Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    24 kwietnia 2017, 3:11 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja druga polówka – Właśnie stałem się szczęśliwym właścicielem tej oto piękności.

2007r, 113k mil, 3.0 TDI quattro, MMI 2G HIGH, nagłośnienie Bang & Olufsen, pełna elektryka, 2 kolorowe skóry.
    Właśnie stałem się szczęśliwym właścicielem tej oto piękności.

    2007r, 113k mil, 3.0 TDI quattro, MMI 2G HIGH, nagłośnienie Bang & Olufsen, pełna elektryka, 2 kolorowe skóry.
    15 marca 2016, 17:01 przez trgringo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Wlasne

    Audi S3 Limousine – Audi S3 Limousine ma pojawić się w salonach kilka miesięcy po debiucie Audi A3 Limousine. Usportowiona limuzyna będzie uzbrojona w dwulitrowy, turbodoładowany silnik TFSI o mocy 300KM. Dzięki niemu S3 Limousine będzie mogło rozpędzać się do setki w 4.9 sekundy w wersji ze skrzynią S-Tronic i w 5.3 sekundy w wersji ze skrzynią manualną. Zużycie paliwa ma oscylować średnio wokół siedmiu litrów na sto kilometrów. 

O mocy auta najlepiej świadczy fakt, że elektronicznie ograniczono mu prędkość maksymalną do… 250 km/h. Auto może zaspokoić wymagania audiofili systemem nagłaśniającym Bang & Olufsen, obejmującym wzmacniacz o mocy 705W, czternaście głośników i serwującym dźwięk w formacie 5.1. To prawdziwa uczta dla uszu.
    Audi S3 Limousine ma pojawić się w salonach kilka miesięcy po debiucie Audi A3 Limousine. Usportowiona limuzyna będzie uzbrojona w dwulitrowy, turbodoładowany silnik TFSI o mocy 300KM. Dzięki niemu S3 Limousine będzie mogło rozpędzać się do setki w 4.9 sekundy w wersji ze skrzynią S-Tronic i w 5.3 sekundy w wersji ze skrzynią manualną. Zużycie paliwa ma oscylować średnio wokół siedmiu litrów na sto kilometrów.

    O mocy auta najlepiej świadczy fakt, że elektronicznie ograniczono mu prędkość maksymalną do… 250 km/h. Auto może zaspokoić wymagania audiofili systemem nagłaśniającym Bang & Olufsen, obejmującym wzmacniacz o mocy 705W, czternaście głośników i serwującym dźwięk w formacie 5.1. To prawdziwa uczta dla uszu.
    Szybki Edit z Wypadu na tor!
    Mamy nadzieję, że sie spodoba.
    3 czerwca 2014, 16:40 przez DriftBang (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.driftbang.pl

    E38 – "BANG!

Póki co jestem po pierwszych przymiarkach. 265/30/19 na tyle siadło idealnie przy negatywie 9*. Na przód trzeba jeszcze jakiś 1* negatywu (obecnie jest coś pomiędzy 4-5) i oponę 215/35/19 zamiast 225/35/19 i będę zadowolony 

A ogarnąć felgi pomogło jak zawsze Wheel Wide"
    "BANG!

    Póki co jestem po pierwszych przymiarkach. 265/30/19 na tyle siadło idealnie przy negatywie 9*. Na przód trzeba jeszcze jakiś 1* negatywu (obecnie jest coś pomiędzy 4-5) i oponę 215/35/19 zamiast 225/35/19 i będę zadowolony

    A ogarnąć felgi pomogło jak zawsze Wheel Wide"
    Atomówka BANG! – Mazda 323F

Chętnie wykonam dla was rysunki
Link do Fanpage'u w źródle
    Mazda 323F

    Chętnie wykonam dla was rysunki
    Link do Fanpage'u w źródle
    Tak wygląda nowe Audi S3 Cabriolet – Pod maską znajduje się standardowa jednostka znana z innych odmian S3 – 2.0 TFSI. Jest to turbodoładowany silnik benzynowy rozwijający 300 KM. Moc maksymalna jest osiągana pomiędzy 5500, a 6200 obr./min. Moment obrotowy to 380 Nm i jest dostępny już od 1800 do 5500 obr./min.

W wyposażeniu opcjonalnym producent oferuje m.in. ogrzewanie strefy głowy przy przednich siedzeniach, co z pewnością umili letnie, wieczorne wycieczki bez dachu. W ofercie dostępne są także przednie reflektory LED, czy – cokolwiek to znaczy – komfortowy kluczyk. Dokupić można również lepszą nawigację z 7-calowym panelem dotykowym i wbudowanym modułem internetowym LTE. Gdy lubimy muzykę możemy też zdecydować się na 13-głośnikowy zestaw audio Bang & Olufsen.

Z pozostałych gadżetów w S3 znajdziemy aktywny tempomat dostosowujący naszą prędkość do pojazdu poprzedzającego. Jest też system rekomendacji przerw podczas jazdy (!), asystent pilnujący by trzymać się właściwego pasa, automatyczne rozpoznawanie znaków drogowych z wykorzystaniem kamery, czy asystent parkowania. Samochód ma trafić do salonów w lecie tego roku.
    Pod maską znajduje się standardowa jednostka znana z innych odmian S3 – 2.0 TFSI. Jest to turbodoładowany silnik benzynowy rozwijający 300 KM. Moc maksymalna jest osiągana pomiędzy 5500, a 6200 obr./min. Moment obrotowy to 380 Nm i jest dostępny już od 1800 do 5500 obr./min.

    W wyposażeniu opcjonalnym producent oferuje m.in. ogrzewanie strefy głowy przy przednich siedzeniach, co z pewnością umili letnie, wieczorne wycieczki bez dachu. W ofercie dostępne są także przednie reflektory LED, czy – cokolwiek to znaczy – komfortowy kluczyk. Dokupić można również lepszą nawigację z 7-calowym panelem dotykowym i wbudowanym modułem internetowym LTE. Gdy lubimy muzykę możemy też zdecydować się na 13-głośnikowy zestaw audio Bang & Olufsen.

    Z pozostałych gadżetów w S3 znajdziemy aktywny tempomat dostosowujący naszą prędkość do pojazdu poprzedzającego. Jest też system rekomendacji przerw podczas jazdy (!), asystent pilnujący by trzymać się właściwego pasa, automatyczne rozpoznawanie znaków drogowych z wykorzystaniem kamery, czy asystent parkowania. Samochód ma trafić do salonów w lecie tego roku.