Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Rysunek | Polonez MR'89 – Tyle tu było ostatnio rysunków, że i ja postanowiłem coś machnąć. 4 samochody na jednym, z czego najbardziej skupiłem się na poldku. 
1.Polonez
2.Opel Omega(zielony)
3.Peugot 106(niebieski)
4.VW Jetta(czerwony po prawej)
Czas pracy ok. 8 godzin.
    Tyle tu było ostatnio rysunków, że i ja postanowiłem coś machnąć. 4 samochody na jednym, z czego najbardziej skupiłem się na poldku.
    1.Polonez
    2.Opel Omega(zielony)
    3.Peugot 106(niebieski)
    4.VW Jetta(czerwony po prawej)
    Czas pracy ok. 8 godzin.
    10 sierpnia 2013, 11:40 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    BMW Z1 – Ponieważ wrzutka odnośnie BMW M1 przypadła Wam do gustu chciałbym zaprezentować Wam mój drugi ulubiony model ze stajni tego producenta.

BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

Historia modelu
Model Z1 został przedstawiony prasie w 1986 roku, by rok później zostać oficjalnie zaprezentowany na Frankfurt Motor Show. Zainteresowanie samochodem było tak duże, że BMW jeszcze przed produkcją otrzymało zamówienia na 5 000 sztuk, lecz w 1988 popyt znacznie spadł, wskutek czego 3 lata później niemiecki producent zaprzestał montażu roadstera. Przypuszcza się, że spadek popytu spowodowany był wprowadzeniem przez konkurencję Mercedes-Benza SL, a początkowo duże zainteresowanie tym modelem spekulacjami inwestorów.

Harm Lagaay, projektant Z1 twierdził, że przy pracy nad Z1 BMW opatentowało lampę wyładowczą, mechanizm drzwi, płytę podwozia.

Budowa
Szkielet samochodu wykonany jest z blachy stalowej, ocynkowanej, otacza podłogę wykonaną z żywicy epoksydowej, wzmocnionymi włóknami szklanymi i poliwinylowymi. Z zewnątrz Z1 pokryty jest powłoką wykonaną z różnych połączeń materiałów termoplastycznych. Pewne części jak zawieszenie, skrzynia biegów i umieszczony z przodu, względnie centralnie silnik są zapożyczone z BMW 325i, lecz samochód w znacznej mierze jest zbudowany od podstaw.

Cena
Nowy Z1 kosztował 83,000–89,000 DM. W 2001 modele używane były sprzedawane od 125 000 do 250 000 franków francuskich wliczając 19,6% VAT. Jeden egzemplarz został sprzedany za ponad 20 000 £ na aukcji Bonham's 2004 Olympia. W 2006 samochody te można było kupić we Francji. Ceny wahały się od 25 000 € do 30 000 €, przy czym najwięcej należało zapłacić za model w idealnym stanie przy małym przebiegu.

Dane techniczne
Silnik: R6 2,5 l (2494 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: wtrysk Bosch ME-Motronic
Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 9,7:1
Moc maksymalna: 170 KM (125 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 222 N•m przy 4000 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 22,3 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 223 km/h
    Ponieważ wrzutka odnośnie BMW M1 przypadła Wam do gustu chciałbym zaprezentować Wam mój drugi ulubiony model ze stajni tego producenta.

    BMW Z1 – dwumiejscowy roadster skonstruowany przez BMW Forschung und Technik GmbH. Produkcja samochodu miała rozpocząć się w czerwcu 1988, lecz została opóźniona do marca następnego roku i trwała do czerwca 1991 r. Z1 wyróżniał się szczególnymi drzwiami. Nie były one otwierane na zewnątrz jak w tradycyjnych samochodach, czy też do góry, tylko chowane w dolnych progach. Roadster ten został wyprodukowany w liczbie 8000 sztuk.

    Historia modelu
    Model Z1 został przedstawiony prasie w 1986 roku, by rok później zostać oficjalnie zaprezentowany na Frankfurt Motor Show. Zainteresowanie samochodem było tak duże, że BMW jeszcze przed produkcją otrzymało zamówienia na 5 000 sztuk, lecz w 1988 popyt znacznie spadł, wskutek czego 3 lata później niemiecki producent zaprzestał montażu roadstera. Przypuszcza się, że spadek popytu spowodowany był wprowadzeniem przez konkurencję Mercedes-Benza SL, a początkowo duże zainteresowanie tym modelem spekulacjami inwestorów.

    Harm Lagaay, projektant Z1 twierdził, że przy pracy nad Z1 BMW opatentowało lampę wyładowczą, mechanizm drzwi, płytę podwozia.

    Budowa
    Szkielet samochodu wykonany jest z blachy stalowej, ocynkowanej, otacza podłogę wykonaną z żywicy epoksydowej, wzmocnionymi włóknami szklanymi i poliwinylowymi. Z zewnątrz Z1 pokryty jest powłoką wykonaną z różnych połączeń materiałów termoplastycznych. Pewne części jak zawieszenie, skrzynia biegów i umieszczony z przodu, względnie centralnie silnik są zapożyczone z BMW 325i, lecz samochód w znacznej mierze jest zbudowany od podstaw.

    Cena
    Nowy Z1 kosztował 83,000–89,000 DM. W 2001 modele używane były sprzedawane od 125 000 do 250 000 franków francuskich wliczając 19,6% VAT. Jeden egzemplarz został sprzedany za ponad 20 000 £ na aukcji Bonham's 2004 Olympia. W 2006 samochody te można było kupić we Francji. Ceny wahały się od 25 000 € do 30 000 €, przy czym najwięcej należało zapłacić za model w idealnym stanie przy małym przebiegu.

    Dane techniczne
    Silnik: R6 2,5 l (2494 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bosch ME-Motronic
    Średnica cylindra × skok tłoka: 84,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 9,7:1
    Moc maksymalna: 170 KM (125 kW) przy 5800 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 222 N•m przy 4000 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 22,3 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 223 km/h
    27 lipca 2013, 10:39 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Citroen BX Sport – Samochód jest sprzed 1990 roku (około 1985-89) samochód stoi 2 lata wyrejestrowany ale wciąż na chodzie i śmiga całkiem nieźle.
    Samochód jest sprzed 1990 roku (około 1985-89) samochód stoi 2 lata wyrejestrowany ale wciąż na chodzie i śmiga całkiem nieźle.
    19 lipca 2013, 13:34 przez PIRATPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne autorstwo

    Moje Audi Coupe 89 – Moje Audi 80 Coupe typ89, 2.3E r5 133km, 17' s-line czarny mat.
    Moje Audi 80 Coupe typ89, 2.3E r5 133km, 17' s-line czarny mat.
    3 lipca 2013, 15:15 przez binekbnk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    CZERWONA STRZAŁA – Moja piękna Ładzia z 89 roku
    Moja piękna Ładzia z 89 roku
    22 czerwca 2013, 10:25 przez serdel227 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Toyota Supra 89' –
    15 czerwca 2013, 8:24 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kadett  89 –
    16 maja 2013, 20:55 przez nowy0125 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Kadett  89 –
    16 maja 2013, 21:10 przez nowy0125 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ford Transit Supervan 3 – Silnik i napęd:
Typ: V6
Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 2935 cm3
Moc maksymalna: 264 KM
Objętościowy wskaźnik mocy: 89,95 KM/l
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna Hewland
Typ napędu: na tylne koła
Hamulce i koła:
Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
Koła przednie: 10,0 x 13”
Koła tylne: 12,0 x 13”
Masy i wymiary:
Masa własna: 890 kg
Osiągi:
Prędkość maksymalna: 241 km/h
    Silnik i napęd:
    Typ: V6
    Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
    Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
    Objętość skokowa: 2935 cm3
    Moc maksymalna: 264 KM
    Objętościowy wskaźnik mocy: 89,95 KM/l
    Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna Hewland
    Typ napędu: na tylne koła
    Hamulce i koła:
    Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
    Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, węglowe, średnica 279 mm
    Koła przednie: 10,0 x 13”
    Koła tylne: 12,0 x 13”
    Masy i wymiary:
    Masa własna: 890 kg
    Osiągi:
    Prędkość maksymalna: 241 km/h
    6 maja 2013, 15:54 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Jak Wszyscy to i Moim WV się pochwalę – Mój Golf II z 1992r. Ostatnia seria 100 sztuk.

 1.6 TD (70KM) ~135 NM.

Mam już go prawię 9 lat. Kupiony z przebiegiem 89 tys km. Teraz prawie 345 tys. 0 Oznak korozji, wszystko jest konserwowane odpowiednio z wyprzedzeniem. Chcę go zachować prawie w oryginalnym stanie  z uwagi na to, że jest to perełka i w takiej wersji wyposażenia, w doskonałym stanie na naszych drogach jeździ niewiele. Może wam przypadnie do gustu. Jeśli nie, przewińcie dalej
    Mój Golf II z 1992r. Ostatnia seria 100 sztuk.

    1.6 TD (70KM) ~135 NM.

    Mam już go prawię 9 lat. Kupiony z przebiegiem 89 tys km. Teraz prawie 345 tys. 0 Oznak korozji, wszystko jest konserwowane odpowiednio z wyprzedzeniem. Chcę go zachować prawie w oryginalnym stanie z uwagi na to, że jest to perełka i w takiej wersji wyposażenia, w doskonałym stanie na naszych drogach jeździ niewiele. Może wam przypadnie do gustu. Jeśli nie, przewińcie dalej
    5 maja 2013, 18:38 przez favete (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne