Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 168 takich materiałów
    Nissan & Toyota – Nissany z serii "S" to ikony driftu, a poniżej nie mniej cenione tylnonapędowe sedany do driftu, czyli Toyoty z serii "X". Topią asfalt na torach wyścigowych od lat 90.
    Nissany z serii "S" to ikony driftu, a poniżej nie mniej cenione tylnonapędowe sedany do driftu, czyli Toyoty z serii "X". Topią asfalt na torach wyścigowych od lat 90.
    Nie tylko time attack i drift – Nissan Skyline i Honda NSX od niemal 25 lat znane są z wielu mocnych i szybkich projektów do wyścigów typu time attack, z kolei modele w nadwoziu S13 to przede wszystkim ikony driftu, od ćwierć wieku zwijające asfalt na torach driftingowych na całym świecie. Toyota GT86 to świeżak, ale jak na sportowe Toyoty przystało, samochód szybko znalazł uznanie wśród zwolenników zarówno wyścigów torowych jak i driftu.
Natomiast powyżej, kilka przykładów innego wykorzystania tych samochodów. Nissan Skyline GT-R R32 przeciskający się na ciasnych drogach na Rajdzie Francji w latach 90, Toyota 86 i Honda NSX podczas japońskich zawodów Dirt Trail, oraz Nissan 200SX S13 lecący bokiem... ale na szutrze, podczas australijskich zawodów Jenolan Rally.
    Nissan Skyline i Honda NSX od niemal 25 lat znane są z wielu mocnych i szybkich projektów do wyścigów typu time attack, z kolei modele w nadwoziu S13 to przede wszystkim ikony driftu, od ćwierć wieku zwijające asfalt na torach driftingowych na całym świecie. Toyota GT86 to świeżak, ale jak na sportowe Toyoty przystało, samochód szybko znalazł uznanie wśród zwolenników zarówno wyścigów torowych jak i driftu.
    Natomiast powyżej, kilka przykładów innego wykorzystania tych samochodów. Nissan Skyline GT-R R32 przeciskający się na ciasnych drogach na Rajdzie Francji w latach 90, Toyota 86 i Honda NSX podczas japońskich zawodów Dirt Trail, oraz Nissan 200SX S13 lecący bokiem... ale na szutrze, podczas australijskich zawodów Jenolan Rally.
    Zdziera pape z dachu! – I asfalt z ulicy.
    I asfalt z ulicy.
    13 października 2014, 16:52 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Potencjał sprzętu i talent kierowcy to nie jedyne wytyczne decydujące o zwycięstwie w wyścigu. Dużą rolę odgrywa również pogoda. Mokry asfalt oznacza dramatyczny spadek trakcji, tak potrzebnej przy torowej jeździe. Nieprzygotowane do deszczu pojazdy stają się bezużyteczne.
    22 września 2014, 19:24 przez nielegal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Cefiro (A31) – Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    Generacja A31 produkowana w latach 1988-1994, była pierwszą i jedyną z napędem na tył, Cefiro A31 posiada wiele wspólnych części ze Skyline R32, Silvia S13 i Laurel C33. Oczywiście wszystkie cztery samochody są często upalane na japońskich torach driftingowych.

    Najmocniejsza seryjna opcja, to RB20DET 205 KM, ponadto, z tym silnikiem Cefiro A31 wychodził również w wersji z napędem na cztery koła - posiadał system Attesa E-TS. W 1992 roku pojawiła się kolejna mocna opcja silnikowa - RB25DE o mocy 180 KM. Oczywiście były też dostępne inne, słabsze silniki - RB20E (125 KM), RB20DE (155 KM). Wszystkie jednostki w Cefiro A31, to konstrukcja R6.

    Dostępna była również specjalna wersja od znanego japońskiego tunera - Cefiro A31 Autech Version, jej zawartość to głównie delikatny bodykit, inne felgi oraz detale wnętrza. Silnik został zmodyfikowany przez Autech.

    Nissan Cefiro A31 był często używany jako nieoznakowany radiowóz japońskiej policji.

    Ogólnie, ciekawy samochód z charakterem. Klasyczny napęd, rozwojowe 6-cylindrowe silniki. Piękna, długa i niska linia nadwozia, a do tego ten agresywny przód. 26 lat na karku, a nadal prezentuje się ciekawie i cały czas ochoczo zwija asfalt na torach driftingowych, mając pod maską ostro zmodyfikowane RB20 i RB25.
    20 września 2014, 20:33 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Calibra Tsunami 1400KM – Niestety, mokry asfalt nie pozwolił na wykorzystanie całej mocy!
    Niestety, mokry asfalt nie pozwolił na wykorzystanie całej mocy!
    26 sierpnia 2014, 13:21 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ach te oczęta – e46 3.0 diesel.
Zrobiony wydech, program, i dolot.
Moc po modach 284 KM i 580 NM 
zwija asfalt lepiej niż e46 M3.
    E46 3.0 diesel.
    Zrobiony wydech, program, i dolot.
    Moc po modach 284 KM i 580 NM
    zwija asfalt lepiej niż e46 M3.
    12 lipca 2014, 12:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Odpoczywa – 21.07 rejestracja, porobić hamulce i 7er poczuje asfalt.
    21.07 rejestracja, porobić hamulce i 7er poczuje asfalt.
    8 lipca 2014, 13:57 przez BambusB35 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fajnie musi zwijać asfalt.
    4 lipca 2014, 2:39 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj