Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 161 takich materiałów
    Audi RS2 Avant – Kombi nie tylko do pracy.
315 koni, AWD i sześcio stopniowy manual, tyle chyba wystarczy! :)
    Kombi nie tylko do pracy.
    315 koni, AWD i sześcio stopniowy manual, tyle chyba wystarczy! :)
    4 lipca 2013, 23:38 przez sulek965 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    A ty które auto obstawiasz?
    30 maja 2013, 9:50 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Nissan Gloria Y33 – 4-drzwiowy hardtop, oferowany w latach 1995-1999 w Japonii. Napęd na tył lub AWD, silniki 6-cylindrowe (benzyna i diesel). Najmocniejsza wersja: V6 3.0L turbo (VQ30DET) 270 KM 368 Nm.
    4-drzwiowy hardtop, oferowany w latach 1995-1999 w Japonii. Napęd na tył lub AWD, silniki 6-cylindrowe (benzyna i diesel). Najmocniejsza wersja: V6 3.0L turbo (VQ30DET) 270 KM 368 Nm.
    23 kwietnia 2013, 18:41 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Land Rover Range Rover Sport Mansory – 4.2 V8 425 KM Supercharger, AWD, top speed 250 kmh
    4.2 V8 425 KM Supercharger, AWD, top speed 250 kmh
    8 kwietnia 2013, 16:12 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Christini AWD – Motocykl z napędem na oba koła.
    Motocykl z napędem na oba koła.
    29 marca 2013, 20:33 przez Absolwent (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Nissan Gloria Y34 – Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    Generacja Y34, czyli Nissan Gloria, Nissan Cedric i Infiniti M45. Produkowana od 1998 do 2004 r., była ostatnią jeśli chodzi o japońskie modele, które później zostały zastąpione modelem Fuga.
    Wszystkie trzy modele są niemal identyczne, ta sama płyta podłogowa, silniki (poza Infiniti jak wiadomo) itd.

    Najmocniejsza wersja JDM (Cedric & Gloria):
    RWD: V6, 3.0L VQ30DET, 280 KM 387 Nm
    AWD: R6, 2.5L RB25DET, 260 KM 324 Nm

    Najmocniejsza wersja na eksport (Infiniti M45):
    V8, 4.5L VK45DE, 345 KM 451 Nm
    Napęd AWD co się pod nim kryje – Kolejny pod lupę idzie napęd na cztery koła (AWD, z ang. All Wheel Drive)
Jest to napęd na wszystkie osie pojazdu, ale istnieją dwa rodzaje takiego napędu.  W pojazdach dwuosiowych napęd AWD może mieć dynamiczny podział mocy napędu na poszczególne osie włącznie z całkowitym umieszczeniem mocy na jednej konkretnej osi.

Napęd 4×4 ma natomiast stały rozkład siły na wszystkie 4 koła. Użycie napędu 4WD może się w pewnych wypadkach nie opłacać, gdyż zwiększa on zapotrzebowanie na paliwo. Dlatego w małych oszczędnych autach stosuje się napęd tylko na jedną oś (zazwyczaj przednią). Samochody z napędem na wszystkie koła posiadają olbrzymi potencjał przyczepności. Na suchym asfalcie radzą sobie one porównywalnie do samochodów z napędem tylnym – z tą jednak różnicą, że nie wymagają od kierowcy tak dużych umiejętności co te drugie – o tyle w przypadku złych warunków drogowych takich jak: deszcz, śnieg, błoto, piasek nie mają sobie równych. W ich przypadku moc dzielona jest pomiędzy poszczególnymi kołami tak, aby zminimalizować ich uślizg, a więc w złych warunkach atmosferycznych auta te prowadzą się nieporównywalnie lepiej niż samochody FWD i RWD.
    Kolejny pod lupę idzie napęd na cztery koła (AWD, z ang. All Wheel Drive)
    Jest to napęd na wszystkie osie pojazdu, ale istnieją dwa rodzaje takiego napędu. W pojazdach dwuosiowych napęd AWD może mieć dynamiczny podział mocy napędu na poszczególne osie włącznie z całkowitym umieszczeniem mocy na jednej konkretnej osi.

    Napęd 4×4 ma natomiast stały rozkład siły na wszystkie 4 koła. Użycie napędu 4WD może się w pewnych wypadkach nie opłacać, gdyż zwiększa on zapotrzebowanie na paliwo. Dlatego w małych oszczędnych autach stosuje się napęd tylko na jedną oś (zazwyczaj przednią). Samochody z napędem na wszystkie koła posiadają olbrzymi potencjał przyczepności. Na suchym asfalcie radzą sobie one porównywalnie do samochodów z napędem tylnym – z tą jednak różnicą, że nie wymagają od kierowcy tak dużych umiejętności co te drugie – o tyle w przypadku złych warunków drogowych takich jak: deszcz, śnieg, błoto, piasek nie mają sobie równych. W ich przypadku moc dzielona jest pomiędzy poszczególnymi kołami tak, aby zminimalizować ich uślizg, a więc w złych warunkach atmosferycznych auta te prowadzą się nieporównywalnie lepiej niż samochody FWD i RWD.
    17 lutego 2013, 18:34 przez gonzo10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Pytanie dotyczące mitsubishi 3000gt – ten samochód ma napęd na 4 koła(awd) więc moje pytanie brzmi jest jakaś możliwość odłączenia przedniej osi i żeby tylko tylnia była napędowa? 
z góry dziękuję za odpowiedzi
    Ten samochód ma napęd na 4 koła(awd) więc moje pytanie brzmi jest jakaś możliwość odłączenia przedniej osi i żeby tylko tylnia była napędowa?
    z góry dziękuję za odpowiedzi
    Volvo S60 R AWD – Moc 300KM moment obrotowy 400 Nm 0-100kmh 5,7s v-max 250 piękne auto a w tej wersji rzadko spotykane na naszych drogach
    Moc 300KM moment obrotowy 400 Nm 0-100kmh 5,7s v-max 250 piękne auto a w tej wersji rzadko spotykane na naszych drogach
    1 lutego 2013, 23:06 przez lewar1968 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zima – RWD-napęd tylny
AWD-napęd 4x4
FWD-napęd przedni
    RWD-napęd tylny
    AWD-napęd 4x4
    FWD-napęd przedni
    26 grudnia 2012, 19:07 przez drift095 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)