Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    Volkswagen Golf II – 1.8RP 90KM. Mały, ale zrywny
    1.8RP 90KM. Mały, ale zrywny
    26 września 2013, 21:35 przez ~Ogoniasty | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własny

    Pierwsze SuperMoto – Witam, wszystkich motokillerów ostatnio mi pomogliście także mam nadzieje że teraz również to zrobicie. Szukam SuperMoto 50ccm do 4500zł który osiąga min. 90km/h a jego spalanie nie przekracza 5l/100km. Przeglądałem dużo forów ale mało gdzie jest napisane spalanie danego motoroweru. Jeszcze jedno, co sądzicie o Derb Sendzie drd? Mam nadzieję że dziś również mi pomożecie za co ogromnie dziękuje.
    Witam, wszystkich motokillerów ostatnio mi pomogliście także mam nadzieje że teraz również to zrobicie. Szukam SuperMoto 50ccm do 4500zł który osiąga min. 90km/h a jego spalanie nie przekracza 5l/100km. Przeglądałem dużo forów ale mało gdzie jest napisane spalanie danego motoroweru. Jeszcze jedno, co sądzicie o Derb Sendzie drd? Mam nadzieję że dziś również mi pomożecie za co ogromnie dziękuje.
    20 września 2013, 18:36 przez razorxd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    GOLF III  SWAP 1.9 TDI 90km/ 1.9 TDI 130KM – Mam pytanko, czy ktos sie bawil juz w przekladke zwyklego 1.9 90km na pompie, na 1.9 130km na pompowtryskach.(W moim przypadku silnik pochodzi z passata b5) W pasku silnilk jest w innej pozycji wiec bez skrzyni idzie tylko czy 90konnego podejdzie do 130?
    Mam pytanko, czy ktos sie bawil juz w przekladke zwyklego 1.9 90km na pompie, na 1.9 130km na pompowtryskach.(W moim przypadku silnik pochodzi z passata b5) W pasku silnilk jest w innej pozycji wiec bez skrzyni idzie tylko czy 90konnego podejdzie do 130?
    19 września 2013, 23:17 przez motomaniac (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Moje pierwsze motocykle! – Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego 
i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
No i na razie tyle
Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    Zaczynałem od Yamahy DT 80 LC II która miałem prawie 4 lata dostałem ją w wieku 12 lat, po 4 latach i paru remontach sprzedałem ją za grosze i dzięki pomocy finansowej ze strony ojca w tym roku (dokładniej czerwiec) kupiłem Kawasaki KMX 125 2003 rok (zarejestrowany na 50) w idealnym stanie zrobiłem nim prawie 3 tyś km i doszedłem do wniosku, że go sprzedaje bo naszła mnie chęć na supermoto, a KMX i tak nie jeżdżę w terenie bo jest zbyt ładny i zbyt dobry na to i po prostu mi go szkoda, tak więc stało się sprzedałem KMX (z dość dużym zarobkiem) tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego
    i po intensywnych poszukiwaniach supermoto miałem parę upatrzonych maszyn oczywiście 125/50 lecz brakowało mi trochę pieniędzy żeby coś kupić, albo jak już miałem wystarczająco dużo kasy to motocykl był jakieś 400 km od jakiegoś miasta. Z czasem doszedłem do wniosku że jednak 125/50 to jest zbyt duże ryzyko bo sam dojazd do szkoły to dla mnie 40 km dziennie (2 strony).
    No i zauważyłem ładną Yamahe Aerox R Valentino Rossi (Jednak podchodziłem z dystansem do skuterów i nie zbyt podobała mi się myśl, że mam jeździć klozetem które wcześniej tak wyśmiewałem) No ale z racji nagłej potrzeby dojazdu do szkoły kupiłem Aerox'a i mam go już 2 tydzień i jestem zadowolony dodam tylko że Aerox jest full seria (między innymi dlatego go kupiłem) jedyne co nie ma seryjnego to sprzęgło. Ma on zamontowane sprzęgło Stage6 i to wszystko. Jest on w pełni odblokowany v max to około 90km/h (dla mnie i tak mało bo KMX miał v max około 150-160km/h)
    No i na razie tyle
    Na wiosnę planuje kupić znowu jakąś 50 lecz tym razem już s powrotem jakieś enduro i polatać do września, sprzedać i kupić sobie Już porządne supermoto (we wrześniu przyszłego roku Będzie 18 :D)
    A no i Ten Aerox na zdjęciu tutaj, to nie mój, ale nie mam zdjęć mojego i dałem jakieś z neta, różni się tylko tym, że mój ma wszystko oryginalne i seryjne czyli w tym przypadku różni się tylko kierownicą.
    15 września 2013, 22:56 przez vain124 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Melkus-Wartburg RS1000 '69-'79 – Silnik: Dwusuwowy R3 992ccm (w późniejszym okresie pojemność wzrosła do 1118
ccm) 
Moc: 71KM przy 5000 obr/min (wersja cywilna) 90KM przy 6000 obr/min (wersja wyczynowa)
Vmax: 165km/h (cywilny) 210km/h (wyczynowy)
Masa własna: 750kg (cywilny), 680kg (wyczynowy)

Wyprodukowano 101 egzemplarzy. Konkurencją z PRL miała być Syrena Sport - jak wyszło każdy wie.
    Silnik: Dwusuwowy R3 992ccm (w późniejszym okresie pojemność wzrosła do 1118
    ccm)
    Moc: 71KM przy 5000 obr/min (wersja cywilna) 90KM przy 6000 obr/min (wersja wyczynowa)
    Vmax: 165km/h (cywilny) 210km/h (wyczynowy)
    Masa własna: 750kg (cywilny), 680kg (wyczynowy)

    Wyprodukowano 101 egzemplarzy. Konkurencją z PRL miała być Syrena Sport - jak wyszło każdy wie.
    7 września 2013, 17:44 przez Ronin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój Passat b3 podczas remontu. – Pokażę i swojego  
Co zostało zrobione?
- Swap silnika z 1.8 90KM na 2.0 115KM
- Naprawa zawieszenia
- Wymiana lamp (przód i tył)
- Wymiana zderzaków przód i tył (zostało dokupić halogeny na przód) 
- Podsufitka ręcznie robiona pikowana.
w najblizym czasie zostaną założone takie o to felgi 17` opony 205/40 i odnowione zderzaki
Pod koniec wakacji zostanie przemalowany w czarny połysk ze złotymi elementami (felgi również)
planuje:
- Obszycie tapicerki w rudą skórę
- Założenie zawieszenia air ride
- Przyciemnienie szyb na "lustro"
- Przyciemnienie tylnych lamp i nałożenie żółtej folii na przednie lampy
    Pokażę i swojego
    Co zostało zrobione?
    - Swap silnika z 1.8 90KM na 2.0 115KM
    - Naprawa zawieszenia
    - Wymiana lamp (przód i tył)
    - Wymiana zderzaków przód i tył (zostało dokupić halogeny na przód)
    - Podsufitka ręcznie robiona pikowana.
    w najblizym czasie zostaną założone takie o to felgi 17` opony 205/40 i odnowione zderzaki
    Pod koniec wakacji zostanie przemalowany w czarny połysk ze złotymi elementami (felgi również)
    planuje:
    - Obszycie tapicerki w rudą skórę
    - Założenie zawieszenia air ride
    - Przyciemnienie szyb na "lustro"
    - Przyciemnienie tylnych lamp i nałożenie żółtej folii na przednie lampy
    2 września 2013, 12:16 przez szymi24 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Moje mk2 – Jak wszyscy to i ja golfik mk2 1.8 90km. Felgi sam odnawiałem i czyściłem no i auto po wymianie silnika docelowo 1.6 tam był.
    Jak wszyscy to i ja golfik mk2 1.8 90km. Felgi sam odnawiałem i czyściłem no i auto po wymianie silnika docelowo 1.6 tam był.
    18 sierpnia 2013, 12:40 przez bartus12342 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Moje skromne 406, 2.0HDi 90KM – Na zegarze 300tys km i niech mi nie mówią, że Francuzy są "be"
    Na zegarze 300tys km i niech mi nie mówią, że Francuzy są "be"
    12 lipca 2013, 23:09 przez Tobi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Czerwone Oczko w Głowie – Volvo V40 1,9 TDi 90km
    Volvo V40 1,9 TDi 90km
    8 lipca 2013, 23:04 przez ~pusiaj | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Układ dolotowy – Passat B5 90KM 1.9TDI

Po zamontowaniu układu dolotowego:
 - zwiększone spalanie
 - szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu
 - auto rozpędziło się o 15km/h więcej

Po doprowadzeniu powietrza z zewnątrz do filtra:
 - auto zrobiło się bardziej żwawsze
 - cały układ jest zimny po ostrej jeździe (wcześniej się trochę grzał)

niedługo będzie hamowanie Paska (zobaczymy ile wypluje - nie oczekuję rewelacji)

ps: wstawię też info po montażu IC
    Passat B5 90KM 1.9TDI

    Po zamontowaniu układu dolotowego:
    - zwiększone spalanie
    - szybsza reakcja na wciśnięcie pedału gazu
    - auto rozpędziło się o 15km/h więcej

    Po doprowadzeniu powietrza z zewnątrz do filtra:
    - auto zrobiło się bardziej żwawsze
    - cały układ jest zimny po ostrej jeździe (wcześniej się trochę grzał)

    niedługo będzie hamowanie Paska (zobaczymy ile wypluje - nie oczekuję rewelacji)

    ps: wstawię też info po montażu IC
    1 lipca 2013, 14:03 przez ernix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne