Szukaj
Znalazłem 80 takich materiałów
Jechałem lewym pasem ~90km/h i wyprzedzałem innego uczestnika poruszającego się prawym pasem ~70km/h. (grafitowy opel corsa)
-ów kolega (z corsy) wymusił na mnie hamowanie awaryjne (nieoznakowany skręt na lewy pas), próbowałem uniknąć uszkodzenia (kolizji z nim) co skutkowało niestety zahaczeniem w bandę, po czym zjechał na prawy pasy, po czym ODJECHAŁ po prostu...
I ATS'y poszły się je***
Uratowały mnie 3 rzeczy.
1. prędkość - tylko 90km/h, gdzie można 120km/h.
2. alufelga która prawie cały ciężar uderzenia przyjęła na siebie przez co auto "przykleiło się do bandy"
3. to ze kierowca BMW który jechał za mną nie trzymał się "dupy" i miał czas reakcji
Dlatego taka uwaga jeśli zmienia się pas ruchu popatrzeć w to pier**** lusterko czy ktoś aby was nie wyprzedzał. I SYGNALIZOWAĆ ZMIANĘ PASA RUCHU.
Mi się nic nie stało, auto jedynie trochę ucierpiało. Głownie poszycie, jednakże sępy przyjechały i zabrały dowód rejestracyjny...
To tyle ode mnie, za niedługo dodam nowe zdj naprawionego i zmodowanego Bravo!
Decyzja jest uzasadniona tym, że w zeszłym roku Lancia sprzedała niecałe 60 tys. samochodów. Z tego aż 80 % aut trafiło właśnie na rynek włoski. Wg najnowszych informacji Ypsilon ma być produkowany do roku 2018 i wszystko wskazuje na to, że właśnie wtedy zupełnie całkowicie pożegnamy się z Lancią.
Obecnie w ofercie producenta znajdziemy 5 różnych modeli – przynajmniej w teorii. Pierwszym z nich jest produkowany w Polskiej fabryce Ypsilon. To już trzecia generacja samochodu. Pierwsza zadebiutowała w roku 1996 i zastąpiła model Y10. Y10 był znowu modelem firmy Autobianchi, należącej do Fiata. Marka została jednak zlikwidowana w roku 1995, a produkcja tego samochodu trafiła do Lancii.
Ponadto w ofercie dostępny jest jeszcze model Delta – również w trzeciej generacji oferowanej od roku 2008. Jest to następca legendarnej wersji zaprojektowanej przez Giugiaro i wprowadzonej do sprzedaży w roku 1979. Najnowszej odmianie Delty – dostępnej tylko z napędem na przód – najbliżej jest jednak do Fiata Bravo, a nie do legendarnej odmiany rajdowej.
Lancia ma w ofercie jeszcze 3 modele: Flavia, Thema oraz Voyager. Jednak w rzeczywistości Flavia to Chrysler 200 z innym znaczkiem, Thema to Chrysler 300, zaś Voyager to Chrysler Town & Country znany w Europie jako Grand Voyager. Nie jest to jednak już istotne bo wszystkie te auta już niebawem całkowicie znikną z oferty.