Szukaj
Znalazłem 125 takich materiałów
Przeszedł już kilka drobnych optycznych poprawek w celu upiększenia - nie mylić z wieś tjuningiem, działam w innym celu , pragnę zmienić stereotyp co do marki i ogólnie lanosa. Z większych zmian jakie zaszły w lanosie od czasów fabryki to zderzaki z pakietu Sport, carbonowe elementy zamiast chromu i świeżo odmalowane koła RH Classic 15, kółeczka z epoki. Więcej z historii modyfikacji znajdziecie na moim FP na facebooku na który serdecznie zapraszam:
https://www.facebook.com/lanosRdK
Autko dodaję między innymi by poznać wasze zdanie na temat tego co przy nim działam i czy robię to w dobrym kierunku
PS. Będzie niżej ale pewnie dopiero w wakacje.
Pod maską Audi RS2 Avant znajduje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,2 litra. Moc 315 KM zawdzięcza dużej turbosprężarce, wysokiemu ciśnieniu doładowania, poszerzonym kanałom dolotowym powietrza oraz odpowiedniemu zarządzaniu spalaniem. Moment obrotowy 410 Nm jest wytwarzany przy 3000 obr./min. Ogranicznik zaczynał działać dopiero przy 7200 obrotach.
Wyposażone w taką jednostkę Audi RS2 przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosiła 262 km/h. Sześciostopniowa, manualna skrzynia biegów kierowała siły napędowe do układu przeniesienia napędu quattro z załączanym manualnie mechanizmem różnicowym, zamontowanym na tylnej osi.
Audi oferowało model RS2 w podstawowej cenie 98,9 tys. marek. W czasie prawie dwóch lat produkcji, z taśmy zjechało 2908 egzemplarzy – więcej niż początkowo planowano.