Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Sound exhaust DP 3"
    24 kwietnia 2017, 11:49 przez michal25024 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Film przedstawia przyśpieszenie mojej Audi.

    AUDI S3 8L 2000r. 1.8T APY

    Modyfikacje:
    Kute korby + Odprężone tłoki Mahle
    Turbo hybrydowe by Geremi k04 023 - wkład k04 064 + koło 2283 https://www.facebook.com/geremivagarage
    Tip + Dp by MSS Performance
    Strojenie: MSS Performance https://www.facebook.com/mssperforman...
    (na seryjnych wtryskach, seryjnym kolektorze wydechowym i bez fmica) doładowanie 0,85 - 1 bar, przepływ 243g/s

    Do pełnego setupu brakuje:
    - wtrysków 525cc
    - kolektora wydechowego
    - fmica
    25 lutego 2017, 9:27 przez arielwojcik1991 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Laguna Gt – Renault Laguna Gt 204hp w serii. Małe mody: Ic Femic, orurowanie 60mm kwasówka, dolot stożek Pipecross, Dp 3"wydech do samego końca 3" na jednym tłumniku końcowym. Skrzynia pk4 ze szperą, hamulce przód 324mm, tył 300. 
Moc auta 270hp 398nm, zawieszenie gwint KW
    Renault Laguna Gt 204hp w serii. Małe mody: Ic Femic, orurowanie 60mm kwasówka, dolot stożek Pipecross, Dp 3"wydech do samego końca 3" na jednym tłumniku końcowym. Skrzynia pk4 ze szperą, hamulce przód 324mm, tył 300.
    Moc auta 270hp 398nm, zawieszenie gwint KW
    Audi S3 8l 1.8T quattro BAM ~260km 365nm 0-100 test
    soft dp by gregor10.pl
    9 kwietnia 2016, 10:25 przez ~xenon | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Dzisiaj nadszedł dzień wymiany kata na DP 3". Po tej operacji silnik chętniej wkręca się na obroty, a turbina oddycha zdecydowanie pełniej. Po weekendzie będą pomiary na hamowni, żeby sprawdzić czy konie się rozmnożyły.
    Dźwięk też się trochę zmienił. Sami oceńcie czy jest dobrze.
    PS. Przelotowy wydech 2.75"-2.5" do tłumika końcowego był już wcześniej zrobiony.
    26 września 2015, 19:36 przez zeus_85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)