Szukaj
Znalazłem 161 takich materiałów
samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie.
Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów.
Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski.
Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski.
Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju.
Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.
Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych.
Terminy :
- 11.05.2014
- 13.07.2014
- 14.09.2014
Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.
Podział na klasy:
Samochody klasy DRAG:
FWD – Napęd przedni
RWD – Napęd tylny
AWD – napęd na wszystkie koła
Samochody klasy STREET:
Street Diesel
Street FWD - silnik wolnossący
Street FWD+ - silnik z doładowaniem
Street RWD - silnik wolnossący
Street RWD+ - silnik z doładowaniem
Street AWD – napęd na wszystkie koła
Street US Cars
Motocykle :
Moto 1100 – pojemność silnika do 1100 cm3
Moto 1100+ - pojemność silnika ponad 1100 cm3
Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
Wkrótce więcej szczegółów.
Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093