ale V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem. Długo szukałem skrzyni biegów, miałem różne koncepcje, ale padło na JeePa. Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem. Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15, przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału. W planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR. Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji.
    Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną.
    Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy. ale już niedługo i będzie normalnie jeździł.
    Nowy nabytek – Autko sprowadzone miesiąc temu do Polski, dosłownie wyciągnięte od Niemca z garażu. Gwint SJ LOW TEC
Felgi wzór styling 95 18" et 20. 
Zaklepane nadkola przód.
    Autko sprowadzone miesiąc temu do Polski, dosłownie wyciągnięte od Niemca z garażu. Gwint SJ LOW TEC
    Felgi wzór styling 95 18" et 20.
    Zaklepane nadkola przód.