Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    Prototyp japońskiego samochodu sportowego. Pojawia się m.in. w grach Sega GT 2002, Sega GT Online, Gran Turismo 4-6 i japońskim serialu anime Yatterman.
    8 października 2018, 13:40 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Initial D In Real Life to shortfilm nagrany w Polsce, ktory nawiazuje do legendarnej japonskiej Mangi i Anime -
    Initial D. Polecam zobaczyc kazdemu!
    8 września 2017, 16:21 przez ~sowaone | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moj Film

    Subaru Impreza Type RA & Toyota Sprinter Trueno AE86 – Fani Japońskiej motoryzacji pewnie będą kojarzyli to miejsce, i do jakiego anime to nawiązanie.  Szkoda, że ten budynek został zburzony...
    Fani Japońskiej motoryzacji pewnie będą kojarzyli to miejsce, i do jakiego anime to nawiązanie. Szkoda, że ten budynek został zburzony...
    Fairlady Z – Fotka z zakończenia sezonu Youngtimer Warsaw. Piękna Fairlady Z rodem z Wangan Midnight!
    Fotka z zakończenia sezonu Youngtimer Warsaw. Piękna Fairlady Z rodem z Wangan Midnight!
    Itasha - samochody fanów mangi, anime i gier wideo – U nas nie do pomyślenia jest, aby dorosły mężczyzna poruszał się ulicami samochodem, który przez wielu zostałby uznany "bajkowym". A jednak w Japonii stosunkowo często możemy się spotkać z autami, których karoseria ozdobiona jest postaciami i motywami z anime, mangi i gier komputerowych. Ten rodzaj samochodów określa się nazwą Itasha.
    U nas nie do pomyślenia jest, aby dorosły mężczyzna poruszał się ulicami samochodem, który przez wielu zostałby uznany "bajkowym". A jednak w Japonii stosunkowo często możemy się spotkać z autami, których karoseria ozdobiona jest postaciami i motywami z anime, mangi i gier komputerowych. Ten rodzaj samochodów określa się nazwą Itasha.
    Initial D w wersji LEGO – Nowy zestaw LEGO został zaprojektowany z okazji 20. urodzin kultowego anime Initial D, opowiadającym o nielegalnych nocnych wyścigach w Japonii. Fani JDM powinni znać ten tytuł, ale nie przejmuj się jeśli pierwszy raz o nim słyszysz, tylko szybko nadrób zaległości. 

Jest szansa, że projekt zostanie wprowadzony do produkcji, ale potrzebni są do tego fani, którzy oddadzą swój głos na zestaw Initial D. Aby przeforsować zestaw z Toyotą AE86 potrzebnych jest 10 000 podpisów na specjalnej liście. Brakuje jeszcze 8000, dlatego szybko dołącz do akcji! 

Wystarczy wejść na stronę stronę ze źródła i kliknąć przycisk Support (ok, trzeba się jeszcze zarejestrować na stronie, ale trwa to dwie minty). Ja już to zrobiłem i liczę na Was!
    Nowy zestaw LEGO został zaprojektowany z okazji 20. urodzin kultowego anime Initial D, opowiadającym o nielegalnych nocnych wyścigach w Japonii. Fani JDM powinni znać ten tytuł, ale nie przejmuj się jeśli pierwszy raz o nim słyszysz, tylko szybko nadrób zaległości.

    Jest szansa, że projekt zostanie wprowadzony do produkcji, ale potrzebni są do tego fani, którzy oddadzą swój głos na zestaw Initial D. Aby przeforsować zestaw z Toyotą AE86 potrzebnych jest 10 000 podpisów na specjalnej liście. Brakuje jeszcze 8000, dlatego szybko dołącz do akcji!

    Wystarczy wejść na stronę stronę ze źródła i kliknąć przycisk Support (ok, trzeba się jeszcze zarejestrować na stronie, ale trwa to dwie minty). Ja już to zrobiłem i liczę na Was!
    Tuning – Czy znajdzie się Ktoś, kto lubi vinyle o tematyce anime???
    Czy znajdzie się Ktoś, kto lubi vinyle o tematyce anime???
    30 lipca 2013, 13:29 przez MadaFaster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Subaryna, Initial D – Samochód bohatera anime initial D. W tym przypadku albo to jest Bunta Fujiwara albo jego syn Takumi Fujiwara. Ale nie powiecie, że i tutaj nie mieli problemu z odwzorowaniem driftu w anime. A produkcja jest genialna.
    Samochód bohatera anime initial D. W tym przypadku albo to jest Bunta Fujiwara albo jego syn Takumi Fujiwara. Ale nie powiecie, że i tutaj nie mieli problemu z odwzorowaniem driftu w anime. A produkcja jest genialna.
    9 lipca 2013, 20:24 przez Ezra (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Corolla Levin / Sprinter Trueno AE86 – W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu. 
Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie. 
Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D). 
Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd. 
Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    W 2013 roku mija dokładnie 30 lat, od premiery tych modeli Toyoty. W 1983 roku, generacja E80 (Corolla i Sprinter) pojawiła się na rynku, a w tym 3-drzwiowe modele, czyli AE85 (Hachi-Go) i AE86 (Hachi-Roku), pierwszy ukierunkowany był na oszczędność, natomiast drugi na sport. Z czasem model AE86 zaczął zyskiwać coraz większe uznanie i szacunek, lokalna (japońska) scena sportu samochodowego była nasycona tym modelem, od lig wyścigowych, rajdowych, poprzez gymkhana, a kończąc oczywiście na driftingu. W krajach gdzie popularność i ilość AE86 była mniejsza, stosunek ten był odpowiednio mniejszy. Tak czy inaczej, powoli zaczęło się to przeradzać w kult, napędzała to również ciekawość JDM, który kilkanaście lat temu zaczynał być popularyzowany, przelewały się tony informacji, zdjęć, filmów itp, przedstawiające ten samochód w klimatach, do których został stworzony.
    Ale mimo wszystko, dzisiaj nie wszyscy łapią klimat tego samochodu.
    Jedni nie zwracają uwagi na ten model, ponieważ śledzą jedynie aktualności, słowo "Corolla" kojarzy im się z przednionapędowymi modelami, o których czytają dziś na onecie.
    Dla innych to nadal "tylko toyota" albo "tylko corolla", poza tym myślą, że jego popularność to wyłącznie "japońska bajka" (chodzi im o mangę i anime Initial D).
    Jednak istnieje też spora grupa ludzi, dla których ten samochód to nie kończąca się miłość i pasja, obiekt fascynacji dotyczących najmniejszych ciekawostek oraz szczegółów, czy też dyskusji na temat wyników wyścigów sprzed kilkunastu lat i specyfikacji danych modeli, nie zapominając o bazie modyfikacji które nadal przedłużają życie tego samochodu, itp. itd.
    Sport jest esencją duszy AE86. Osobiście za każdym razem jak myślę o tym modelu, mam przez oczami jego specyfikację N2 łącznie z wyglądem, albo driftowóz z solidnie zbudowanym silnikiem 4A lub 3S po swapie, czy też jakikolwiek projekt który jest efektem pasji, aby po 30 latach od opuszczenia fabryki, mieć sportowy samochód który oferuje taki poziom doznań, że niektórym ludziom ciężko pozbywać się Toyoty AE86.
    16 czerwca 2013, 18:29 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)