Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 125 takich materiałów
    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic Coupe 98' –
    31 marca 2013, 14:27 przez ~artexx | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wydech został założony w kwietniu 2010 i spisuje się idealnie, ma piękne basowe brzmienie.

    Honda Accord V gen 98'' Wydech WM Sport.
    3 marca 2013, 13:30 przez ~MatiSzarpi | Do ulubionych | Skomentuj
    Tola  T18 '93 – Mało tu takich Celinek
Toyota Celica AT180
R4 4a-fe 105HP
1993r
Za mojego posiadania wyremontowana blacharka i hamulce.
Z zewnątrz 98% seria (lusterka i klamki w kolorze nadwozia).
Wnętrze z GTi oprócz foteli.
Póki co silnik śmiga jak marzenie, ale w planach swap na 3S-GE rev.3 + skrzynia E56 z MR2.
    Mało tu takich Celinek
    Toyota Celica AT180
    R4 4a-fe 105HP
    1993r
    Za mojego posiadania wyremontowana blacharka i hamulce.
    Z zewnątrz 98% seria (lusterka i klamki w kolorze nadwozia).
    Wnętrze z GTi oprócz foteli.
    Póki co silnik śmiga jak marzenie, ale w planach swap na 3S-GE rev.3 + skrzynia E56 z MR2.
    1 lutego 2013, 12:24 przez kain047 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Fiat Uno – został  znaleziony okaz dość wyjątkowy. Jest to Fiat Uno, 3200 V6 RWD, produkowany tylko w dwóch egzemplarzach do dnia dzisiejszego. pierwszy egzemplarz został zniszczony w pożarze w jakieś siedzibie Fiata, podobno ze względu na sabotaż niemieckiej konkurencji, drugi egzemplarz zaobserwowano w swojej sportowej postaci
 przed domem jakieś 98-latki która właśnie wracała z zakupów. Nie wiadomo kto jest tą 98-latką, niektórzy mówią że to może być matka STIG-a.
    Został  znaleziony okaz dość wyjątkowy. Jest to Fiat Uno, 3200 V6 RWD, produkowany tylko w dwóch egzemplarzach do dnia dzisiejszego. pierwszy egzemplarz został zniszczony w pożarze w jakieś siedzibie Fiata, podobno ze względu na sabotaż niemieckiej konkurencji, drugi egzemplarz zaobserwowano w swojej sportowej postaci
     przed domem jakieś 98-latki która właśnie wracała z zakupów. Nie wiadomo kto jest tą 98-latką, niektórzy mówią że to może być matka STIG-a.
    22 stycznia 2013, 11:13 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    To i ja pokażę, moja Carisma 1.8 GDI 98'. –
    24 stycznia 2013, 19:29 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Star 266 wersja tropik – Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
-pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
-pracować przy wilgotności powietrza 98%
-Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
-zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
-posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
 I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    Jako swoisty fanatyk wozów rodem z FSC "Star" muszę napisać kilka słów o tym modelu otóż:
    Wersja tropik różniła się od zwykłego 266 kilkoma detalami np: dzięki powiększonym bakom mógł przejechać 1800 kilometrów bez tankowania i tak jak każdy 266 mógł:
    -pracować w zapyleniu 1,5 g/cm3
    -pracować przy wilgotności powietrza 98%
    -Dzięki wodoodpornej instalacji elektrycznej mógł pokonywać brody wodne do 1,8m lub mógł być przeciągany po dnie do głębokości 4 metrów
    -zakres pracy wacha się od -50 stopni do +50 stopni
    -posiada 150 konny silnik o pojemności 6842 cm3
    I na koniec Do tej pory niepobity (przez 40 lat!) rekordzista w kategorii pokonywanych przeszkód wodnych (180 cm i więcej) i w kategorii maksymalnego zapylenia (1,5 g/cm sześc.), a w odmianie tropik rekordowy dystans na jednym tankowaniu - aż 1800 km! Są to wartości nieosiągalne dla współczesnych konstrukcji tego typu. Proszę przez 40 lat nikt nie stworzył lepszej konstrukcji, aż chce się powiedzieć Chwała Bohaterom! Polskich dróg i bezdroży
    23 grudnia 2012, 23:07 przez StarPKS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Integra DC2 98 Spec –
    4 października 2012, 17:12 przez szczota169 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ducati Superbike 1199 Panigale S Tricolore – Ducati 1199 Panigale − motocykl sportowy firmy Ducati, zaprezentowany na targach EICMA. Nazwa pochodzi od miasteczka produkcyjnego Borgo Panigale. W chwili zaprezentowania motocykl miał najmocniejszy na świecie, seryjnie produkowany dwucylindrowy silnik osiągający 195 KM przy 10,750 rpm i 98,1 Nm momentu obrotowego przy 9000 obr[1]. 1199 ma najwyższy stosunek mocy do masy i momentu obrotowego do masy wśród obecnie produkowanych motocykli. Silnik jest głównym elementem struktury nośnej motocykla - zamontowane są do niego m.in: wahacz, tylny amortyzator, rama pomocnicza, osprzęt, wydech oraz podnóżki pasażera.


*_*
    Ducati 1199 Panigale − motocykl sportowy firmy Ducati, zaprezentowany na targach EICMA. Nazwa pochodzi od miasteczka produkcyjnego Borgo Panigale. W chwili zaprezentowania motocykl miał najmocniejszy na świecie, seryjnie produkowany dwucylindrowy silnik osiągający 195 KM przy 10,750 rpm i 98,1 Nm momentu obrotowego przy 9000 obr[1]. 1199 ma najwyższy stosunek mocy do masy i momentu obrotowego do masy wśród obecnie produkowanych motocykli. Silnik jest głównym elementem struktury nośnej motocykla - zamontowane są do niego m.in: wahacz, tylny amortyzator, rama pomocnicza, osprzęt, wydech oraz podnóżki pasażera.


    *_*
    3 września 2012, 13:43 przez ~MUFCFAN | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    ducati.com