Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 164 takie materiały
    Potencjał sprzętu i talent kierowcy to nie jedyne wytyczne decydujące o zwycięstwie w wyścigu. Dużą rolę odgrywa również pogoda. Mokry asfalt oznacza dramatyczny spadek trakcji, tak potrzebnej przy torowej jeździe. Nieprzygotowane do deszczu pojazdy stają się bezużyteczne.
    22 września 2014, 19:24 przez nielegal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Calibra Tsunami 1400KM – Niestety, mokry asfalt nie pozwolił na wykorzystanie całej mocy!
    Niestety, mokry asfalt nie pozwolił na wykorzystanie całej mocy!
    26 sierpnia 2014, 13:21 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ach te oczęta – e46 3.0 diesel.
Zrobiony wydech, program, i dolot.
Moc po modach 284 KM i 580 NM 
zwija asfalt lepiej niż e46 M3.
    E46 3.0 diesel.
    Zrobiony wydech, program, i dolot.
    Moc po modach 284 KM i 580 NM
    zwija asfalt lepiej niż e46 M3.
    12 lipca 2014, 12:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Odpoczywa – 21.07 rejestracja, porobić hamulce i 7er poczuje asfalt.
    21.07 rejestracja, porobić hamulce i 7er poczuje asfalt.
    8 lipca 2014, 13:57 przez BambusB35 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fajnie musi zwijać asfalt.
    4 lipca 2014, 2:39 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nie ważne jakie auto – Wszystkim da się gryźć asfalt.
    Wszystkim da się gryźć asfalt.
    23 czerwca 2014, 21:02 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I mówisz, że twoja fura asfalt zwija? –
    21 czerwca 2014, 15:42 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Typowa Toyota – Czyli grube modyfikacje i zwijany asfalt na torach wyścigowych/driftingowych. AE86 na zdjęciu została zbudowana przez Driftworks.
    Czyli grube modyfikacje i zwijany asfalt na torach wyścigowych/driftingowych. AE86 na zdjęciu została zbudowana przez Driftworks.
    Będzie zwijać asfalt –
    5 czerwca 2014, 23:14 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj