Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Maybach Exelero – Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
długość: 5,89 m
szerokość: 2,14 m
wysokość: 1,39 m
masa: 2660 kg

Silnik
Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
prędkość maksymalna: 351,45 km/h
przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    Nadwozie samochodu Maybach Exelero zaprojektowała włoska firma Stola z Turynu na bazie modelu 57
    typ nadwozia: coupé, 2 miejscowe
    długość: 5,89 m
    szerokość: 2,14 m
    wysokość: 1,39 m
    masa: 2660 kg

    Silnik
    Podstawowa 12-cylindrowa jednostka stosowana w limuzynach Maybacha z doładowaniem Biturbo zmodyfikowana przez specjalistów z Untertürkheim Mercedes Car Group. Po kilku usprawnieniach 12-cylindrowej jednostki Maybacha pojemność silnika zwiększono z 5,6 do 5,9 litra oraz zoptymalizowano zespół turbodoładowania.
    typ: V12 biturbo, 3 zawory na cylinder, benzynowy
    pojemność: 5,9 dm³ (5908 cm³)
    moc maksymalna: 700 KM [514 kW]
    maksymalny moment obrotowy: 1020 Nm
    prędkość maksymalna: 351,45 km/h
    przyspieszenie 0 – 100 km/h: 4,4 s
    zużycie paliwa: ok. 50 l/100 km
    14 czerwca 2012, 11:06 przez kamilbarnas5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    VW JETTA II – Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    Drugą generację, opartą na Golfie II, produkowano w latach 1984–1992. Nadwozie było podobnie jak poprzednio dwu lub czterodrzwiowe. W Europie zakończono sprzedaż w 1991 roku. Model przeszedł w 1988 roku modernizację. Samochód oferowany jest nadal w Chinach pod nazwą FAW Volkswagen Jetta
    Stosowane silniki i wersje (na rok ′89): czterocylindrowe, chłodzone cieczą, wałek(i) w głowicy, umieszczone poprzecznie z przodu.
    1300 CL: 1272 cm³; 40 kW (55 KM) przy 5200 obr./min; 97 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,5:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,2; spalanie l/100 km; (4 biegi): 7,5,
    1600 CL, GL: 1595 cm³; 51 kW (70 KM) przy 5200 obr./min; 118 Nm przy 2700 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk lub gaźnik; Vmax = 160 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 14,2; spalanie l/100 km; (5 biegów): 7,8,
    1800 CL, GL, GT: 1781 cm³, 66 kW (90 KM) przy 5250 obr./min; 142 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 173 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,8; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,0,
    1800 GT: 1781 cm³, 79 kW (107 KM) przy 5400 obr./min; 157 Nm przy 3800 obr./min; st. spr. 10:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 184 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 10,6; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,4,
    1800 GT 16V: 1781 cm³, 95 kW (129 KM) przy 5800 obr./min; 168 Nm przy 4250 obr./min; st. spr. 10:1; 2 wałki, 4 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 196 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 9,3; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,7,
    2000 GLi 16v: 1984 cm³, 100 kW (136 KM) przy 5800 obr./min; 180 Nm przy 4400 obr./min; st. spr. 10,8:1; 4 zawory na cylinder, 2 wałki; wtrysk; kod silnika 9a stosowany również w Corrado i Passat (spełniający normy ekologiczne np. dla Kalifornii),
    1800 syncro CL, GT: 1781 cm³, 72 kW (98 KM) przy 5400 obr./min; 143 Nm przy 3000 obr./min; st. spr. 9,1:1; 2 zawory na cylinder; wtrysk; Vmax = 178 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 11,4; spalanie l/100 km; (5 biegów): 8,9, napęd na cztery koła,
    1600 Diesel CL, GL: 1588 cm³, 40 kW (54 KM) przy 4800 obr./min; 100 Nm przy 2300 obr./min st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (4 biegi): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 51 kW (70 KM) przy 4500 obr./min; 133 Nm przy 2500 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,5,
    1600 Turbo-Diesel Katalizator CL, GL: 1588 cm³, 44 kW (60 KM) przy 4500 obr./min; 110 Nm przy 2400 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 149 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 17,1; spalanie l/100 km; (5 biegów): 6,0,
    1600 Turbo-Diesel CL, GL, GTD: 1588 cm³, 59 kW (80 KM) przy 4500 obr./min; 152 Nm przy 2300 obr./min; st. spr. 23:1; 2 zawory na cylinder; Vmax = 167 km/h; przyspieszenie 0-100 km/h 13,7; spalanie l/100 km; (5 biegów): 5,7.
    14 maja 2012, 23:09 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Carroll Shelby... – nie żyje. Zmarł 10 maja 2012 w wieku 89 lat.
    Nie żyje. Zmarł 10 maja 2012 w wieku 89 lat.
    12 maja 2012, 9:55 przez Stig100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Lotus Esprit V8 przygotowany przez Cam Shaft – Dane techniczne

Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    Dane techniczne

    Silnik i napęd:

    Typ: V8, 918
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 3504 cm3
    Doładowanie: dwie turbosprężarki
    Moc maksymalna: 492 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 140,41 KM (seryjny – 101,03 KM/l)
    Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
    Typ napędu: na tylne koła

    Hamulce i koła:

    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane
    Koła przednie: 8,5 x 17”
    Koła tylne: 10,0 x 18”
    Opony przednie: 235/40 R 17
    Opony tylne: 285/35 R 18

    Masy i wymiary:

    Masa własna: 1378 kg
    Stosunek masy do mocy: 2,80 kg/KM (seryjny – 3,89 kg/KM)
    Długość: 4414 mm
    Szerokość: 1883 mm
    Wysokość: 1150 mm
    Rozstaw osi: 2420 mm

    Osiągi:

    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,30 s
    Prędkość maksymalna: 305 km/h
    5 maja 2012, 16:47 przez tom88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi RS6 C6
    Silnik
    V10 5,0 l (4991 ccm), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk FSI
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,50 mm × 89,00 mm
    Stopień sprężania: 10,5:1
    Moc maksymalna: 580 KM (427 kW) przy 6250-6700 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 650 N•m przy 1500-6250 obr/min
    Osiągi[edytuj]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,5 s
    Prędkość maksymalna: 250 km/h (po zdjęciu limitera więcej)
    28 lutego 2012, 22:46 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)