Szukaj
Znalazłem 95 takich materiałów
Przeszedł już kilka drobnych optycznych poprawek w celu upiększenia - nie mylić z wieś tjuningiem, działam w innym celu , pragnę zmienić stereotyp co do marki i ogólnie lanosa. Z większych zmian jakie zaszły w lanosie od czasów fabryki to zderzaki z pakietu Sport, carbonowe elementy zamiast chromu i świeżo odmalowane koła RH Classic 15, kółeczka z epoki. Więcej z historii modyfikacji znajdziecie na moim FP na facebooku na który serdecznie zapraszam:
https://www.facebook.com/lanosRdK
Autko dodaję między innymi by poznać wasze zdanie na temat tego co przy nim działam i czy robię to w dobrym kierunku
PS. Będzie niżej ale pewnie dopiero w wakacje.
Pamiętam, kiedy byłam mała i mój dziadek dojeżdżał Merolka W123. Raz miał stłuczkę z Cintkiem, wcale dużych prędkości nie było, bo to na ostrym zakręcie. Cinquecento do kasacji, a Merolek pozbył się światła lewego i dziadek nabił sobie guza. Tak, cintek to małe auto ale przy takiej prędkości naprawdę dużo się nie stało. I powiedzcie mi czy wolelibyście jeździć autem z pożądnej blachy czy z plastiku + "wzmocnienia"?
Nowa Vette będzie napędzana silnikiem typu small block nowej generacji - doładowanym LT4, który wg producenta osiągnie 635 HP oraz ponad 650 nm (wedle nie których źródeł moment obrotowy w stocku może wynieść nawet !! 880 NM !!)
Cała konstrukcja samochodu została wzmocniona a także odjęto jej parę kilo.
Chyba właśnie znalazłem samochód, który wskoczył na pierwsze miejsce na mojej "DREAM LIST" (ex aequo z Camaro SS '69). Szkoda tylko, że pewnie mnie nie stać nawet na felgi od niej.
Tak przy okazji nie uważacie, że doczepienie do niej naszej polskiej blachy z przodu to profanacja?
W 1963 roku powołał firmę Automobili Ferruccio Lamborghini SpA. A rok później do produkcji trafił jej pierwszy model - 350 GT. Samochód był bardzo lekki, jak na owe czasy. Jego nadwozie wykonano w oparciu o szkielet ze spawanych rur aluminiowych, do którego przytwierdzono cienkie aluminiowe blachy. Dzięki temu samochód o długości 4,5 metra i z dwunastocylindrowym silnikiem pod maską ważył jedynie tonę.
Prawdziwą sławę przyniósł marce model Miura, który zadebiutował w 1966 roku. Wyróżniał się silnikiem V12, który był zamontowany centralnie, tuż za przednią osią pojazdu. W dodatku nadwozie samochodu, zaprojektowane przez Marcello Gandiniego ze studia Bertone, było wówczas przez wielu uznawane za najpiękniejsze na świecie.
Mimo sukcesów na rynku samochodów sportowych, Ferruccio Lamborghini popadł w finansowe tarapaty. W 1972 roku zmuszony był sprzedać Lamborghini Trattori oraz 51 proc. udziałów w Automobili Lamborghini. Dwa lata później pozbył się reszty udziałów. Nowi nabywcy, Szwajcarzy Georges Rosetti i Rene Leimer, nie osiągnęli sukcesu i w 1978 roku firma ogłosiła upadłość.
Marka Lamborghini odzyskała świetność dopiero w ramach koncernu Chryslera, w którym znajdowała się od 1987 roku. Wypuszczony trzy lata później model Diablo z 1990 zasłynał jako najszybszy samochód świata. Podczas jazd testowych osiągnął prędkość 340 km/h zyskał. Samochód był tak udany, że jego produkcje kontynuowano aż do 2001 roku. Od 1994 roku Lamborghini pozostaje własnością Audi, wchodzącego w skład koncernu Volkswagena.