Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 27 takich materiałów
    Honda Civic VIII – Gdyby tak wrzucić do niej m.in. silnik z nowego CTR, to byłoby idealnie. Dla mnie osobiście, Civic VIII designem przebija nowsze generacje.
    Gdyby tak wrzucić do niej m.in. silnik z nowego CTR, to byłoby idealnie. Dla mnie osobiście, Civic VIII designem przebija nowsze generacje.
    CTR –
    12 stycznia 2016, 19:45 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Licznik z  CTR –
    8 listopada 2015, 8:29 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    NSX ,CTR x2 i ITR –
    2 listopada 2015, 18:52 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    CTR EK9 –
    26 września 2015, 11:00 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    CTR EK9 –
    26 września 2015, 13:23 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Patrząc na komentarze pod filmem i na innych serwisach dotyczących filmu, tradycyjnie, dziecinada, stek teorii spiskowych, nagonek, kłamstw, wyzwisk, farmazonów, zaglądania do portfeli, oceniania ludzi itp. złośliwości w kierunku Hondy, a wszystko dlatego, że w tym jednym luźnym teście, na jednym krótkim torze wyścigowym, Civic Type R okazał się szybszy od BMW i Audi, lub nawet przyjmijmy, że równie szybki (patrząc na niewielkie różnice). Nagonki na ten model już tak spaczyły umysły ludzi, że nie potrafią dostrzec jakichkolwiek dobrych stron, ani docenić czegokolwiek, wszystko muszą przekładać na czystą nienawiść i doszukiwać się dziur w całym, aby tylko znaleźć cokolwiek, na co mogą nawrzucać, a niech tylko ktoś tam pochwali CTR, to już mu doklejają najgorsze etykiety.
    Kurcze, oby szybko przyszła moda na zachowywanie się z klasą, zamiast na obecną, tchórzliwą dziecinadę, bo cierpi na tym wszystko co dobre i fajne.

    Ale mimo wszystko, film to niezła ciekawostka, widać, że nowy CTR to szybka i zwinna maszyna, godny hot hatchback oraz duży krok do przodu, w porównaniu do ostatniego CTR. A VTEC Turbo, nie taki straszny. Myślę, że od strony mechanicznej, Honda odwaliła kawał dobrej roboty, tworząc w końcu bardzo konkurencyjny hot-hatch.
    1 sierpnia 2015, 17:04 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Honda S2000 – Wraca Civic Type R (2.0 turbo), wraca również NSX (V6 twin turbo). Może niedługo Honda zaprezentuje następcę kultowego roadstera (pod maską najchętniej 2.0 turbo z nowego CTR).
    Wraca Civic Type R (2.0 turbo), wraca również NSX (V6 twin turbo). Może niedługo Honda zaprezentuje następcę kultowego roadstera (pod maską najchętniej 2.0 turbo z nowego CTR).
    A3 8L 1.8t AUM 230KM 324Nm 2003r – Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
-hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4, 
-cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym, 
-świece dedykowane NGK
-Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
-zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
-Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM, 
-Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
-Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
-Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
-W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
-Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź, 
wzmacniacz Crunch
-Felgi 18" Deitz 
-Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

Szerokości Motomaniacy!
    Mój nowy nabytek, wybaczcie za jakość zdjęcia ale pogoda nie pozwala na zrobienie lepszego.
    Seryjnie auto posiadało 150KM i 210Nm, Audiczka przeszła szereg zmian takich jak:
    -hybrydowe turbo K03s wirnik 4x4,
    -cały 3" aluminiowy dolot owinięty bandażem termoizolacyjnym,
    -świece dedykowane NGK
    -Instalacja gazowa, wtryski ciekłego gazu HANA ~80km/cylinder
    -zawór upustowy BOV polskiej firmy ProPerfekt wspawany w dolot (usunięty zawód DV i cała reszta dziurek zaślepiona),
    -Wtryski, intercooler, pompa paliwa z S3 BAM,
    -Układ wydechowy DP 3" reszta przelot kwasówka z końcowym tłumikiem supersprint,
    -Rozpórka kielichów, przednich sanek i tylnego zawieszenia
    -Zawieszenie całość S3 8l + sprężyny eibach prokit -35m
    -W miejsce wszystkich gum wrzucone tuleje poliuretanowe
    -Wygłuszenie całego wnętrza, drzwi, bagażnika + zrobienie audio, głośniki niskotonowe hertz P+T, wysokotonowe powerbass P+T, subwoofer w miejscu seryjnego w skrzyni zamkniętej i głośnikiem JBL, do tego kondensator 1.5F kable 50mm2 beztlenowa miedź,
    wzmacniacz Crunch
    -Felgi 18" Deitz
    -Ostatnie strojenie, usunięcie drugiej sondy lambda by CTR-tuning zabrze


    Część modyfikacji była zrobiona w chwili zakupu, część wykonana przeze mnie. Kontynuuje nieskończony projekt poprzedniego właściciela, planów w głowie jest mnóstwo, więc spodziewajcie się sporych zmian.

    Szerokości Motomaniacy!
    1 listopada 2014, 16:00 przez ~cyzikoo | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne