Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 112 takich materiałów
    Honda, VW, BMW – 90KM, 140KM, 210KM.
    90KM, 140KM, 210KM.
    12 października 2014, 23:24 przez HakraAdabra (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własny

    Warszawa 210 – Warszawa 210 (1964r)
Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

Dane techniczne:
Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
Prędkość maksymalna: 150km/ h.
Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    Warszawa 210 (1964r)
    Całkowicie nowa koncepcja Warszawy, z zastosowaniem wielu nowatorskich pomysłów. Konstrukcja nadwozia była wzorowana na Fordzie Falkonie. W tym modelu, miał być zastosowany 6-cylindrowy silnik o pojemności 2500ccm i mocy 90KM lub 4-cylindrowy o pojemności 1656ccm i mocy 66KM, oba silniki polskiej konstrukcji.
    Najprawdopodobniej wyprodukowano dwa egzemplarze Warszawy 210, jeden obecny na dzisiejszym pokazie i drugi w formie makiety.
    Drugi egzemplarz, wg nieoficjalnych przekazów trafił do zakładów GAZ, jako wzór dla opracowywanej w Związku Radzieckim Wołgi M-24.
    Przedstawiony egzemplarz jest jedynym, który się zachował. Cała konstrukcja wykonana jest ręcznie i przedstawia niedokończony prototyp Warszawy 210.
    Silnik i skrzynia biegów, które miały się znaleźć w tym modelu, pozostały jedynie w postaci projektów czy makiet.

    Dane techniczne:
    Silnik: 2485ccm, 6-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą.
    Moc maksymalna: 85KM przy 4200 obr./min.
    Prędkość maksymalna: 150km/ h.
    Ilość biegów: 4 synchronizowane, sterowane przy kolumnie kierowniczej.
    Napęd: tylny, klasyczny (silnik umieszczony wzdłużnie, napęd na tylną oś).
    A tak wożę się ja – Audi 80 1989r, 1.8 90KM.
    Audi 80 1989r, 1.8 90KM.
    4 października 2014, 14:58 przez Loczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Golf mk III – Golfik kolegi. 
1.8 90KM syncro.
    Golfik kolegi.
    1.8 90KM syncro.
    30 września 2014, 20:40 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja Hania Civic  1.5 VTEC – Hania Civic VI  1.5 VTEC 90KM, silnik D15Z3 wersja econo.
    Hania Civic VI 1.5 VTEC 90KM, silnik D15Z3 wersja econo.
    28 września 2014, 22:58 przez ~PUCIO | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Honda Civic w Niemczech – Nie mogłem sobie odmówić sprawdzenia, czy katalogowe 177km/h to prawda. 
Silnik 1.4 i 90KM.
    Nie mogłem sobie odmówić sprawdzenia, czy katalogowe 177km/h to prawda.
    Silnik 1.4 i 90KM.
    5 września 2014, 22:09 przez SlicK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Mój Golf mk II – 1990 1.8 RP 90KM
    1990 1.8 RP 90KM
    26 lipca 2014, 0:31 przez misiekkkutno95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Nissan Sunny N14 – Moja była. Naprawdę świetny samochód.
1.4 16V przepustnica 73C(90KM) dawało rady. 
Pozdrawiam.
    Moja była. Naprawdę świetny samochód.
    1.4 16V przepustnica 73C(90KM) dawało rady.
    Pozdrawiam.
    4 lipca 2014, 12:15 przez Serg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Ford Focus – Przedstawiam moje pierwsze autko. 
Jest to Ford Focus mk2.5 2009r
Autko z silnikiem 1.6TDCi 90KM.
Jak na razie przyciemniłem w nim szyby oraz założyłem felgi MOMO Win 2 w 15 calach. Są plany na 16 cali.
Ogólnie w autku można się zakochać, brak mocy nadrabia właściwościami jezdnymi, bo jednak drogi trzyma się ono jak szalone. Wnętrze niby plastikowe, jednak materiały dobrej jakości i przy przebiegu około 200tys. nic w nim nie skrzeczy i strzela.
Polecam takie autko każdemu!
    Przedstawiam moje pierwsze autko.
    Jest to Ford Focus mk2.5 2009r
    Autko z silnikiem 1.6TDCi 90KM.
    Jak na razie przyciemniłem w nim szyby oraz założyłem felgi MOMO Win 2 w 15 calach. Są plany na 16 cali.
    Ogólnie w autku można się zakochać, brak mocy nadrabia właściwościami jezdnymi, bo jednak drogi trzyma się ono jak szalone. Wnętrze niby plastikowe, jednak materiały dobrej jakości i przy przebiegu około 200tys. nic w nim nie skrzeczy i strzela.
    Polecam takie autko każdemu!
    2 lipca 2014, 1:32 przez kam3903 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Zjazd pojazdów zabytkowych w Łapach CZ.3 – Opel Gt. Po rozmowie z właścicielem, rok 1968, pojemność 1.9 i moc 90KM.
    Opel Gt. Po rozmowie z właścicielem, rok 1968, pojemność 1.9 i moc 90KM.
    20 czerwca 2014, 17:07 przez k9wolf (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne