Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 24 takie materiały
    Tak wygląda moje Seicento Abarth

    http://mklr.pl/285702/Moj-100KM-Sejek

    Dużo osób było zawiedzionych że nie pokazałem jak jeździ sejo więc jest vol. 2

    swap 1.4 16v 103Km 138Nm
    skrzynia 6–cio biegowa (14/57)
    kolektor wydechowy 4-1 by TRS
    cichy przelotowy wydech na jednej strumienicy
    ssący 1.2 16v
    przepustnica 1.2 16v
    silnik wystrojony na Ecumaster Det3
    faltdach, pełna elektryka, wspomaganie, abs itd.
    21 sierpnia 2016, 0:32 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Cichy fan hondy w volvo v40 –
    28 września 2015, 23:16 przez kari555 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Przyszłość motoryzacji nie przedstawia się aż tak źle, chociaż "cichy" drift wygląda dość dziwnie. Dla niecierpliwych 0:30.
    5 sierpnia 2015, 22:57 przez merwi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Cichy projekt – Bardzo cichy projekcik skromnego 124coupe
    Bardzo cichy projekcik skromnego 124coupe
    20 grudnia 2014, 19:29 przez CriS17 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne (autko szefa)

    Opel Astra GTC z najcichszym dieslem w swojej klasie – Sportowo wyglądająca 3-drzwiowa wersja auta otrzymała właśnie nowy silnik 1.6 CDTI, który ma 136 KM i spala zaledwie 4,1 l/100 km. Dla fanów mocnych wrażeń Opel ma w ofercie jednostkę 2.0 turbo generującą 280 KM oraz aż 400 Nm.

Opel poinformował, że pod maskę Astry GTC trafił właśnie nowy silnik, który wg oficjalnej informacji jest bardzo dynamiczny, niezwykle cichy i jednocześnie oszczędny. Nowa jednostka napędowa zastępuje nieco słabszego poprzednika o pojemności 1.7 litra. Nowy, mniejszy silnik generuje 20 Nm momentu obrotowego więcej oraz dodatkowe 6 KM.

 Jednostka nazywa się 1.6 CDTI, generuje 136 KM oraz 320 Nm przy średnim spalaniu 4,1 litra na 100 km. Silnik ma pokazywać swój dynamiczny charakter przede wszystkim przy wyprzedzaniu na trasie, bowiem przyspieszenie na szóstym biegu od 80 do 120 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Nie jest to jednak wyjątkowo sprawny sprinter od 0 do 100 km/h, tutaj czas wynosi 10,2 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 198 km/h.
    Sportowo wyglądająca 3-drzwiowa wersja auta otrzymała właśnie nowy silnik 1.6 CDTI, który ma 136 KM i spala zaledwie 4,1 l/100 km. Dla fanów mocnych wrażeń Opel ma w ofercie jednostkę 2.0 turbo generującą 280 KM oraz aż 400 Nm.

    Opel poinformował, że pod maskę Astry GTC trafił właśnie nowy silnik, który wg oficjalnej informacji jest bardzo dynamiczny, niezwykle cichy i jednocześnie oszczędny. Nowa jednostka napędowa zastępuje nieco słabszego poprzednika o pojemności 1.7 litra. Nowy, mniejszy silnik generuje 20 Nm momentu obrotowego więcej oraz dodatkowe 6 KM.

    Jednostka nazywa się 1.6 CDTI, generuje 136 KM oraz 320 Nm przy średnim spalaniu 4,1 litra na 100 km. Silnik ma pokazywać swój dynamiczny charakter przede wszystkim przy wyprzedzaniu na trasie, bowiem przyspieszenie na szóstym biegu od 80 do 120 km/h zajmuje tylko 8,9 sekundy. Nie jest to jednak wyjątkowo sprawny sprinter od 0 do 100 km/h, tutaj czas wynosi 10,2 sekundy. Prędkość maksymalna auta to 198 km/h.
    Nowe oblicze mojego "Killera z Wrocka" – Po wielu modyfikacjach, wymianie tłoków i pierścieni na nowe, splanowaniu tłoków, głowicy, wymianie przepustnicy na większą, mapowaniu komputera, wymianie zawieszenia z -70/-70 na przód +30 z Fiata Uno Turbo, tył, +20 z Pandy Van, usztywnieniu nadwozia oraz założenia wentylowanych, przewiercanych i nacinanych tarcz Brembo oraz klocków Bosch'a, wymianie bębnów na bębno-tarcze z Alfy Romeo, a także po skróceniu skoku maglownicy, mały, cichy zabójca w końcu może dotknąć Wrocławskiego asfaltu. 

Zapraszam na spoty Seicento we Wrocławiu w każdą sobotę/niedzielę, pod mostem Milenijnym. 
POZDRO DLA MOTOKILLERÓW!!
    Po wielu modyfikacjach, wymianie tłoków i pierścieni na nowe, splanowaniu tłoków, głowicy, wymianie przepustnicy na większą, mapowaniu komputera, wymianie zawieszenia z -70/-70 na przód +30 z Fiata Uno Turbo, tył, +20 z Pandy Van, usztywnieniu nadwozia oraz założenia wentylowanych, przewiercanych i nacinanych tarcz Brembo oraz klocków Bosch'a, wymianie bębnów na bębno-tarcze z Alfy Romeo, a także po skróceniu skoku maglownicy, mały, cichy zabójca w końcu może dotknąć Wrocławskiego asfaltu.

    Zapraszam na spoty Seicento we Wrocławiu w każdą sobotę/niedzielę, pod mostem Milenijnym.
    POZDRO DLA MOTOKILLERÓW!!
    22 czerwca 2014, 9:38 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Audi A3 by Cichy –
    4 maja 2014, 13:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kolejna odsłona – mała zmiana, brak dokładki
ASR chlapacze OEM na tył (jest kpl 4szt) i wydech powiększony nawet cichy z kwasówki
    Mała zmiana, brak dokładki
    ASR chlapacze OEM na tył (jest kpl 4szt) i wydech powiększony nawet cichy z kwasówki
    22 marca 2014, 21:23 przez Karoles (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes Benz CLS63 C218 AMG – Cichy zabójca
    Cichy zabójca
    12 stycznia 2014, 16:26 przez DOMINIK200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cichy zabójca –
    4 listopada 2013, 11:50 przez Dundersztyc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)