Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 161 takich materiałów
    Lancia Delta S4 – Legendarny B Grupowy potwór.


samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie. 
Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów. 
Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    Legendarny B Grupowy potwór.


    samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie.
    Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów.
    Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    16 maja 2014, 14:42 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z serii: Volvo wcale nie jest nudne – Volvo V70R AWD
Dość kontrowersyjny projekt stylistycznie. Ale pod maska doładowanie ponad 1,4 bar przy  7795 rpm i moc 446 KM
    Volvo V70R AWD
    Dość kontrowersyjny projekt stylistycznie. Ale pod maska doładowanie ponad 1,4 bar przy 7795 rpm i moc 446 KM
    3 maja 2014, 11:36 przez moles (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Suzuki Alto IV – 0.7L turbo AWD. Produkowany w latach 1994-1997.
    0.7L turbo AWD. Produkowany w latach 1994-1997.
    Mały ale wariat
    19 kwietnia 2014, 19:34 przez Ostalo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    25 marca 2014, 19:55 przez ~dominik7624 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan – Nissan ma nie tylko piękne klasyki, ale również stylową klasę premium. U góry Datsun 240Z, a na dole Infiniti Q70 dostępny w wersjach z napędem RWD i AWD oraz silnikiem V8 5.6L 420 KM 565 Nm.
    Nissan ma nie tylko piękne klasyki, ale również stylową klasę premium. U góry Datsun 240Z, a na dole Infiniti Q70 dostępny w wersjach z napędem RWD i AWD oraz silnikiem V8 5.6L 420 KM 565 Nm.
    12 lutego 2014, 17:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    ULTIMATE 1/4 GRAND PRIX POLSKI – UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
 Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB. 
 W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
 Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
 Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
 Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
 Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

 Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

 Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
 Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

 Terminy :
 - 11.05.2014 
 - 13.07.2014 
 - 14.09.2014 

 Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

 Podział na klasy:

 Samochody klasy DRAG: 
 FWD – Napęd przedni
 RWD – Napęd tylny 
 AWD – napęd na wszystkie koła 

 Samochody klasy STREET:
 Street Diesel
 Street FWD - silnik wolnossący
 Street FWD+ - silnik z doładowaniem
 Street RWD - silnik wolnossący
 Street RWD+ - silnik z doładowaniem
 Street AWD – napęd na wszystkie koła
 Street US Cars 

 Motocykle : 
 Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
 Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

 Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
 Wkrótce więcej szczegółów.

 Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    UWAGA! miłośnicy i pasjonaci wyścigów na ¼ mili.
    Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
    W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
    Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
    Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
    Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
    Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.

    Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

    Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
    Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.

    Terminy :
    - 11.05.2014
    - 13.07.2014
    - 14.09.2014

    Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

    Podział na klasy:

    Samochody klasy DRAG:
    FWD – Napęd przedni
    RWD – Napęd tylny
    AWD – napęd na wszystkie koła

    Samochody klasy STREET:
    Street Diesel
    Street FWD - silnik wolnossący
    Street FWD+ - silnik z doładowaniem
    Street RWD - silnik wolnossący
    Street RWD+ - silnik z doładowaniem
    Street AWD – napęd na wszystkie koła
    Street US Cars

    Motocykle :
    Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
    Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3

    Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
    Wkrótce więcej szczegółów.

    Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
    Mitsubishi 3000GT – Japońska legenda pod różnymi nazwami, najbardziej znana Mistubishi 3000GT lub Mitsubishi GTO
• V6
• 3 000 cm3
• AWD
• 320KM przy 6000 obr/min
• 2-drzwiowe nadwozie typu  coupé
Prawdziwa perełka wśród motoryzacji
    Japońska legenda pod różnymi nazwami, najbardziej znana Mistubishi 3000GT lub Mitsubishi GTO
    • V6
    • 3 000 cm3
    • AWD
    • 320KM przy 6000 obr/min
    • 2-drzwiowe nadwozie typu coupé
    Prawdziwa perełka wśród motoryzacji
    5 lutego 2014, 21:33 przez tak33r (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    2 lutego 2014, 0:29 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)