Szukaj
Znalazłem 125 takich materiałów
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
Honda Accord V gen 98'' Wydech WM Sport.
Toyota Celica AT180
R4 4a-fe 105HP
1993r
Za mojego posiadania wyremontowana blacharka i hamulce.
Z zewnątrz 98% seria (lusterka i klamki w kolorze nadwozia).
Wnętrze z GTi oprócz foteli.
Póki co silnik śmiga jak marzenie, ale w planach swap na 3S-GE rev.3 + skrzynia E56 z MR2.
przed domem jakieś 98-latki która właśnie wracała z zakupów. Nie wiadomo kto jest tą 98-latką, niektórzy mówią że to może być matka STIG-a.
Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
-pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
-pracować przy wilgotności powietrza 98%
-Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
-zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
-posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
*_*