Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 578 takich materiałów
    Chyba, że jakiś film kręcą...
    3 listopada 2022, 23:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 września 2022, 18:35 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Drugi przystanek naszego MUBITRIPA! Tym razem lądujemy w malowniczym Jurkowie gdzie ma miejsce coroczny zlot MOTOFEST który dzięki terenowi NIE MA SOBIE RÓWNYCH. Chillera i dobra impreza z Autami w tle. Tak to najkrócej podsumuję :) po więcej ZAPRASZAM NA SEANS!
    25 lipca 2022, 14:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od autora:

    Normalnie jadę sobie ok. 120 kmh bez nadmiernego siedzenia na lewym i wymuszania hamowania tym na lewym (jak to się mówi “nie ruphertuję”).
    Ale po tym jak break check zrobiło mi dwóch debili wyglądających na napalonych Czeczenów, starałem się nie dopuścić do bycia wyprzedzonym przez nich, a jak ewidentnie było coś z nimi nie tak, to zadzwoniłem na 112 i zacząłem po prostu przed nimi uciekać, byle ich zgubić, więc jadę szybciej i bliżej innych niż powinienem. Ale na dobrą sprawę to starałem się ochronić swoje zdrowie i życie.
    18 maja 2022, 20:42 przez bandyta (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Bandyta

    Fiat 131 Abarth – Fiat 131 Abarth został zaprezentowany w 1976 roku, był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej, do sprzedaży dla amatorów sportowej jazdy. Fiat zachęcając do kupna swoich potencjalnych klientów twierdził, że model 131 Abarth różnił się tylko w 30% od modelu seryjnego Fiata 131, a zwycięstwa które model 131 Abarth osiągał były dobrą reklamą dla seryjnego modelu 131. ajbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego silnika został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Wałki rozrządu sterują 16 zaworami ustawionymi w układzie widlastym pod kątem 46 stopni. Różnice, jakie występowały między cywilnymi wersjami 131 a wersją Abarth, obejmowały też tylne zawieszenie i układ napędowy. Abarth otrzymał niezależne zawieszenie tylne na ukośnych wahaczach, kłową skrzynię biegów i mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, o kilku różnych przełożeniach głównych. Samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2 l, który dawał moc maksymalną 140 KM. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 8,2 sekundy.
    Fiat 131 Abarth został zaprezentowany w 1976 roku, był produkowany w dwóch wersjach; wyczynowej i sportowej, do sprzedaży dla amatorów sportowej jazdy. Fiat zachęcając do kupna swoich potencjalnych klientów twierdził, że model 131 Abarth różnił się tylko w 30% od modelu seryjnego Fiata 131, a zwycięstwa które model 131 Abarth osiągał były dobrą reklamą dla seryjnego modelu 131. ajbardziej istotną zmianą w stosunku do seryjnego 131 jest silnik przygotowany przez firmę Abarth. Z seryjnego silnika został tylko blok. Głowica silnika wykonana była ze stopów lekkich, w której umieszczono dwa wałki rozrządu napędzane paskiem zębatym. Wałki rozrządu sterują 16 zaworami ustawionymi w układzie widlastym pod kątem 46 stopni. Różnice, jakie występowały między cywilnymi wersjami 131 a wersją Abarth, obejmowały też tylne zawieszenie i układ napędowy. Abarth otrzymał niezależne zawieszenie tylne na ukośnych wahaczach, kłową skrzynię biegów i mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, o kilku różnych przełożeniach głównych. Samochód posiadał czterocylindrowy silnik o pojemności 2 l, który dawał moc maksymalną 140 KM. Pozwalało to na osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 8,2 sekundy.
    2 kwietnia 2022, 20:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To już ostatni odcinek z serii poświęconej kupnu motocykla używanego. Jakie elementy powinniśmy wymienić po zakupie? O co zadbać? Co można zostawić? Sezon zbliża się wielkimi krokami. Do zobaczenia na drogach!

    Kupowanie używanego motocykla obejmowała:
    1. Ogłoszenia sprzedaży
    2. Oględziny motocykla
    3. Rejestracja (krajowa i motocykla sprowadzanego)
    4. Serwis po zakupie motocykla.
    Wszystkie odcinki znajdziecie w playliście

    Dobra wiadomość: masz już swój motocykl! Zła wiadomość: zakup motocykl to oczywiście nie koniec wydatków. Nawet jeśli darzymy sprzedającego nieograniczonym zaufaniem to są rzeczy, które z myślą o własnym bezpieczeństwie (i komforcie psychicznym) warto zrobić samemu lub zlecić to zadanie mechanikowi.
    18 marca 2022, 20:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Autko z silnikiem 2.2 diesla. Sprawnie się porusza
    6 października 2021, 10:50 przez dirty_freak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    20 września 2021, 10:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rok 2017 144k przbiegu a tutaj tyle wycieków. Motoryzacja nie idzie w dobrą stronę....
    6 sierpnia 2021, 20:01 przez ~Piter1 | Do ulubionych | Skomentuj