Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 21 takich materiałów
    Volvo V50 R-Design – Była zapowiedź więc wstawiam całość. Znalazłem w końcu trochę czasu więc zrobiłem kilka zdjęć. Auto z 2007 Roku w pakiecie R-design z 2 litrowym Dieslem i 6 biegową skrzynią idealnie spisuje sie na trasie. Wyposażone we wszystko co potrzebne do komfortowego podróżowania, skóry, klima, czujniki itp. Dodatkowo zamontowany system DVD dla tylnych siedzeń z bezprzewodowymi słuchawkami, co już niebawem się przyda po powiększeniu rodziny. Od Siebie dodałem tylko zaciski w czerwieni, wszystkie szyby przyciemnione przód delikatniej i w środku ori dywaniki, myślałem jeszcze o kole jakąś ładną 18' ale to wyjdzoe w praniu. Puki co tak zostaje. Jak się przyjmie dodam coś więcej. pozdrawiam.
    Była zapowiedź więc wstawiam całość. Znalazłem w końcu trochę czasu więc zrobiłem kilka zdjęć. Auto z 2007 Roku w pakiecie R-design z 2 litrowym Dieslem i 6 biegową skrzynią idealnie spisuje sie na trasie. Wyposażone we wszystko co potrzebne do komfortowego podróżowania, skóry, klima, czujniki itp. Dodatkowo zamontowany system DVD dla tylnych siedzeń z bezprzewodowymi słuchawkami, co już niebawem się przyda po powiększeniu rodziny. Od Siebie dodałem tylko zaciski w czerwieni, wszystkie szyby przyciemnione przód delikatniej i w środku ori dywaniki, myślałem jeszcze o kole jakąś ładną 18' ale to wyjdzoe w praniu. Puki co tak zostaje. Jak się przyjmie dodam coś więcej. pozdrawiam.
    15 marca 2016, 23:26 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Radio wam DVD nie odtwarza? W czym problem? – Dzienna dawka humoru
    Dzienna dawka humoru
    Zagłówki LCD – Już niebawem sprzęt DVD będzie w pełni sprawny w Meganie. Teraz już podłączone oba zagłówki i zrobiona wersja beta panelu, niebawem odtwarzacz wleci i pokażę jak to sobie wymyśliłem.
    Już niebawem sprzęt DVD będzie w pełni sprawny w Meganie. Teraz już podłączone oba zagłówki i zrobiona wersja beta panelu, niebawem odtwarzacz wleci i pokażę jak to sobie wymyśliłem.
    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.
    Forman – Moje pierwsze autko. Bardzo dobrze je wspominam. Łatwe w naprawie, tanie części, mocy wystarczało. Z tego co pamiętam to skodzina miała chyba 75KM. Jedyne mankamenty to pokazująca się rdza i tylna klapa źle zrobiona, co widać na zdjęciu. Z mojej strony były zmienione tylne lampy z oryginałów na takie jak widać, wrzucone radio z dvd, przyciemnienie szyb i mały wzmacniacz z małą tubą dla poprawy dźwięku.
    Moje pierwsze autko. Bardzo dobrze je wspominam. Łatwe w naprawie, tanie części, mocy wystarczało. Z tego co pamiętam to skodzina miała chyba 75KM. Jedyne mankamenty to pokazująca się rdza i tylna klapa źle zrobiona, co widać na zdjęciu. Z mojej strony były zmienione tylne lampy z oryginałów na takie jak widać, wrzucone radio z dvd, przyciemnienie szyb i mały wzmacniacz z małą tubą dla poprawy dźwięku.
    7 lutego 2015, 8:17 przez chris85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Przed Wami oficjalny trailer szóstej już części "Stunt Days".
    26 czerwca 2014, 22:44 przez Chemikgp (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje Centrum Dowodzenia! – Wnętrze Passka po Lifcie w wersji HIGHLINE:
Radio Pioneer z DVD, MP3, GPS
Alcantara
Podgrzewane fotele
Tiptronic
Dodatkowo wideo-rejestrator.

Bardzo wygodne! :)
    Wnętrze Passka po Lifcie w wersji HIGHLINE:
    Radio Pioneer z DVD, MP3, GPS
    Alcantara
    Podgrzewane fotele
    Tiptronic
    Dodatkowo wideo-rejestrator.

    Bardzo wygodne! :)
    24 lutego 2014, 21:42 przez 5ere39 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Passek! – Moje Oczko w głowie!
Passat 2.5TDI V6 w tiptronic'u.
Auto wyjechało z fabryki w 2001r w wesji HIGHLINE. Passek posiada takie udogodnienia jak Alcantara, Podgrzewane fotele, czy Radio Pioneer'a z DVD, NAVI i innymi bajerami.
 Co do silnika wiem jakie są opinie, lecz akurat ja jestem zupełnie innego zdania, silnik i skrzynia działają perfekcyjnie i bardzo komfortowo! Ogl szukałem Passka z tym silnikiem i byłem w pełni świadomy tego że chce ten motor, ponieważ już posiadałem B5(99r) z tym silnikiem i nigdy mnie nie zawiódł. Ten jak narazie również spisuje się znakomicie, dziś przy -19st odpalił choć byłem pewien że nie załapie! Jedyne co mnie zdenerwowało to to że przy wymianie głupiej pompy wspomagania trzeba było ściągnąć całą morde(Przy okazji sprawdziłem stan rozrządu^^).
Na posiadaniu w rodzinie jeszcze:
Chrysler Gran Voyager(05r.)
Chrysler Neon(01r.)
Renault Master(00r.)
Fotki aut jak i inne Passka mogę wrzucić jeżeli będzie moc i prośba. :)
    Moje Oczko w głowie!
    Passat 2.5TDI V6 w tiptronic'u.
    Auto wyjechało z fabryki w 2001r w wesji HIGHLINE. Passek posiada takie udogodnienia jak Alcantara, Podgrzewane fotele, czy Radio Pioneer'a z DVD, NAVI i innymi bajerami.
    Co do silnika wiem jakie są opinie, lecz akurat ja jestem zupełnie innego zdania, silnik i skrzynia działają perfekcyjnie i bardzo komfortowo! Ogl szukałem Passka z tym silnikiem i byłem w pełni świadomy tego że chce ten motor, ponieważ już posiadałem B5(99r) z tym silnikiem i nigdy mnie nie zawiódł. Ten jak narazie również spisuje się znakomicie, dziś przy -19st odpalił choć byłem pewien że nie załapie! Jedyne co mnie zdenerwowało to to że przy wymianie głupiej pompy wspomagania trzeba było ściągnąć całą morde(Przy okazji sprawdziłem stan rozrządu^^).
    Na posiadaniu w rodzinie jeszcze:
    Chrysler Gran Voyager(05r.)
    Chrysler Neon(01r.)
    Renault Master(00r.)
    Fotki aut jak i inne Passka mogę wrzucić jeżeli będzie moc i prośba. :)
    25 stycznia 2014, 14:11 przez 5ere39 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prawda – Prezenterzy Top Gear słyną z zamiłowania do szybkiej jazdy. Niestety czasami kończy się to wysokim mandatem. Ostatnio przekonał się o tym Jeremy Clarkson i Richard Hammond. 

Panowie, podczas wizyty we Francji nagrywali swoją najnowszą produkcję, która za jakiś czas pojawi się na DVD. Zbliżając się do punktu poboru opłat na jednej z autostrad zapomnieli jednak o ograniczeniu prędkości do 90 km/h.Clarkson w Astonie Martinie Vanquish jechał 141 km/h, a Hammond w Porsche 911 GT3 143 km/h. Obaj prezenterzy zostali zatrzymani przez policję i ukarani wysokim mandatem. 

Dodatkowo otrzymali trzymiesięczny zakaz prowadzenia pojazdów na terenie Francji. Z pewnością mandat zdecydowanie pokrzyżował szyki Top Gear. Mamy jednak nadzieję, że nie wpłynie to na opóźnienia w realizacji kolejnych produkcji.
    Prezenterzy Top Gear słyną z zamiłowania do szybkiej jazdy. Niestety czasami kończy się to wysokim mandatem. Ostatnio przekonał się o tym Jeremy Clarkson i Richard Hammond.

    Panowie, podczas wizyty we Francji nagrywali swoją najnowszą produkcję, która za jakiś czas pojawi się na DVD. Zbliżając się do punktu poboru opłat na jednej z autostrad zapomnieli jednak o ograniczeniu prędkości do 90 km/h.Clarkson w Astonie Martinie Vanquish jechał 141 km/h, a Hammond w Porsche 911 GT3 143 km/h. Obaj prezenterzy zostali zatrzymani przez policję i ukarani wysokim mandatem.

    Dodatkowo otrzymali trzymiesięczny zakaz prowadzenia pojazdów na terenie Francji. Z pewnością mandat zdecydowanie pokrzyżował szyki Top Gear. Mamy jednak nadzieję, że nie wpłynie to na opóźnienia w realizacji kolejnych produkcji.
    16 listopada 2013, 11:37 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Zapewne wielu z was zna jego filmiki z internetu w, których można zobaczyć bardzo szybką jazdę w jego wykonaniu. Turborider był bardzo podobny do Ghostridera i także wydał kilka swoich filmów na płytach DVD takich jak: Killing the street czy To the limit. Turborider a dokładnie Thomas Vogg pochodził z Niemiec, zginął w wypadku motocyklowym 7 maja 2011 roku. Zderzył się z samochodem marki volkswagen, który prawdopodobnie wymusił na nim pierwszeństwo.

    "Bo prawdziwa pasja, jest na całe życie"
    Pamiętamy...
    13 listopada 2013, 19:23 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)