Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 125 takich materiałów
    Audi A3 – Moja A3 98 rocznik
    Moja A3 98 rocznik
    16 maja 2014, 20:31 przez Poema (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Mój poczciwy Lanos :) – Przedstawiam wam oczko w głowie, lanosa który był pierwszym autem w rodzinie, nic się nie zmieniło, jedynie doszedł drugi większy rodzinny samochód. Lanos jest z 98', wyróżniają go czarne blachy które uważam że dodają mu uroku.
Przeszedł już kilka drobnych optycznych poprawek w celu upiększenia - nie mylić z wieś tjuningiem, działam w innym celu , pragnę zmienić stereotyp co do marki i ogólnie lanosa. Z większych zmian jakie zaszły w lanosie od czasów fabryki to zderzaki z pakietu Sport, carbonowe elementy zamiast chromu i świeżo odmalowane koła RH Classic 15, kółeczka z epoki. Więcej z historii modyfikacji znajdziecie na moim FP na facebooku na który serdecznie zapraszam:
https://www.facebook.com/lanosRdK

Autko dodaję między innymi by poznać wasze zdanie na temat tego co przy nim działam i czy robię to w dobrym kierunku

PS. Będzie niżej ale pewnie dopiero w wakacje.
    Przedstawiam wam oczko w głowie, lanosa który był pierwszym autem w rodzinie, nic się nie zmieniło, jedynie doszedł drugi większy rodzinny samochód. Lanos jest z 98', wyróżniają go czarne blachy które uważam że dodają mu uroku.
    Przeszedł już kilka drobnych optycznych poprawek w celu upiększenia - nie mylić z wieś tjuningiem, działam w innym celu , pragnę zmienić stereotyp co do marki i ogólnie lanosa. Z większych zmian jakie zaszły w lanosie od czasów fabryki to zderzaki z pakietu Sport, carbonowe elementy zamiast chromu i świeżo odmalowane koła RH Classic 15, kółeczka z epoki. Więcej z historii modyfikacji znajdziecie na moim FP na facebooku na który serdecznie zapraszam:
    https://www.facebook.com/lanosRdK

    Autko dodaję między innymi by poznać wasze zdanie na temat tego co przy nim działam i czy robię to w dobrym kierunku

    PS. Będzie niżej ale pewnie dopiero w wakacje.
    27 kwietnia 2014, 18:41 przez Radko95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    W końcu – wypłata ONLY 98
    Wypłata ONLY 98
    10 kwietnia 2014, 15:40 przez nombre87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    Mój Fiat 126p el '98 – Mój fiat 126p kupiony za przysłowiowy grosz, pierwszy właściciel 40 tys. przebiegu. Po lekkich modyfikacjach fajnie latał. Jeździło się jak marzenie.
    Mój fiat 126p kupiony za przysłowiowy grosz, pierwszy właściciel 40 tys. przebiegu. Po lekkich modyfikacjach fajnie latał. Jeździło się jak marzenie.
    18 marca 2014, 7:21 przez majster_nsz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje albumy

    Dwie twarze – Takie same a takie rozne...
Dwie A4 B5 znajomego i moja podczas prac po "zimowych"
Srebrna A4 B5 1.9 TDi(AFN 110KM) QUATTRO '97 - Kuby
Niebieska A4 B5 1.9 TDi (AFN ~160KM) FWD '98 - moja

Oba auta RHD, i czasem milo razem mieszkac i miec ta sama pasje.
    Takie same a takie rozne...
    Dwie A4 B5 znajomego i moja podczas prac po "zimowych"
    Srebrna A4 B5 1.9 TDi(AFN 110KM) QUATTRO '97 - Kuby
    Niebieska A4 B5 1.9 TDi (AFN ~160KM) FWD '98 - moja

    Oba auta RHD, i czasem milo razem mieszkac i miec ta sama pasje.
    12 marca 2014, 4:31 przez afee (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Z przed domu

    SAMSUNG jakiego nie znacie – To nie żart! Kilkanaście lat temu firma Samsung, dzisiaj znana głównie z produkcji sprzętu elektronicznego, produkowała także samochody. Niestety, przez kryzys w latach 1997-98 jej motoryzacyjna część została sprzedana za 5 miliardów dolarów koncernowi Renault.
    To nie żart! Kilkanaście lat temu firma Samsung, dzisiaj znana głównie z produkcji sprzętu elektronicznego, produkowała także samochody. Niestety, przez kryzys w latach 1997-98 jej motoryzacyjna część została sprzedana za 5 miliardów dolarów koncernowi Renault.
    3 marca 2014, 21:12 przez GRider (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Google

    W124 – Zdaję sobie sprawę że wchodzę na bardzo drażliwy temat jakim są starsze mercedesy ale nie mogę wyjść z podziwu dla jednej rzeczy, ich ceny. Zbieram się do kupna nowego samochodu jako iż zostałem wychowany w rodzinie z zamiłowaniami do niemieckiej motoryzacji pomyślałem że W124 byłby fajnym pomysłem po kilku godzinach poszukiwań zostałem sprowadzony na ziemie z zamysłem że 10-12 tysięcy jakie chciałem przeznaczyć na zakup dobrego dwudziestoletniego MB to wcale nie tak wiele jak mogło by się wydawać, i tutaj pojawiają się pewne pytania i wątpliwości. Otóż wydaje mi się że większość (nie wszyscy wiem że jest grono ludzi którzy sprzedają naprawdę dobre mercedesy w rozsądnych cenach) ludzi którzy posiadają ładnego "Puchacza" uważa że ma jedynego takiego w Polsce po czym krzyczy Sobie za niego w granicach 20 tysięcy(Rekordowy jaki znalazłem był za 49 tysięcy ale przyznam że to był egzemplarz dla kolekcjonera) i było by to jeszcze ok gdyby był to jakiś bardziej rzadki egzemplarz cabrio albo 500-tka ale nie czasem jest to zwykły 2.0 D 75 koni rozpędzający się do setki w granicach 30 sekund. Wiem że niektóre z tych aut to perełki wiem, ale czy tylko mnie zastanawia czasem ich przebieg? 130 000 w 23 letnim aucie? To co on ku**a w salonie stał i serio nim ktoś tylko w niedziele jeździł? Biorąc pod uwagę że małe miejskie auto jeżdżone przez kobietę powiedzmy tam Ford Ka albo coś tego pokroju autko które nigdy nie wyjechało z miasta a piąty bieg jest nieużywany jest w stanie zrobić 130 000 w ciągu 10-15 lat (jeżeli wcześniej się nie rozpadnie) więc jakim cudem znaczna część takich drogich W124 ma takie przebiegi? Teraz historyjka jaką ja miałem gdy dzwoniłem w sprawie W124 niestety zniknął już z Allegro więc nie mogę wam pokazać którego kosztował 23 000 zadzwoniłem więc aby się dowiedzieć czemu jest taki drogi. Po rozmowie z handlarzem usłyszałem że auto ma oryginalny przebieg 135 tysięcy z jakimś tam hakiem ale bardzo małym po czym poprosiłem aby zrobił dokładniejsze zdjęcia książki serwisowej i z samej tylko książki wyszło że auto w 2000 roku (pochodziło z 1992) miało zrobione prawie 100 000 (98 i coś tam) w 2000 roku a więc co? Nagle go ktoś oprawił w ramki? Nie sądzę. Ale nie wiem szukam błądzę może ktoś jest mi wstanie wytłumaczyć dlaczego te auta są tak cholernie drogie liczę na jakieś wyjaśnienie. Pozdrawiam.
    Zdaję sobie sprawę że wchodzę na bardzo drażliwy temat jakim są starsze mercedesy ale nie mogę wyjść z podziwu dla jednej rzeczy, ich ceny. Zbieram się do kupna nowego samochodu jako iż zostałem wychowany w rodzinie z zamiłowaniami do niemieckiej motoryzacji pomyślałem że W124 byłby fajnym pomysłem po kilku godzinach poszukiwań zostałem sprowadzony na ziemie z zamysłem że 10-12 tysięcy jakie chciałem przeznaczyć na zakup dobrego dwudziestoletniego MB to wcale nie tak wiele jak mogło by się wydawać, i tutaj pojawiają się pewne pytania i wątpliwości. Otóż wydaje mi się że większość (nie wszyscy wiem że jest grono ludzi którzy sprzedają naprawdę dobre mercedesy w rozsądnych cenach) ludzi którzy posiadają ładnego "Puchacza" uważa że ma jedynego takiego w Polsce po czym krzyczy Sobie za niego w granicach 20 tysięcy(Rekordowy jaki znalazłem był za 49 tysięcy ale przyznam że to był egzemplarz dla kolekcjonera) i było by to jeszcze ok gdyby był to jakiś bardziej rzadki egzemplarz cabrio albo 500-tka ale nie czasem jest to zwykły 2.0 D 75 koni rozpędzający się do setki w granicach 30 sekund. Wiem że niektóre z tych aut to perełki wiem, ale czy tylko mnie zastanawia czasem ich przebieg? 130 000 w 23 letnim aucie? To co on ku**a w salonie stał i serio nim ktoś tylko w niedziele jeździł? Biorąc pod uwagę że małe miejskie auto jeżdżone przez kobietę powiedzmy tam Ford Ka albo coś tego pokroju autko które nigdy nie wyjechało z miasta a piąty bieg jest nieużywany jest w stanie zrobić 130 000 w ciągu 10-15 lat (jeżeli wcześniej się nie rozpadnie) więc jakim cudem znaczna część takich drogich W124 ma takie przebiegi? Teraz historyjka jaką ja miałem gdy dzwoniłem w sprawie W124 niestety zniknął już z Allegro więc nie mogę wam pokazać którego kosztował 23 000 zadzwoniłem więc aby się dowiedzieć czemu jest taki drogi. Po rozmowie z handlarzem usłyszałem że auto ma oryginalny przebieg 135 tysięcy z jakimś tam hakiem ale bardzo małym po czym poprosiłem aby zrobił dokładniejsze zdjęcia książki serwisowej i z samej tylko książki wyszło że auto w 2000 roku (pochodziło z 1992) miało zrobione prawie 100 000 (98 i coś tam) w 2000 roku a więc co? Nagle go ktoś oprawił w ramki? Nie sądzę. Ale nie wiem szukam błądzę może ktoś jest mi wstanie wytłumaczyć dlaczego te auta są tak cholernie drogie liczę na jakieś wyjaśnienie. Pozdrawiam.
    11 lutego 2014, 15:03 przez Benzer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Audi Avant RS2 (1994-1995). Powstało tylko 2908 sztuk modelu. – Audi Avant RS2 było przełomowym samochodem jak na tamte czasy. Nikomu nie przyszłoby do głowy, aby z rodzinnego auta uczynić sportowca. Oprócz Audi. Rodzinne kombi powstało w 1994 we współpracy z Porsche. Inżynierowie wspólnie rozwijali RS2 stąd elementy ze Stuttgartu: pompa paliwa, układ hamulcowy, elementy zawieszenia, osprzęt silnika, felgi, lusterka, kierunkowskazy i przede wszystkim kultowy niebieski lakier Nogaro - rzypominał o dwóch wielkich zwycięstwach Franka Bieli we Francuskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych na torze w Nogaro, w roku 1993.
 
Pod maską Audi RS2 Avant znajduje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,2 litra. Moc 315 KM zawdzięcza dużej turbosprężarce, wysokiemu ciśnieniu doładowania, poszerzonym kanałom dolotowym powietrza oraz odpowiedniemu zarządzaniu spalaniem. Moment obrotowy 410 Nm jest wytwarzany przy 3000 obr./min. Ogranicznik zaczynał działać dopiero przy 7200 obrotach.
 
Wyposażone w taką jednostkę Audi RS2 przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosiła 262 km/h. Sześciostopniowa, manualna skrzynia biegów kierowała siły napędowe do układu przeniesienia napędu quattro z załączanym manualnie mechanizmem różnicowym, zamontowanym na tylnej osi.
 
Audi oferowało model RS2 w podstawowej cenie 98,9 tys. marek. W czasie prawie dwóch lat produkcji, z taśmy zjechało 2908 egzemplarzy – więcej niż początkowo planowano.
    Audi Avant RS2 było przełomowym samochodem jak na tamte czasy. Nikomu nie przyszłoby do głowy, aby z rodzinnego auta uczynić sportowca. Oprócz Audi. Rodzinne kombi powstało w 1994 we współpracy z Porsche. Inżynierowie wspólnie rozwijali RS2 stąd elementy ze Stuttgartu: pompa paliwa, układ hamulcowy, elementy zawieszenia, osprzęt silnika, felgi, lusterka, kierunkowskazy i przede wszystkim kultowy niebieski lakier Nogaro - rzypominał o dwóch wielkich zwycięstwach Franka Bieli we Francuskich Mistrzostwach Samochodów Turystycznych na torze w Nogaro, w roku 1993.

    Pod maską Audi RS2 Avant znajduje się pięciocylindrowa jednostka o pojemności 2,2 litra. Moc 315 KM zawdzięcza dużej turbosprężarce, wysokiemu ciśnieniu doładowania, poszerzonym kanałom dolotowym powietrza oraz odpowiedniemu zarządzaniu spalaniem. Moment obrotowy 410 Nm jest wytwarzany przy 3000 obr./min. Ogranicznik zaczynał działać dopiero przy 7200 obrotach.

    Wyposażone w taką jednostkę Audi RS2 przyspiesza od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosiła 262 km/h. Sześciostopniowa, manualna skrzynia biegów kierowała siły napędowe do układu przeniesienia napędu quattro z załączanym manualnie mechanizmem różnicowym, zamontowanym na tylnej osi.

    Audi oferowało model RS2 w podstawowej cenie 98,9 tys. marek. W czasie prawie dwóch lat produkcji, z taśmy zjechało 2908 egzemplarzy – więcej niż początkowo planowano.
    9 lutego 2014, 21:48 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Samochody kiedyś - Opel Kadett Roadster (1936) – Silnik - rzędowy, 4-cylindrowy
Pojemność - 1,1 L
Moc - 23 KM
Prędkość maks. - 98 km/h
Wyprodukowano 107608 egzemplarzy.
    Silnik - rzędowy, 4-cylindrowy
    Pojemność - 1,1 L
    Moc - 23 KM
    Prędkość maks. - 98 km/h
    Wyprodukowano 107608 egzemplarzy.
    29 stycznia 2014, 19:13 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    google

    Lotus Esprit V8 GT '98 –
    18 stycznia 2014, 13:09 przez Kanes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj