Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 149 takich materiałów
    "W Poznaniu jak widać rowerzystów nie obowiązuje kodeks drogowy. Wyprzedzanie na ciągłej linii plus na czerwonym świetle i jazda w kółko po pasie wyłączonym z ruchu... żeby pokazać swoją bezkarność." - pisze Nagrywający
    29 listopada 2022, 2:35 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podczas patrolu ulic stolicy Dolnego Śląska, jeden z funkcjonariuszy OWWRD komendy miejskiej dostrzegł na ul. Armii Krajowej osobowego forda, za którego kierownicą siedział znany mu z poprzedniej kontroli 42-latek. Mężczyzna był objęty sądowym zakazem prowadzenia pojazdów, co wyszło na jaw już podczas wcześniejszych czynności.

    Funkcjonariusze dali kierującemu wyraźny sygnał do zatrzymania się, lecz ten na widok umundurowanych policjantów w oznakowanym radiowozie ani myślał stosować się do poleceń.

    Używając sygnałów pojazdu uprzywilejowanego funkcjonariusze ruszyli w pościg za uciekinierem, który nie zważając na bezpieczeństwo swoje, ani tym bardziej innych uczestników ruchu pędził ulicami Wrocławia. Pirat drogowy uciekał pod prąd, a nawet na chodnikami czy wzdłuż ścieżki rowerowej.

    Policjanci nie dali za wygraną i kontynuowali pościg już poza granicami Wrocławia, gdzie 42-latek wjechał do przydrożnego rowu, a następnie uciekał pieszo wzdłuż pobliskich torów, nie zwracając nawet uwagi na jadący obok niego pociąg towarowy.
    7 listopada 2022, 23:30 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 listopada 2022, 22:39 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gość z meganki jechał sobie powoli z ręką za szybą a ten wyprzedający pewnie myślał, że coś mu tą ręką pokazywał.
    18 sierpnia 2022, 13:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zachowanie 27-letniego kierowcy mazdy zarejestrował i przesłał na skrzynkę „STOP agresji drogowej” inny kierujący. Kielczaninowi już zostało zatrzymane prawo jazdy, a sprawa będzie miała swój finał w sądzie.

    Kierujący osobową mazdą na ul. Aleja Solidarności, wyjeżdżając z remontowanego odcinka drogi, nie zastosował się do znaku STOP, czym wymusił pierwszeństwo na kierującym, który w swoim aucie miał zamontowany wideorejestrator. Gdy ten użył klaksonu, by „zdyscyplinować” mężczyznę prowadzącego japońskie auto, ten drugi prawdopodobnie złośliwie przyhamował. Ostatecznie po chwili kierujący mazdą został z tyłu, lecz tuż przed skrzyżowaniem z ul. Świętokrzyską wyprzedził auto z nagrywającym urządzeniem, nieco zajeżdżając mu drogę. W tym momencie mężczyzna siedzący za kierownicą japońskiego pojazdu, z uwagi na zbyt dużą prędkość i śliską nawierzchnię nie był w stanie opanować auta. Sunąc po asfalcie, „przeskoczył” przez wysoki krawężnik, przejechał przez niewielki pas zieleni i wjechał na chodnik przy przejściu dla pieszych, na którym grupa osób, w tym dzieci oczekiwały na zielone światło sygnalizatora. Tylko dzięki szybkiej reakcji pieszych nie doszło do tragedii.

    Szczegóły: https://swietokrzyskie112.pl/kielce-o-wlos-od-tragedii-na-drodze-wideo/
    5 sierpnia 2022, 16:31 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    policja

    Test drogowy poszedł bardzo źle
    1 sierpnia 2022, 7:00 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lancia 037 Stradale – Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Lancia z pomocą firmy Abarth w latach 1982-1984. Za wygląd samochodu odpowiada włoskie studio projektowe Pininfarina, które również zaprojektowało oryginalny samochód drogowy Montecarlo, na którego bazie stworzono 037. Samochód został zbudowany z myślą o udziale w rajdach grupy B. Wymagania homologacyjne dla Grupy B Rajdowych Mistrzostw Świata wymagały stworzenia co najmniej 200 egzemplarzy drogowych w celu brania udziału w mistrzostwach Lancią 037. Wyprodukowano 207 egzemplarzy 037 Stradale. Do napędu użyto dwulitrowego silnika R4 DOHC pochodzącego z Fiata 131 z doładowaniem mechanicznym zamiast turbosprężarki. Rozwiązanie to niwelowało zjawisko turbodziury. Silnik w 037 Stradale wytwarza moc maksymalną 208 KM i 226 Nm momentu obrotowego. Samochód osiąga prędkość maksymalną 220 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,8 sekund.
    Samochód sportowy produkowany przez włoską markę Lancia z pomocą firmy Abarth w latach 1982-1984. Za wygląd samochodu odpowiada włoskie studio projektowe Pininfarina, które również zaprojektowało oryginalny samochód drogowy Montecarlo, na którego bazie stworzono 037. Samochód został zbudowany z myślą o udziale w rajdach grupy B. Wymagania homologacyjne dla Grupy B Rajdowych Mistrzostw Świata wymagały stworzenia co najmniej 200 egzemplarzy drogowych w celu brania udziału w mistrzostwach Lancią 037. Wyprodukowano 207 egzemplarzy 037 Stradale. Do napędu użyto dwulitrowego silnika R4 DOHC pochodzącego z Fiata 131 z doładowaniem mechanicznym zamiast turbosprężarki. Rozwiązanie to niwelowało zjawisko turbodziury. Silnik w 037 Stradale wytwarza moc maksymalną 208 KM i 226 Nm momentu obrotowego. Samochód osiąga prędkość maksymalną 220 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,8 sekund.
    Pierwszy filmik nad którym się poważnie zastanawiam czy go na policję nie wysłać. To nie był jednorazowy wybryk tego debila. W tej miejscowości zagospodarowanie terenu nie pozwoliło mu wiatru w żagle nabrać, ale później jeszcze jego manewry przez chwilę widziałem i raczej on taki styl jazdy ma niestety.
    22 lipca 2022, 15:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar XJR-15 – Supersamochód skonstruowany i wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar we współpracy z TWR. Nadwozie zaprojektował Peter Stevens - stylista McLarena F1. Docelowo XJR-15 jako samochód supersportowy miał zrobić to samo na drodze co dokonał jego protoplasta Jaguar XJR-9LM na torze. Jaguar chciał tym modelem wejść na rynek, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto równocześnie prowadzić pracę nad XJR-15 i XJ220. XJR-15 miał być przekształceniem XJR-9 w model drogowy. XJR-15 posiadał sześciolitrowe V12 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm zaprojektowane przez firmę TWR. Samochód osiągał prędkość maksymalną 307 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,1 s. W chwili swojego debiutu na rynku cena wynosiła ponad 960,000 $. Był wówczas najdroższym samochodem do czasu pojawienia się McLarena F1. W sumie wyprodukowano tylko 50 egzemplarzy.
    Supersamochód skonstruowany i wyprodukowany przez brytyjską firmę Jaguar we współpracy z TWR. Nadwozie zaprojektował Peter Stevens - stylista McLarena F1. Docelowo XJR-15 jako samochód supersportowy miał zrobić to samo na drodze co dokonał jego protoplasta Jaguar XJR-9LM na torze. Jaguar chciał tym modelem wejść na rynek, dominujących od lat Ferrari i Lamborghini. W roku 1984 po prezentacji Ferrari 288 GTO zaczęto równocześnie prowadzić pracę nad XJR-15 i XJ220. XJR-15 miał być przekształceniem XJR-9 w model drogowy. XJR-15 posiadał sześciolitrowe V12 o mocy 450 KM i momencie obrotowym 570 Nm zaprojektowane przez firmę TWR. Samochód osiągał prędkość maksymalną 307 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 3,1 s. W chwili swojego debiutu na rynku cena wynosiła ponad 960,000 $. Był wówczas najdroższym samochodem do czasu pojawienia się McLarena F1. W sumie wyprodukowano tylko 50 egzemplarzy.
    Ferrari 599 GTO – Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2006–2012. Samochód został zaprezentowany na Geneva Motor Show w 2006 roku, zastępując popularny model 575M Maranello. Model 599 GTO powstał na bazie modelu 599XX, jako jego drogowy odpowiednik. W 599 GTO zamontowano 670-konny silnik V12, a maksymalny moment obrotowy wynosi 620 Nm. Według Ferrari samochód osiąga prędkość maksymalną 335 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. Samochód powstał w limitowanej serii 50 sztuk, mając swoją premierę podczas Geneva Motor Show 2010.
    Samochód sportowy klasy wyższej produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2006–2012. Samochód został zaprezentowany na Geneva Motor Show w 2006 roku, zastępując popularny model 575M Maranello. Model 599 GTO powstał na bazie modelu 599XX, jako jego drogowy odpowiednik. W 599 GTO zamontowano 670-konny silnik V12, a maksymalny moment obrotowy wynosi 620 Nm. Według Ferrari samochód osiąga prędkość maksymalną 335 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. Samochód powstał w limitowanej serii 50 sztuk, mając swoją premierę podczas Geneva Motor Show 2010.
    8 kwietnia 2022, 20:34 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj