Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 169 takich materiałów
    Lada Granta 1600T W.T.C.C – Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

    BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
    16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    11 maja 2014, 15:37 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    FB/WorldTouringCarChampionship

    7 maja 2014, 12:21 przez mat250 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Lamborghini V12 Engine –
    2 marca 2014, 15:13 przez simon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Widlasta dwunastka – Niby zwykły silnik, ale nie tym razem. To V12 zbudowane w oparciu o dwa silniki 2JZ. Jak widać zamontowane są cztery turbosprężarki co daje nam jedną turbinę na 3 cylindry.
Chciało by się rzecz: "Why double 2JZ in one engine? Because drift car".
    Niby zwykły silnik, ale nie tym razem. To V12 zbudowane w oparciu o dwa silniki 2JZ. Jak widać zamontowane są cztery turbosprężarki co daje nam jedną turbinę na 3 cylindry.
    Chciało by się rzecz: "Why double 2JZ in one engine? Because drift car".
    26 lutego 2014, 22:12 przez Sarge (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Clean Engine –
    9 lutego 2014, 21:55 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klub Engine – "Klub Engine ma niezwykle spektakularną siedzibę. Jest nią najniższy, czwarty poziom podziemnego garażu w centrum Pragi, pod galerią i filharmonią Rudolfinium. Na piętrze -4 jast myjnia, klub z wygodnymi kanapami i stołami, bar, miejsce do wyświetlania filmów, a dookoła 70 miejsc parkingowych i samochody. Parkują tu m.in. Porsche 911 Carrera RS 2.7, Porsche 959, Mustang Shelby 1968, a także sporo nowych supersamochodów: Bentleye, Ferrari, Lamborghini."
Classicauto nr 74 listopad 2012

Istny raj tuż pod powierzchnią ziemi.
    "Klub Engine ma niezwykle spektakularną siedzibę. Jest nią najniższy, czwarty poziom podziemnego garażu w centrum Pragi, pod galerią i filharmonią Rudolfinium. Na piętrze -4 jast myjnia, klub z wygodnymi kanapami i stołami, bar, miejsce do wyświetlania filmów, a dookoła 70 miejsc parkingowych i samochody. Parkują tu m.in. Porsche 911 Carrera RS 2.7, Porsche 959, Mustang Shelby 1968, a także sporo nowych supersamochodów: Bentleye, Ferrari, Lamborghini."
    Classicauto nr 74 listopad 2012

    Istny raj tuż pod powierzchnią ziemi.
    Ford GT40 V8 Engine –
    22 grudnia 2013, 17:07 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    stanceworks.com

    Clean engine –
    13 grudnia 2013, 17:10 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Piękny engine –
    21 listopada 2013, 18:37 przez arko1233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mid Engine Rear Wheel Drive 2 seats – Czyli po prostu mój pierwszy bolid. Toyota MR2
    Czyli po prostu mój pierwszy bolid. Toyota MR2
    9 listopada 2013, 17:41 przez mr2OSKARmr2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne