Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 169 takich materiałów
    TODA Racing GT Engine (Honda C32B) – Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX. Niestety nie znam ceny ani parametrów. Firma TODA Racing, została założona w 1971 roku, przez kierowcę wyścigowego Yukio Toda. Od początku skupiała się na budowie i tuningu silników, ale oprócz tego sukcesywnie rozwijała swoją ofertę usług i sprzedaży części. Jeśli chodzi o wyścigi, od 35 lat specjalizuje się głównie w Formule 3.
    Wyczynowy silnik od znanego, japońskiego tunera, zrobiony na bazie V6 C32B z Hondy NSX. Niestety nie znam ceny ani parametrów. Firma TODA Racing, została założona w 1971 roku, przez kierowcę wyścigowego Yukio Toda. Od początku skupiała się na budowie i tuningu silników, ale oprócz tego sukcesywnie rozwijała swoją ofertę usług i sprzedaży części. Jeśli chodzi o wyścigi, od 35 lat specjalizuje się głównie w Formule 3.
    17 stycznia 2015, 19:14 przez kristofffer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Takie prezenty to ja lubię – Silnik to LSX 376.
Jedyne modyfikacje tego silnika to dołożony kompresor oraz wymiana wałka rozrządu na ostrzejszy. Efekt?

1079 HP na doładowaniu 22 psi
    Silnik to LSX 376.
    Jedyne modyfikacje tego silnika to dołożony kompresor oraz wymiana wałka rozrządu na ostrzejszy. Efekt?

    1079 HP na doładowaniu 22 psi
    Taki samochód można nazwać dopiero sleeperem! – W Ameryce nigdy nie możesz być pewny czy twój europejski sportowy wóz z 350KM na pokładzie będzie "czymś" więcej na tamtejszych drogach. U nas szalejesz i spod świateł zawsze pierwszy, a tam? Można się lekko zdziwić.

Oto Chevrolet Chevette, czyli odpowiednik naszego Opla Kadeta. Tak właśnie powinien wyglądać prawdziwy sleeper!

Raczej nikt się nie spodziewa, że stary, zardzewiały samochód rodzinny - miejski, z starym lakierem, a nawet z 4 różnymi stalówkami posiada - TURBO LSX 454.

Najlepsza jednostka Chevroleta z serii LS Engine o pojemności 454 cu in. (7.4 L) i standardowej mocy ok 620HP. Dodać do tego na pewno różne dodatkowe mody i Turbo i pewnie wyjdzie z 900-1000KM.
    W Ameryce nigdy nie możesz być pewny czy twój europejski sportowy wóz z 350KM na pokładzie będzie "czymś" więcej na tamtejszych drogach. U nas szalejesz i spod świateł zawsze pierwszy, a tam? Można się lekko zdziwić.

    Oto Chevrolet Chevette, czyli odpowiednik naszego Opla Kadeta. Tak właśnie powinien wyglądać prawdziwy sleeper!

    Raczej nikt się nie spodziewa, że stary, zardzewiały samochód rodzinny - miejski, z starym lakierem, a nawet z 4 różnymi stalówkami posiada - TURBO LSX 454.

    Najlepsza jednostka Chevroleta z serii LS Engine o pojemności 454 cu in. (7.4 L) i standardowej mocy ok 620HP. Dodać do tego na pewno różne dodatkowe mody i Turbo i pewnie wyjdzie z 900-1000KM.
    1968 Plymouth Barracuda Hemi Engine –
    15 sierpnia 2014, 21:16 przez Lisiasty (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Engine check –
    27 czerwca 2014, 19:20 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od tego się wszystko zaczęło – Ferrari Mule M3 - czyli prototyp Enzo.

Enzo Prototype - one off
Year : 2000
Engine : V12
Power : 680 PS
Gearbox : 6 gears
Weight : 1365 kg
Price : POA
    Ferrari Mule M3 - czyli prototyp Enzo.

    Enzo Prototype - one off
    Year : 2000
    Engine : V12
    Power : 680 PS
    Gearbox : 6 gears
    Weight : 1365 kg
    Price : POA
    7 czerwca 2014, 13:00 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 320 TC – W.T.C.C. 2014

BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    W.T.C.C. 2014

    BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    4 czerwca 2014, 15:59 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic  W.T.C.C .2014 – FIA World Touring Car Championship

BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    FIA World Touring Car Championship

    BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
    DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    22 maja 2014, 18:07 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    internet

    Audi A3 Clubsport Quattro Concept – Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.
    Ma 525 KM pochodzących z 2,5-litrowego silnika TFSI. Do 100 km/h przyspiesza w 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 310 km/h. Auto zostanie oficjalnie zaprezentowane już pod koniec maja.

    Jednostka napędowa została wprowadzona w 2010 roku i od tego czasu cztery razy pod rząd zdobyła tytuł „International Engine of the Year” w kategorii silników od 2 do 2.5 litra. Z tą jednak różnicą, że silnik oryginalnie generuje „zaledwie” 310 KM i jest montowany m.in. w RS Q3, TT RS oraz RS3 Sportback.

    W modelu A3 Clubsport Quattro wciągnięto z niego aż 525 KM, co daje 211,7 KM z jednego litra. Moment obrotowy dostępny w zakresie 2300-6000 obr./min jest nie mniej imponujący i wynosi 600 Nm. By uzyskać tak dużą moc producent zastosował większą turbinę oraz zmodyfikowany intercooler. To umożliwia rozpędzenie się do 310 km/h, zaś pierwsza setka na liczniku pojawia się po 3,6 sekundy!

    Audi tłumaczy, że ze względu na specyficzną sekwencję zapłonu (1-2-4-5-3) silnik ma charakterystyczny dźwięk wzmocniony dodatkowo przez sportowy dolot i bardzo wydajny układ wydechowy.