Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 188 takich materiałów
    BMW E46 M3 Compact  Virtual tuning – Taka praca z front swapem i elementami body z M3 na szybko zainspirowana E36 Touring z mordką nowszej generacji. 

Jak bazy użyłem http://www.prior-design.de/PD2014/wp-content/uploads/image-149.jpg

A jako dawca posłużyło mi dość często pokazujące się białe M3 stąd: https://s3.amazonaws.com/static.carthrottle.com/workspace/uploads/memes/bmw-e46-m3-hd-54f7b08a14840.jpg

W pracy znajdą się pewnie niedociągnięcia ale chciałem mieć łatwą, przyjemną i szybką pracę.

Wiem że znak Prior jest w odwrotną stronę ale w odbiciu auto prezentuje się lepiej niż w pozytywie a nie miałem pomysłu jak estetycznie pozbyć się znaku bez zaburzania tła.
    Taka praca z front swapem i elementami body z M3 na szybko zainspirowana E36 Touring z mordką nowszej generacji.

    Jak bazy użyłem http://www.prior-design.de/PD2014/wp-content/uploads/image-149.jpg

    A jako dawca posłużyło mi dość często pokazujące się białe M3 stąd: https://s3.amazonaws.com/static.carthrottle.com/workspace/uploads/memes/bmw-e46-m3-hd-54f7b08a14840.jpg

    W pracy znajdą się pewnie niedociągnięcia ale chciałem mieć łatwą, przyjemną i szybką pracę.

    Wiem że znak Prior jest w odwrotną stronę ale w odbiciu auto prezentuje się lepiej niż w pozytywie a nie miałem pomysłu jak estetycznie pozbyć się znaku bez zaburzania tła.
    BMW E34 – Oprócz ringów została wymieniona lampa od świateł "długich", pozbyłem się luzów w zawieszeniu, wymienione zostały tuleje belki tylnej. Niedługo wlecą białe kierunkowskazy (jak znajdę tanio tylne). Doszły też dekielki na felgi.
    Oprócz ringów została wymieniona lampa od świateł "długich", pozbyłem się luzów w zawieszeniu, wymienione zostały tuleje belki tylnej. Niedługo wlecą białe kierunkowskazy (jak znajdę tanio tylne). Doszły też dekielki na felgi.
    23 maja 2015, 15:26 przez Kamil321 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Prywatne

    White mirrors – Biały karbon długo poszukiwany, czas oklejania ok 1h (oba lusterka). Jak oceniacie?
    Biały karbon długo poszukiwany, czas oklejania ok 1h (oba lusterka). Jak oceniacie?
    Ferrari, Ferrari, Maserati – Żółte Ferrari, czerwone Ferrari oraz białe Maserati. Nie odłączna część motoryzacji.
    Żółte Ferrari, czerwone Ferrari oraz białe Maserati. Nie odłączna część motoryzacji.
    17 kwietnia 2015, 7:13 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.facebook.com/luckymotion

    Mój Szczupaczek – Hej, jestem tu od dawna ale dopiero teraz założyłem konto i postanowiłem się pochwalić moim autkiem. Jakie jest każdy widzi dbam jak tylko potrafię i ile sił i środków wystarczy, 
Silnik to 1.6aft z podtlenkiem lpg na pokładzie, z bajerów jest szyberdach elektryka przód klimatyzacja manualna i tu fanfary poproszę tatartata! oryginalne białe zegary i komputer podkładowy mfa. autko w rodzinie jest od paru lat a w moich łapkach od 4 miesięcy. Pozdrawiam wszystkich i szerokich dróg, gumowych drzew i miękkich rowów.
    Hej, jestem tu od dawna ale dopiero teraz założyłem konto i postanowiłem się pochwalić moim autkiem. Jakie jest każdy widzi dbam jak tylko potrafię i ile sił i środków wystarczy,
    Silnik to 1.6aft z podtlenkiem lpg na pokładzie, z bajerów jest szyberdach elektryka przód klimatyzacja manualna i tu fanfary poproszę tatartata! oryginalne białe zegary i komputer podkładowy mfa. autko w rodzinie jest od paru lat a w moich łapkach od 4 miesięcy. Pozdrawiam wszystkich i szerokich dróg, gumowych drzew i miękkich rowów.
    Jeżdżę klasykiem – Gardzę plastikiem. 

Własna interpretacja do tego hasła wykonana w jakieś 4 godziny.
    Gardzę plastikiem.

    Własna interpretacja do tego hasła wykonana w jakieś 4 godziny.
    Model fiata 126p skala 1:34  2 – Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
- Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model) 
- Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
- Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
- na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
- zderzaki pół na pół czarno białe
- w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Drugi projekt przerobienia malucha zakończony. Zaczęło się od tego że dał mi go 6 letni siostrzeniec i powiedział żebym go przerobił no i zabrałem się do pracy, a więc tak:
    - Mocne obniżenie (troszeczkę niżej niż poprzedni model)
    - Lakier biały mat (lewy błotnik, lewe drzwi i tylna klapa pozostały żółte że niby po wypadku, a na szrocie tylko takie mieli)
    - Koła z całkiem innego modelu którego nie znam marki (jest też drugi komplet kół do niego z Hondy mogę dodać zdjęcie jak w nim siedzą ale zostawiam je do 3 projektu gdzie będzie robiona rajdówka)
    - na dachu bagażnik zrobiony z osiek i wykałaczek pomalowanych bejcą kasztanową
    - zderzaki pół na pół czarno białe
    - w środku fotele zostały w połowie pomalowane na biało.
    To by było na tyle, zabieram się do dalszych projektów bo się wkręciłem a dużo pomysłów jest i też fajnie zająć wolny czas.
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    Audi na bieli – Felgi z Audi TT 17"
    Felgi z Audi TT 17"
    25 lutego 2015, 17:54 przez sid1959 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne