Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 167 takich materiałów
    Ken Block – podczas tegorocznego Memorial Bettega.


Z dedykacją dla użytkownika Snupi.
    Podczas tegorocznego Memorial Bettega.


    Z dedykacją dla użytkownika Snupi.
    XXVIII Memorial Bettega - Motor Show Bologna 2014
    15 grudnia 2014, 17:34 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Kolejna Wygrana Roberta, piękna jazda.
    13 grudnia 2014, 21:22 przez krychun3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ken Block przegrał bo nie pozwolili mu połączyć przejazdu z kilkunastu ujęć...
    7 grudnia 2014, 21:43 przez FlyMan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Świetna moim zdaniem parodia Kena Block'a.
    27 listopada 2014, 15:27 przez Majozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    HONDA CIVIC 1.6 VTEC KOMPRESOR – Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

Mody:
SILNIK D16Z6
Kompresor M62
KUTE KOROWODY I TŁOKI
BLOCK GUARD
Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
Dolot 2.75"
WYDECH 2.75" 
WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
Zewnętrzna chłodnica oleju
SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
Wydajniejszy układ chłodzenia
2x BOV greddy
PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

MOC 205KM i 244NM

Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    Przedstawiam wam długi projekt "Hani", mam nadzieje że to nie koniec.

    Mody:
    SILNIK D16Z6
    Kompresor M62
    KUTE KOROWODY I TŁOKI
    BLOCK GUARD
    Strojenie CROME OBD1 ( launch control, shift light)
    Dolot 2.75"
    WYDECH 2.75"
    WYDAJNIEJSZY UKŁAD PALIWOWY
    Zewnętrzna chłodnica oleju
    SPRZĘGŁO EXEDY STAGE1
    Dodatkowe wskaźniki Boost, temp oleju, ciśnienie oleju
    Wydajniejszy układ chłodzenia
    2x BOV greddy
    PRZEWODY WODNE SAMCO SPORT

    MOC 205KM i 244NM

    Jeżeli jesteście bardziej zainteresowani projektem, to podrzucę więcej zdjęć.
    17 listopada 2014, 16:16 przez Scratchy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (22)
    Ken Block znowu w akcji
    17 listopada 2014, 16:26 przez RomeoFederer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Chevy C10  `66 od "Gas Monkey" – Silnik Big-Block 572 9,4l i 620km.
Samochód bezpieczeństwa na Pikes Peak 2014.
    Silnik Big-Block 572 9,4l i 620km.
    Samochód bezpieczeństwa na Pikes Peak 2014.
    Hoonicorn RTR – samochód Kena Blocka stworzony z myślą o Gymkhanie 7 – Okazuje się, że w najnowszej części Gymkhany, Ken Block zrezygnuje ze swojego 650-konnego Forda Fiesty RX43, który do 100 km/h przyspieszał w 1,8 sekundy. Ale spokojnie, jego miejsce w nadchodzącej produkcji zajmie jeszcze mocniejszy Ford, tyle że Mustang. Pojazd nazywa się Hoonicorn RTR i jest to mocno zmodyfikowany Mustang z roku 1965. Z oryginału jednak zostało niewiele.

Po pierwsze, jest to Mustang wyposażony w… napęd na 4 koła. Auto zostało w całości zmodernizowane przez firmę ASD Motorsports, co zajęło aż 2 lata pracy. Ken Block przypomina, że wybór auta spowodowany był także tegoroczną, 50 rocznicą Mustanga.

Pod maską zainstalowano silnik Roush Yates 410, co w przeliczeniu na centymetry sześcienne daje pojemność 6.7 litra. Jednostka generuje aż 845 KM oraz 976 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na wszystkie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni Sadev SC90-24. Pojawiło się także zawieszenie zrobione zupełnie od podstaw.
    Okazuje się, że w najnowszej części Gymkhany, Ken Block zrezygnuje ze swojego 650-konnego Forda Fiesty RX43, który do 100 km/h przyspieszał w 1,8 sekundy. Ale spokojnie, jego miejsce w nadchodzącej produkcji zajmie jeszcze mocniejszy Ford, tyle że Mustang. Pojazd nazywa się Hoonicorn RTR i jest to mocno zmodyfikowany Mustang z roku 1965. Z oryginału jednak zostało niewiele.

    Po pierwsze, jest to Mustang wyposażony w… napęd na 4 koła. Auto zostało w całości zmodernizowane przez firmę ASD Motorsports, co zajęło aż 2 lata pracy. Ken Block przypomina, że wybór auta spowodowany był także tegoroczną, 50 rocznicą Mustanga.

    Pod maską zainstalowano silnik Roush Yates 410, co w przeliczeniu na centymetry sześcienne daje pojemność 6.7 litra. Jednostka generuje aż 845 KM oraz 976 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na wszystkie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni Sadev SC90-24. Pojawiło się także zawieszenie zrobione zupełnie od podstaw.