Szukaj
Znalazłem 20 takich materiałów
Obok typowo sportowych kei car (np. Honda Beat, Autozam AZ-1 itd.), istniały też takie samochody jak Alto WORKS. Specyfikacja z drugiej połowy lat 80, to turbodoładowany, 3-cylindrowy silnik DOHC o pojemności 543 cm3 i mocy 64 KM (maksymalna moc dla klasy kei car), do tego napęd na cztery koła, 5-biegowa manualna skrzynia, lepsze hamulce i zawieszenie (w porównaniu do zwykłego Alto), oraz reszta dodatków, również we wnętrzu.
Na końcu galerii, film z 1991 r.
AZ-1 był projektem Suzuki, który został przez firmę porzucony na rzecz roadstera Cappuccino. Autem zainteresowała się jednak współpracująca z Suzuki Mazda, która postanowiła je sprzedawać pod swoją marką Autozam. Po pewnym czasie także Suzuki zdecydowało się wypuścić AZ-1 na rynek, pod nazwą Cara.
Coupé od długości 3295 mm zostało zaprezentowane w 1992 r. Było jednak droższe od takich aut jak Suzuki Cappucino czy Honda Beat i sprzedawało się niezbyt dobrze. Autozam AZ-1 zniknął z rynku w 1995 r. W sumie, licząc także z modelem Cara, powstało niecałe 5000 sztuk sportowego malucha.
AZ-1 jest motoryzacyjnym kolekcjonerskim rarytasem nie tylko ze względu na niewiele zbudowanych egzemplarzy. Samochód został wyposażony w skrzydlate drzwi, bardzo nietypowe jak na pojazd tej wielkości.
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »