Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 95 takich materiałów
    Mój poczciwy Lanos :) – Przedstawiam wam oczko w głowie, lanosa który był pierwszym autem w rodzinie, nic się nie zmieniło, jedynie doszedł drugi większy rodzinny samochód. Lanos jest z 98', wyróżniają go czarne blachy które uważam że dodają mu uroku.
Przeszedł już kilka drobnych optycznych poprawek w celu upiększenia - nie mylić z wieś tjuningiem, działam w innym celu , pragnę zmienić stereotyp co do marki i ogólnie lanosa. Z większych zmian jakie zaszły w lanosie od czasów fabryki to zderzaki z pakietu Sport, carbonowe elementy zamiast chromu i świeżo odmalowane koła RH Classic 15, kółeczka z epoki. Więcej z historii modyfikacji znajdziecie na moim FP na facebooku na który serdecznie zapraszam:
https://www.facebook.com/lanosRdK

Autko dodaję między innymi by poznać wasze zdanie na temat tego co przy nim działam i czy robię to w dobrym kierunku

PS. Będzie niżej ale pewnie dopiero w wakacje.
    Przedstawiam wam oczko w głowie, lanosa który był pierwszym autem w rodzinie, nic się nie zmieniło, jedynie doszedł drugi większy rodzinny samochód. Lanos jest z 98', wyróżniają go czarne blachy które uważam że dodają mu uroku.
    Przeszedł już kilka drobnych optycznych poprawek w celu upiększenia - nie mylić z wieś tjuningiem, działam w innym celu , pragnę zmienić stereotyp co do marki i ogólnie lanosa. Z większych zmian jakie zaszły w lanosie od czasów fabryki to zderzaki z pakietu Sport, carbonowe elementy zamiast chromu i świeżo odmalowane koła RH Classic 15, kółeczka z epoki. Więcej z historii modyfikacji znajdziecie na moim FP na facebooku na który serdecznie zapraszam:
    https://www.facebook.com/lanosRdK

    Autko dodaję między innymi by poznać wasze zdanie na temat tego co przy nim działam i czy robię to w dobrym kierunku

    PS. Będzie niżej ale pewnie dopiero w wakacje.
    27 kwietnia 2014, 18:41 przez Radko95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Beczka – Tyle mówi się teraz o wymogach bezpieczeństwa w samochodzie. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wszystko się robi, żeby zatuszować fakt, z jakich materiałów wykonane są dzisiejsze samochody.

Pamiętam, kiedy byłam mała i mój dziadek dojeżdżał Merolka W123. Raz miał stłuczkę z Cintkiem, wcale dużych prędkości nie było, bo to na ostrym zakręcie. Cinquecento do kasacji, a Merolek pozbył się światła lewego i dziadek nabił sobie guza. Tak, cintek to małe auto ale przy takiej prędkości naprawdę dużo się nie stało. I powiedzcie mi czy wolelibyście jeździć autem z pożądnej blachy czy z plastiku + "wzmocnienia"?
    Tyle mówi się teraz o wymogach bezpieczeństwa w samochodzie. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wszystko się robi, żeby zatuszować fakt, z jakich materiałów wykonane są dzisiejsze samochody.

    Pamiętam, kiedy byłam mała i mój dziadek dojeżdżał Merolka W123. Raz miał stłuczkę z Cintkiem, wcale dużych prędkości nie było, bo to na ostrym zakręcie. Cinquecento do kasacji, a Merolek pozbył się światła lewego i dziadek nabił sobie guza. Tak, cintek to małe auto ale przy takiej prędkości naprawdę dużo się nie stało. I powiedzcie mi czy wolelibyście jeździć autem z pożądnej blachy czy z plastiku + "wzmocnienia"?
    1 kwietnia 2014, 18:47 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Internety

    Nowy model Chevroleta Corvette C7 czyli Z06.

    Nowa Vette będzie napędzana silnikiem typu small block nowej generacji - doładowanym LT4, który wg producenta osiągnie 635 HP oraz ponad 650 nm (wedle nie których źródeł moment obrotowy w stocku może wynieść nawet !! 880 NM !!)

    Cała konstrukcja samochodu została wzmocniona a także odjęto jej parę kilo.

    Chyba właśnie znalazłem samochód, który wskoczył na pierwsze miejsce na mojej "DREAM LIST" (ex aequo z Camaro SS '69). Szkoda tylko, że pewnie mnie nie stać nawet na felgi od niej.

    Tak przy okazji nie uważacie, że doczepienie do niej naszej polskiej blachy z przodu to profanacja?
    31 marca 2014, 10:31 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Na 1:30 aż blachy wygina :)
    16 marca 2014, 21:50 przez bizek93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Fiat 126PE – Silnik został złożony na nowych pierścieniach i panewkach, blachy zostały wyczyszczone i pomalowane. Zapraszam na https://www.facebook.com/pages/Fiat-126PE-by-Gremlin/557605764334016
    Silnik został złożony na nowych pierścieniach i panewkach, blachy zostały wyczyszczone i pomalowane. Zapraszam na https://www.facebook.com/pages/Fiat-126PE-by-Gremlin/557605764334016
    9 marca 2014, 11:13 przez sid1521 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Fiat 126p – czarne blachy dodają mu uroku
    Czarne blachy dodają mu uroku
    25 lutego 2014, 19:58 przez ~konrad | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    www.konradjanicki.blogspot.com

    Inny niż wszystkie – i te czarne blachy
    I te czarne blachy
    14 lutego 2014, 20:11 przez Wariat_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Historia o Byku LAMBORGHINI – Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że Ferruccio Lamborghini zaczynał od produkcji traktorów. Sam jeździł przez pewien czas samochodem Ferrari. Anegdota głosi, że poirytowany częstymi awariami pojazdu, udał się ze skargą do samego Enzo Ferrariego. Spotkanie przybrało jednak burzliwy obrót, a urażony Lamborghini postanowił pokazać, jak powinno się konstruować sportowe samochody.
W 1963 roku powołał firmę Automobili Ferruccio Lamborghini SpA. A rok później do produkcji trafił jej pierwszy model - 350 GT. Samochód był bardzo lekki, jak na owe czasy. Jego nadwozie wykonano w oparciu o szkielet ze spawanych rur aluminiowych, do którego przytwierdzono cienkie aluminiowe blachy. Dzięki temu samochód o długości 4,5 metra i z dwunastocylindrowym silnikiem pod maską ważył jedynie tonę.
Prawdziwą sławę przyniósł marce model Miura, który zadebiutował w 1966 roku. Wyróżniał się silnikiem V12, który był zamontowany centralnie, tuż za przednią osią pojazdu. W dodatku nadwozie samochodu, zaprojektowane przez Marcello Gandiniego ze studia Bertone, było wówczas przez wielu uznawane za najpiękniejsze na świecie.
Mimo sukcesów na rynku samochodów sportowych, Ferruccio Lamborghini popadł w finansowe tarapaty. W 1972 roku zmuszony był sprzedać Lamborghini Trattori oraz 51 proc. udziałów w Automobili Lamborghini. Dwa lata później pozbył się reszty udziałów. Nowi nabywcy, Szwajcarzy Georges Rosetti i Rene Leimer, nie osiągnęli sukcesu i w 1978 roku firma ogłosiła upadłość.
Marka Lamborghini odzyskała świetność dopiero w ramach koncernu Chryslera, w którym znajdowała się od 1987 roku. Wypuszczony trzy lata później model Diablo z 1990 zasłynał jako najszybszy samochód świata. Podczas jazd testowych osiągnął prędkość 340 km/h zyskał. Samochód był tak udany, że jego produkcje kontynuowano aż do 2001 roku. Od 1994 roku Lamborghini pozostaje własnością Audi, wchodzącego w skład koncernu Volkswagena.
    Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że Ferruccio Lamborghini zaczynał od produkcji traktorów. Sam jeździł przez pewien czas samochodem Ferrari. Anegdota głosi, że poirytowany częstymi awariami pojazdu, udał się ze skargą do samego Enzo Ferrariego. Spotkanie przybrało jednak burzliwy obrót, a urażony Lamborghini postanowił pokazać, jak powinno się konstruować sportowe samochody.
    W 1963 roku powołał firmę Automobili Ferruccio Lamborghini SpA. A rok później do produkcji trafił jej pierwszy model - 350 GT. Samochód był bardzo lekki, jak na owe czasy. Jego nadwozie wykonano w oparciu o szkielet ze spawanych rur aluminiowych, do którego przytwierdzono cienkie aluminiowe blachy. Dzięki temu samochód o długości 4,5 metra i z dwunastocylindrowym silnikiem pod maską ważył jedynie tonę.
    Prawdziwą sławę przyniósł marce model Miura, który zadebiutował w 1966 roku. Wyróżniał się silnikiem V12, który był zamontowany centralnie, tuż za przednią osią pojazdu. W dodatku nadwozie samochodu, zaprojektowane przez Marcello Gandiniego ze studia Bertone, było wówczas przez wielu uznawane za najpiękniejsze na świecie.
    Mimo sukcesów na rynku samochodów sportowych, Ferruccio Lamborghini popadł w finansowe tarapaty. W 1972 roku zmuszony był sprzedać Lamborghini Trattori oraz 51 proc. udziałów w Automobili Lamborghini. Dwa lata później pozbył się reszty udziałów. Nowi nabywcy, Szwajcarzy Georges Rosetti i Rene Leimer, nie osiągnęli sukcesu i w 1978 roku firma ogłosiła upadłość.
    Marka Lamborghini odzyskała świetność dopiero w ramach koncernu Chryslera, w którym znajdowała się od 1987 roku. Wypuszczony trzy lata później model Diablo z 1990 zasłynał jako najszybszy samochód świata. Podczas jazd testowych osiągnął prędkość 340 km/h zyskał. Samochód był tak udany, że jego produkcje kontynuowano aż do 2001 roku. Od 1994 roku Lamborghini pozostaje własnością Audi, wchodzącego w skład koncernu Volkswagena.
    29 stycznia 2014, 10:30 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Wikipedia, fora o Lamborghini

    Parking 20 lat temu – Bardzo zainteresowała mnie ostatnia seria zdjęć X lat wstecz, kiedy to były czarne blachy. Natchnęło mnie to aż tak, że zam poszperałem i oto co znalazłem. Zdjęcia przedstawiają poczciwego Caro mojego taty zaparkowanego na parkingach Huty Katowice (dzisiejszego Arcelor Mittal w Dąbrowie) gdzie pracował i pracuje jakieś ok. 20 lat temu.
    Bardzo zainteresowała mnie ostatnia seria zdjęć X lat wstecz, kiedy to były czarne blachy. Natchnęło mnie to aż tak, że zam poszperałem i oto co znalazłem. Zdjęcia przedstawiają poczciwego Caro mojego taty zaparkowanego na parkingach Huty Katowice (dzisiejszego Arcelor Mittal w Dąbrowie) gdzie pracował i pracuje jakieś ok. 20 lat temu.
    27 stycznia 2014, 21:22 przez kubszo99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Album rodzinny

    Małe porównanie 3 – Oto dowód na blachy z USA. Z przodu polskie, a z tyłu amerykańskie.
Blachy w BMW są nieaktualne, bo teraz jest tam bodajże " V8 S/C "
    Oto dowód na blachy z USA. Z przodu polskie, a z tyłu amerykańskie.
    Blachy w BMW są nieaktualne, bo teraz jest tam bodajże " V8 S/C "
    29 grudnia 2013, 18:01 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)