Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    VW Passat B3 1990 – Oto mój Passat B3, silnik 1.8 90km wyprodukowany w 1990 i jak na te lata które samochód trzyma się bardzo dobrze, silnikowo jak i blacharsko.
    Oto mój Passat B3, silnik 1.8 90km wyprodukowany w 1990 i jak na te lata które samochód trzyma się bardzo dobrze, silnikowo jak i blacharsko.
    16 czerwca 2014, 12:50 przez Damiano73 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 80 b3 – Poznań Malta i mój pierwszy samochód. Audi 80 1.8 K-Jetronic 90KM
Nowy lakier, zderzaki przywrócone do ładu.
    Poznań Malta i mój pierwszy samochód. Audi 80 1.8 K-Jetronic 90KM
    Nowy lakier, zderzaki przywrócone do ładu.
    10 czerwca 2014, 9:08 przez ~Maras95 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    VW Golf III GT Special – Dobry stary niezawodny golfik z 1992.
Silnik 1.8 90KM.
    Dobry stary niezawodny golfik z 1992.
    Silnik 1.8 90KM.
    9 czerwca 2014, 17:24 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój pierwszy samochód – Moje marzenie się spełniło. Honda Civic 1.5 16V 90KM. Plany są konkretne. Jak się spodoba dodam więcej fotek.
    Moje marzenie się spełniło. Honda Civic 1.5 16V 90KM. Plany są konkretne. Jak się spodoba dodam więcej fotek.
    25 maja 2014, 18:21 przez Kacperxox (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Szeryf "prędkości" i skutki jego zajechania drogi – Cześć koledzy/koleżanki, jakiś czas temu wrzuciłem swoje Bravo. Które wbiło się na główna, za co dziękuję. Ostatnio 16.05 jechałem z Jasienicy do Bielska-Białej - droga expresowa (woj. śl) i spotkałem "szeryfa prędkości".

Jechałem lewym pasem ~90km/h i wyprzedzałem innego uczestnika poruszającego się prawym pasem ~70km/h. (grafitowy opel corsa)
-ów kolega (z corsy) wymusił na mnie  hamowanie awaryjne (nieoznakowany skręt na lewy pas), próbowałem uniknąć uszkodzenia (kolizji z nim) co skutkowało niestety zahaczeniem w bandę, po czym zjechał na prawy pasy, po czym ODJECHAŁ po prostu...

I ATS'y poszły się je***

Uratowały mnie 3 rzeczy.
1. prędkość - tylko 90km/h, gdzie można 120km/h.
2. alufelga która prawie cały ciężar uderzenia przyjęła na siebie przez co auto "przykleiło się do bandy"
3. to ze kierowca BMW który jechał za mną nie trzymał się "dupy" i miał czas reakcji

Dlatego taka uwaga jeśli zmienia się pas ruchu popatrzeć w to pier**** lusterko czy ktoś aby was nie wyprzedzał. I SYGNALIZOWAĆ ZMIANĘ PASA RUCHU.

Mi się nic nie stało, auto jedynie trochę ucierpiało. Głownie poszycie, jednakże sępy przyjechały i zabrały dowód rejestracyjny...

To tyle ode mnie, za niedługo dodam nowe zdj naprawionego i zmodowanego Bravo!
    Cześć koledzy/koleżanki, jakiś czas temu wrzuciłem swoje Bravo. Które wbiło się na główna, za co dziękuję. Ostatnio 16.05 jechałem z Jasienicy do Bielska-Białej - droga expresowa (woj. śl) i spotkałem "szeryfa prędkości".

    Jechałem lewym pasem ~90km/h i wyprzedzałem innego uczestnika poruszającego się prawym pasem ~70km/h. (grafitowy opel corsa)
    -ów kolega (z corsy) wymusił na mnie hamowanie awaryjne (nieoznakowany skręt na lewy pas), próbowałem uniknąć uszkodzenia (kolizji z nim) co skutkowało niestety zahaczeniem w bandę, po czym zjechał na prawy pasy, po czym ODJECHAŁ po prostu...

    I ATS'y poszły się je***

    Uratowały mnie 3 rzeczy.
    1. prędkość - tylko 90km/h, gdzie można 120km/h.
    2. alufelga która prawie cały ciężar uderzenia przyjęła na siebie przez co auto "przykleiło się do bandy"
    3. to ze kierowca BMW który jechał za mną nie trzymał się "dupy" i miał czas reakcji

    Dlatego taka uwaga jeśli zmienia się pas ruchu popatrzeć w to pier**** lusterko czy ktoś aby was nie wyprzedzał. I SYGNALIZOWAĆ ZMIANĘ PASA RUCHU.

    Mi się nic nie stało, auto jedynie trochę ucierpiało. Głownie poszycie, jednakże sępy przyjechały i zabrały dowód rejestracyjny...

    To tyle ode mnie, za niedługo dodam nowe zdj naprawionego i zmodowanego Bravo!
    24 maja 2014, 22:30 przez sezorr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (24)
    Źródło:

    własne

    Mój pierwszy samochód - Renault R19 TXE – oto moja Renia Silnik 1,7 66KW/90KM ładnie się zbiera jak na samochód dwudziesto paro letni.
Plany na ten miesiąc nowa uszczelka pod głowicą rozrząd wszystkie uszczelki olej valvoline 10w40
i parę innych drobnostek.
    Oto moja Renia Silnik 1,7 66KW/90KM ładnie się zbiera jak na samochód dwudziesto paro letni.
    Plany na ten miesiąc nowa uszczelka pod głowicą rozrząd wszystkie uszczelki olej valvoline 10w40
    i parę innych drobnostek.
    20 maja 2014, 14:21 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Honda 1.4 90Km –
    16 maja 2014, 0:04 przez ~kamil3282 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    prywatne

    1.8 RP do Passata B3 – Silnik 1.8 RP (90km)z mojego Passata B3 po kapitalnym remącie i odmalowaniu
    Silnik 1.8 RP (90km)z mojego Passata B3 po kapitalnym remącie i odmalowaniu
    Passat B3 1988r – Passat B3
Zmiany jakie dokonałem
silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
Gleba : -80mm
Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
Oraz
Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

Jak się spodoba to dam więcej fotek.
    Passat B3
    Zmiany jakie dokonałem
    silnik: 1.8 RP 90km po remoncie i odmalowaniu
    Gleba : -80mm
    Szpulki: najpierw Alutec 6J/15'' potem RH CUP 8J/15''
    Wydech: Pełen przelot z końcówką od VR6
    Oraz
    Gałka biegów i ręczny wymienione na skózane,Smoked Front, grill bez znaczka, klapa bez znaczka, wnętrze welurowe z vr6, 2x El. Szyby, szklany szyberdach, solucja na przekażnikach, Doświetlenie bagażnika w klapie, Negatyw Wyświetlacza w liczniku, Centralny zamek i otwieranie klapy z pilota, Polerowane siłowniki klapy, Podświetlenie led wnętrza, Przyciemnić światła tył, Wymiana licznika na wersje z obrotomierzem oraz jasno-czerwone wskazówki, Lampa podsufitki dzielona + dodatkowa centralna na pasażera ztyłu, 4 x Podświetlenie niebieskie klamek wnętrza,

    Jak się spodoba to dam więcej fotek.
    Rajdowe Legendy: Fiat Cinquecento 900 Trofeo – Fiat Cinquecento 900 Trofeo 900ccm 90KM oraz 1100ccm 160KM przy 9500obr/min
    Fiat Cinquecento 900 Trofeo 900ccm 90KM oraz 1100ccm 160KM przy 9500obr/min
    2 maja 2014, 20:09 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    facebook.com grupa "Powrót Rajdowych Legend"