Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 5 takich materiałów
    Leniwa niedziela – Plan:
-Odkurzyć
-Wymyć
-Zrobić nową, większą podłogę do bagażnika
-Zrobić rozpórkę
-Wyszaleć się i złożyć do kupy 

Przy okazji znalazłem niedokręcony prawy bęben od ściągania pasów tył i że przednie pasy mają pirotechniczne napinacze.
    Plan:
    -Odkurzyć
    -Wymyć
    -Zrobić nową, większą podłogę do bagażnika
    -Zrobić rozpórkę
    -Wyszaleć się i złożyć do kupy

    Przy okazji znalazłem niedokręcony prawy bęben od ściągania pasów tył i że przednie pasy mają pirotechniczne napinacze.
    Pierwszy samochód i zmiany #2 – Co zobaczyłem po odkręceniu bębnów przeszło moje oczekiwanie, hamulce tylne można było tylko po ziemi zbierać, pęknięty bęben z drugiej strony jak widać na zdjęciu wcięcie konkretne w bębnie, okładzina ze szczęk posypała się przy dotknięciu. Żaden z tłoczków nie działał jedynie połowa tego z którego był wyciek. Łożyska po prostu powypadały przy wyjmowaniu bębnów, nasmarowane były bardzo grubą warstwą smaru dla niepoznaki. I tu kieruje słowa dla mechaników i właścicieli starszych aut. To że Pan Panie mechaniku zrobi w balona klienta i naliczy mu za wymianę hamulców a tylko nasmaruje mu smarem żeby nic nie tarło to ja życzę powodzenia jak dzięki Panu ktoś straci życie, bo Pan widział wzią pieniądze i nic nie zrobił. Właścicielu dbaj o takie sprawy bo to właśnie one mogą Tobie uratować życie, na takich rzeczach nie wolno oszczędzać!! Z pozdrowieniami Piotrek właściciel matiza.
    Co zobaczyłem po odkręceniu bębnów przeszło moje oczekiwanie, hamulce tylne można było tylko po ziemi zbierać, pęknięty bęben z drugiej strony jak widać na zdjęciu wcięcie konkretne w bębnie, okładzina ze szczęk posypała się przy dotknięciu. Żaden z tłoczków nie działał jedynie połowa tego z którego był wyciek. Łożyska po prostu powypadały przy wyjmowaniu bębnów, nasmarowane były bardzo grubą warstwą smaru dla niepoznaki. I tu kieruje słowa dla mechaników i właścicieli starszych aut. To że Pan Panie mechaniku zrobi w balona klienta i naliczy mu za wymianę hamulców a tylko nasmaruje mu smarem żeby nic nie tarło to ja życzę powodzenia jak dzięki Panu ktoś straci życie, bo Pan widział wzią pieniądze i nic nie zrobił. Właścicielu dbaj o takie sprawy bo to właśnie one mogą Tobie uratować życie, na takich rzeczach nie wolno oszczędzać!! Z pozdrowieniami Piotrek właściciel matiza.
    24 marca 2014, 19:39 przez NirrloX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Już nie wiem czy to rant czy bęben od pralki –
    2 grudnia 2013, 17:19 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Scirocco mk2 2.0 16v ABF – SILNIK: 
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic 
- Swap na 2.0 16v ABF 

MODY POD MASKĄ: 
- silnik pomalowany na czarny połysk 
- komora cala odmalowana 
- krótka skrzynia ACD 
- kolo zamachowe z JH 5,25kg 
- dolot 3 cale 
- stożek Simota 
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy 
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego 
pomalowane na czarny połysk 

UKLAD WYDECHOWY: 
- customowe portki 
- przelot 
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v 
- plus polerka fifek 

ZAWIESZENIE: 
- gwint Tuning Art 

UKLAD HAMULCOWY: 
Seria: 
- przód tarcze 239mm 
- tył bęben 
Zmiana: 
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem 
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 

BODY-KIT: 
- ori lakier LA5Y na karoserii 
- polerka lakieru 
- szeroki spojler na tylnej szybie 
- szyby atermiczne 
- ori pakiet ZENDERA 
- smoked front 
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp 
- usunięta tylna wycieraczka 
- znaczki czarny mat 

KOŁA: 
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10 
- opony 165/45/15 Nankang As-1 

ŚRODEK: 
- Digifiz 
- Mfa 
- fotele Recaro z mk3 
- drewniana kierownica Raid 
- drewniana gałka zmiany biegów 
- box na kasety 

CAR-AUDIO: 
- radio Kenwood KDC-MP6090R 
- głośniki seria małe elipsy
    SILNIK:
    - 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
    - Swap na 2.0 16v ABF

    MODY POD MASKĄ:
    - silnik pomalowany na czarny połysk
    - komora cala odmalowana
    - krótka skrzynia ACD
    - kolo zamachowe z JH 5,25kg
    - dolot 3 cale
    - stożek Simota
    - brak zbiornika płynu spryskiwaczy
    - zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
    pomalowane na czarny połysk

    UKLAD WYDECHOWY:
    - customowe portki
    - przelot
    - końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
    - plus polerka fifek

    ZAWIESZENIE:
    - gwint Tuning Art

    UKLAD HAMULCOWY:
    Seria:
    - przód tarcze 239mm
    - tył bęben
    Zmiana:
    - przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
    - tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60

    BODY-KIT:
    - ori lakier LA5Y na karoserii
    - polerka lakieru
    - szeroki spojler na tylnej szybie
    - szyby atermiczne
    - ori pakiet ZENDERA
    - smoked front
    - odnowione i wypolerowane tylnych lamp
    - usunięta tylna wycieraczka
    - znaczki czarny mat

    KOŁA:
    - Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
    - opony 165/45/15 Nankang As-1

    ŚRODEK:
    - Digifiz
    - Mfa
    - fotele Recaro z mk3
    - drewniana kierownica Raid
    - drewniana gałka zmiany biegów
    - box na kasety

    CAR-AUDIO:
    - radio Kenwood KDC-MP6090R
    - głośniki seria małe elipsy
    29 listopada 2013, 17:25 przez ~siwy83 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Swap hamulca – Dziś zakończyłem zmianę hamulców z bębna na tarczo-bęben. Hamulce zostały włożone od BMW 328i do 318i e36 ponieważ w przyszłości planuje włożyć silnik od 325, wszystko pasowało. Robiłem sam, rezultat osiągnięty, ale radość z wykonanej pracy jest bezcenna
    Dziś zakończyłem zmianę hamulców z bębna na tarczo-bęben. Hamulce zostały włożone od BMW 328i do 318i e36 ponieważ w przyszłości planuje włożyć silnik od 325, wszystko pasowało. Robiłem sam, rezultat osiągnięty, ale radość z wykonanej pracy jest bezcenna
    10 października 2013, 22:40 przez sebastiannxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne


    1