Szukaj
Znalazłem 165 takich materiałów
Zatem co otrzymaliśmy?
Żarówki H4 - X-tremeVision (poprawiona seria pod względem wydajnościowym i trwałościowym) - 5 kompletów
Żarówki H7 X-xremeVision 130% (nowość na rynku) - 5 kompletów
Żarówki H7 WhiteVision - 5 kompletów
Światła DRL Daylight 9 - 3 zestawy
Światła DRL Daylight Guide - 2 zestawy
Jak widzicie nagrody są grube. I jeszcze tylko 7 miejsc wolnych mamy na zlot. Kto pierwszy - ten może coś wygrać!
Rządy niektórych państw członkowskich i silne lobby producentów starały się odwlekać wprowadzenie nowych przepisów ze względu na swoje interesy. Jednak Unia Europejska naciska na zmiany w konstrukcji kabin ze względu na bezpieczeństwo i lepszą wydajność aerodynamiczną, co pozwoli m. in. dalej minimalizować zużycie paliwa. Zmiany konstrukcyjne miałyby uratować tysiące pieszych i rowerzystów oraz tysiące litrów paliwa i zaoszczędzić tysiące euro. Zdaniem niektórych ekspertów dłuższe nosy europejskich ciężarówek pozwolą zmniejszyć zużycie paliwa nawet o kilkanaście procent.
Pierwszych, większych ilości ciężarówek z nosami możemy się spodziewać nie wcześniej niż w 2022 roku, kiedy przepisy wejdą w życie. Od 2025 producenci nie będą już mogli sprzedawać klasycznych, europejskich kształtów kabin.