Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 165 takich materiałów
    Zabezpieczenie – Bezpieczeństwo jest najważniejsze.
    Bezpieczeństwo jest najważniejsze.
    14 lipca 2015, 11:52 przez kondzio994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Bezpieczeństwo – Jakiś czas temu dodałem zdjęcie z wkrętem wbitym w oponę i zostałem negatywnie odebrany ze względu na stan moich opon. I słusznie. Niedawno byłem blisko spowodowania wypadku, ponieważ wpadłem w poślizg na mokrej nawierzchni. Opony jakieś 3 km po wymianie na nowe. Czas urlopów, wakacje. Zadbajcie o bezpieczeństwo swoje, swoich rodzin i innych ludzi na drodze.
    Jakiś czas temu dodałem zdjęcie z wkrętem wbitym w oponę i zostałem negatywnie odebrany ze względu na stan moich opon. I słusznie. Niedawno byłem blisko spowodowania wypadku, ponieważ wpadłem w poślizg na mokrej nawierzchni. Opony jakieś 3 km po wymianie na nowe. Czas urlopów, wakacje. Zadbajcie o bezpieczeństwo swoje, swoich rodzin i innych ludzi na drodze.
    Co na to diesel i koło dwumasowe? Czy bezpieczeństwo aż tak się poprawi?
    14 czerwca 2015, 20:45 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nagrody zlotowe od firmy Philips – Jak wiecie - na zlocie zapragnąłem zrobić małą pogadankę o żarówkach i światłach do jazdy w dzień (DRL), a także o akcesoryjnych lampach oraz światłach przeciwmgłowych. Pomysł wydawał mi się całkiem fajny. Dotarł on do przedstawiciela firmy PHILIPS i owa firma ufundowała nam nagrody (nie byle jakie), które rozdamy po naszym małym show. Wszystko w imię zasady - dobre żarówki = większe bezpieczeństwo nocą. Z mojej strony - motoryzacyjne dziękuję. 

Zatem co otrzymaliśmy? 

Żarówki H4 - X-tremeVision (poprawiona seria pod względem wydajnościowym i trwałościowym) - 5 kompletów

Żarówki H7 X-xremeVision 130% (nowość na rynku) - 5 kompletów

Żarówki H7 WhiteVision - 5 kompletów

Światła DRL Daylight 9 - 3 zestawy

Światła DRL Daylight Guide - 2 zestawy

Jak widzicie nagrody są grube. I jeszcze tylko 7 miejsc wolnych mamy na zlot. Kto pierwszy -  ten może coś wygrać!
    Jak wiecie - na zlocie zapragnąłem zrobić małą pogadankę o żarówkach i światłach do jazdy w dzień (DRL), a także o akcesoryjnych lampach oraz światłach przeciwmgłowych. Pomysł wydawał mi się całkiem fajny. Dotarł on do przedstawiciela firmy PHILIPS i owa firma ufundowała nam nagrody (nie byle jakie), które rozdamy po naszym małym show. Wszystko w imię zasady - dobre żarówki = większe bezpieczeństwo nocą. Z mojej strony - motoryzacyjne dziękuję.

    Zatem co otrzymaliśmy?

    Żarówki H4 - X-tremeVision (poprawiona seria pod względem wydajnościowym i trwałościowym) - 5 kompletów

    Żarówki H7 X-xremeVision 130% (nowość na rynku) - 5 kompletów

    Żarówki H7 WhiteVision - 5 kompletów

    Światła DRL Daylight 9 - 3 zestawy

    Światła DRL Daylight Guide - 2 zestawy

    Jak widzicie nagrody są grube. I jeszcze tylko 7 miejsc wolnych mamy na zlot. Kto pierwszy - ten może coś wygrać!
    Ciężarówki z dłuższym nosem zatwierdzone przez Radę Europejską – Rada Europejska zatwierdziła 20 kwietnia proponowane wcześniej zmiany przepisów technicznych odnośnie europejskich ciężarówek. Kiedy na drogi wyjadą masowo ciągniki siodłowe z nosami?

Rządy niektórych państw członkowskich i silne lobby producentów starały się odwlekać wprowadzenie nowych przepisów ze względu na swoje interesy. Jednak Unia Europejska naciska na zmiany w konstrukcji kabin ze względu na bezpieczeństwo i lepszą wydajność aerodynamiczną, co pozwoli m. in. dalej minimalizować zużycie paliwa. Zmiany konstrukcyjne miałyby uratować tysiące pieszych i rowerzystów oraz tysiące litrów paliwa i zaoszczędzić tysiące euro. Zdaniem niektórych ekspertów dłuższe nosy europejskich ciężarówek pozwolą zmniejszyć zużycie paliwa nawet o kilkanaście procent. 

Pierwszych, większych ilości ciężarówek z nosami możemy się spodziewać nie wcześniej niż w 2022 roku, kiedy przepisy wejdą w życie. Od 2025 producenci nie będą już mogli sprzedawać klasycznych, europejskich kształtów kabin.
    Rada Europejska zatwierdziła 20 kwietnia proponowane wcześniej zmiany przepisów technicznych odnośnie europejskich ciężarówek. Kiedy na drogi wyjadą masowo ciągniki siodłowe z nosami?

    Rządy niektórych państw członkowskich i silne lobby producentów starały się odwlekać wprowadzenie nowych przepisów ze względu na swoje interesy. Jednak Unia Europejska naciska na zmiany w konstrukcji kabin ze względu na bezpieczeństwo i lepszą wydajność aerodynamiczną, co pozwoli m. in. dalej minimalizować zużycie paliwa. Zmiany konstrukcyjne miałyby uratować tysiące pieszych i rowerzystów oraz tysiące litrów paliwa i zaoszczędzić tysiące euro. Zdaniem niektórych ekspertów dłuższe nosy europejskich ciężarówek pozwolą zmniejszyć zużycie paliwa nawet o kilkanaście procent.

    Pierwszych, większych ilości ciężarówek z nosami możemy się spodziewać nie wcześniej niż w 2022 roku, kiedy przepisy wejdą w życie. Od 2025 producenci nie będą już mogli sprzedawać klasycznych, europejskich kształtów kabin.
    23 kwietnia 2015, 15:32 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    autokult.pl

    7 marca 2015, 11:11 przez ~tedek44 | Do ulubionych | Skomentuj
    Hamulce – Stan tego mechanizmu w niektórych samochodach pozostawia wiele do życzenia. Grono "kierowców" lekceważąco podchodzi do tematu bezpieczeństwa w swoim pojeździe, żeby "zaoszczędzić". Tutaj przestroga serwisujcie hamulce we wszystkich samochodach też tych słabszych! Dbajcie o zdrowie swoje i innych! Nawet przechodniów na przejściu dla pieszych i nie tylko! Wiem, że były już zdjęcia tego typu ale tego nigdy za wiele! Pozdrawiam MK.
    Stan tego mechanizmu w niektórych samochodach pozostawia wiele do życzenia. Grono "kierowców" lekceważąco podchodzi do tematu bezpieczeństwa w swoim pojeździe, żeby "zaoszczędzić". Tutaj przestroga serwisujcie hamulce we wszystkich samochodach też tych słabszych! Dbajcie o zdrowie swoje i innych! Nawet przechodniów na przejściu dla pieszych i nie tylko! Wiem, że były już zdjęcia tego typu ale tego nigdy za wiele! Pozdrawiam MK.