Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 80 takich materiałów
    Kolejna Włoszka po ostatniej Alfie 147 – Fiat Bravo 2, z felgami od Abartha.
Format A3.
    Fiat Bravo 2, z felgami od Abartha.
    Format A3.
    Podświetlenie nawiewu w Bravo – Dalsze modyfikacje w moim Bravo 1.6.
    Dalsze modyfikacje w moim Bravo 1.6.
    14 lipca 2014, 19:17 przez aadek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Bravo –
    8 lipca 2014, 12:51 przez ~Jokee | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Zegary – Jak się chce, to można zrobić wszystko. Wystarczą chęci. 
Bravo 1.6
    Jak się chce, to można zrobić wszystko. Wystarczą chęci.
    Bravo 1.6
    27 czerwca 2014, 13:11 przez aadek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    własne

    Autka też trzeba jakoś ubrać – Fiat Bravo 1,9 JTD.
    Fiat Bravo 1,9 JTD.
    3 czerwca 2014, 15:41 przez dareQ1199 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Fiat Bravo – Ładnie leży
    Ładnie leży
    28 maja 2014, 21:01 przez szymi24 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Fiat Tuning Polska

    Szeryf "prędkości" i skutki jego zajechania drogi – Cześć koledzy/koleżanki, jakiś czas temu wrzuciłem swoje Bravo. Które wbiło się na główna, za co dziękuję. Ostatnio 16.05 jechałem z Jasienicy do Bielska-Białej - droga expresowa (woj. śl) i spotkałem "szeryfa prędkości".

Jechałem lewym pasem ~90km/h i wyprzedzałem innego uczestnika poruszającego się prawym pasem ~70km/h. (grafitowy opel corsa)
-ów kolega (z corsy) wymusił na mnie  hamowanie awaryjne (nieoznakowany skręt na lewy pas), próbowałem uniknąć uszkodzenia (kolizji z nim) co skutkowało niestety zahaczeniem w bandę, po czym zjechał na prawy pasy, po czym ODJECHAŁ po prostu...

I ATS'y poszły się je***

Uratowały mnie 3 rzeczy.
1. prędkość - tylko 90km/h, gdzie można 120km/h.
2. alufelga która prawie cały ciężar uderzenia przyjęła na siebie przez co auto "przykleiło się do bandy"
3. to ze kierowca BMW który jechał za mną nie trzymał się "dupy" i miał czas reakcji

Dlatego taka uwaga jeśli zmienia się pas ruchu popatrzeć w to pier**** lusterko czy ktoś aby was nie wyprzedzał. I SYGNALIZOWAĆ ZMIANĘ PASA RUCHU.

Mi się nic nie stało, auto jedynie trochę ucierpiało. Głownie poszycie, jednakże sępy przyjechały i zabrały dowód rejestracyjny...

To tyle ode mnie, za niedługo dodam nowe zdj naprawionego i zmodowanego Bravo!
    Cześć koledzy/koleżanki, jakiś czas temu wrzuciłem swoje Bravo. Które wbiło się na główna, za co dziękuję. Ostatnio 16.05 jechałem z Jasienicy do Bielska-Białej - droga expresowa (woj. śl) i spotkałem "szeryfa prędkości".

    Jechałem lewym pasem ~90km/h i wyprzedzałem innego uczestnika poruszającego się prawym pasem ~70km/h. (grafitowy opel corsa)
    -ów kolega (z corsy) wymusił na mnie hamowanie awaryjne (nieoznakowany skręt na lewy pas), próbowałem uniknąć uszkodzenia (kolizji z nim) co skutkowało niestety zahaczeniem w bandę, po czym zjechał na prawy pasy, po czym ODJECHAŁ po prostu...

    I ATS'y poszły się je***

    Uratowały mnie 3 rzeczy.
    1. prędkość - tylko 90km/h, gdzie można 120km/h.
    2. alufelga która prawie cały ciężar uderzenia przyjęła na siebie przez co auto "przykleiło się do bandy"
    3. to ze kierowca BMW który jechał za mną nie trzymał się "dupy" i miał czas reakcji

    Dlatego taka uwaga jeśli zmienia się pas ruchu popatrzeć w to pier**** lusterko czy ktoś aby was nie wyprzedzał. I SYGNALIZOWAĆ ZMIANĘ PASA RUCHU.

    Mi się nic nie stało, auto jedynie trochę ucierpiało. Głownie poszycie, jednakże sępy przyjechały i zabrały dowód rejestracyjny...

    To tyle ode mnie, za niedługo dodam nowe zdj naprawionego i zmodowanego Bravo!
    24 maja 2014, 22:30 przez sezorr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Źródło:

    własne

    Lancia znika, będzie dostępna tylko we Włoszech – Będzie tam oferowany tylko jeden model – Ypsilon. Auto produkowane jest w Polskiej fabryce Fiata i ma być wytwarzane do roku 2018. Wtedy prawdopodobnie zupełnie rozstaniemy się z Lancią.

Decyzja jest uzasadniona tym, że w zeszłym roku Lancia sprzedała niecałe 60 tys. samochodów. Z tego aż 80 % aut trafiło właśnie na rynek włoski. Wg najnowszych informacji Ypsilon ma być produkowany do roku 2018 i wszystko wskazuje na to, że właśnie wtedy zupełnie całkowicie pożegnamy się z Lancią.

Obecnie w ofercie producenta znajdziemy 5 różnych modeli – przynajmniej w teorii. Pierwszym z nich jest produkowany w Polskiej fabryce Ypsilon. To już trzecia generacja samochodu. Pierwsza zadebiutowała w roku 1996 i zastąpiła model Y10. Y10 był znowu modelem firmy Autobianchi, należącej do Fiata. Marka została jednak zlikwidowana w roku 1995, a produkcja tego samochodu trafiła do Lancii.

Ponadto w ofercie dostępny jest jeszcze model Delta – również w trzeciej generacji oferowanej od roku 2008. Jest to następca legendarnej wersji zaprojektowanej przez Giugiaro i wprowadzonej do sprzedaży w roku 1979. Najnowszej odmianie Delty – dostępnej tylko z napędem na przód – najbliżej jest jednak do Fiata Bravo, a nie do legendarnej odmiany rajdowej.

Lancia ma w ofercie jeszcze 3 modele: Flavia, Thema oraz Voyager. Jednak w rzeczywistości Flavia to Chrysler 200 z innym znaczkiem, Thema to Chrysler 300, zaś Voyager to Chrysler Town & Country znany w Europie jako Grand Voyager. Nie jest to jednak już istotne bo wszystkie te auta już niebawem całkowicie znikną z oferty.
    Będzie tam oferowany tylko jeden model – Ypsilon. Auto produkowane jest w Polskiej fabryce Fiata i ma być wytwarzane do roku 2018. Wtedy prawdopodobnie zupełnie rozstaniemy się z Lancią.

    Decyzja jest uzasadniona tym, że w zeszłym roku Lancia sprzedała niecałe 60 tys. samochodów. Z tego aż 80 % aut trafiło właśnie na rynek włoski. Wg najnowszych informacji Ypsilon ma być produkowany do roku 2018 i wszystko wskazuje na to, że właśnie wtedy zupełnie całkowicie pożegnamy się z Lancią.

    Obecnie w ofercie producenta znajdziemy 5 różnych modeli – przynajmniej w teorii. Pierwszym z nich jest produkowany w Polskiej fabryce Ypsilon. To już trzecia generacja samochodu. Pierwsza zadebiutowała w roku 1996 i zastąpiła model Y10. Y10 był znowu modelem firmy Autobianchi, należącej do Fiata. Marka została jednak zlikwidowana w roku 1995, a produkcja tego samochodu trafiła do Lancii.

    Ponadto w ofercie dostępny jest jeszcze model Delta – również w trzeciej generacji oferowanej od roku 2008. Jest to następca legendarnej wersji zaprojektowanej przez Giugiaro i wprowadzonej do sprzedaży w roku 1979. Najnowszej odmianie Delty – dostępnej tylko z napędem na przód – najbliżej jest jednak do Fiata Bravo, a nie do legendarnej odmiany rajdowej.

    Lancia ma w ofercie jeszcze 3 modele: Flavia, Thema oraz Voyager. Jednak w rzeczywistości Flavia to Chrysler 200 z innym znaczkiem, Thema to Chrysler 300, zaś Voyager to Chrysler Town & Country znany w Europie jako Grand Voyager. Nie jest to jednak już istotne bo wszystkie te auta już niebawem całkowicie znikną z oferty.
    Bravo kolegi – Najlepsza fura najlepszego kierowcy! Pod kocem trzymany
    Najlepsza fura najlepszego kierowcy! Pod kocem trzymany
    17 kwietnia 2014, 23:09 przez ~przyjaciel | Do ulubionych | Skomentuj
    Wymiana zderzaka w Fiacie Bravo –
    9 kwietnia 2014, 12:51 przez dareQ1199 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)