Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 85 takich materiałów
    Siemka – Siemka to mój pierwszy raz tutaj i pierwsze moje zdjęcie mam nadzieję że przypadną wam do gustu moje 4 kółka mój Miecio 190e 2.0b 118 km z 89 roku (niestety nie miałem czasu się nim zająć) dlatego wygląda jak wygląda ale i tak jest dla mnie naprawdę ważny. Co o nim sądzicie?
    Siemka to mój pierwszy raz tutaj i pierwsze moje zdjęcie mam nadzieję że przypadną wam do gustu moje 4 kółka mój Miecio 190e 2.0b 118 km z 89 roku (niestety nie miałem czasu się nim zająć) dlatego wygląda jak wygląda ale i tak jest dla mnie naprawdę ważny. Co o nim sądzicie?
    30 grudnia 2014, 13:10 przez OskaR190 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Powrót do przyszłości 2 - mała refleksja – Gdy Marty Mcfly przenosi się do przyszłości 21 października 2015r.  Deloreanem DMC i wchodzi do knajpy, w reklamie gra Michael Jackson. Chyba nikt sobie nie zdawał sprawy w '89 roku że fenomen muzyki pop nie będzie już żył. Polecam film.
    Gdy Marty Mcfly przenosi się do przyszłości 21 października 2015r. Deloreanem DMC i wchodzi do knajpy, w reklamie gra Michael Jackson. Chyba nikt sobie nie zdawał sprawy w '89 roku że fenomen muzyki pop nie będzie już żył. Polecam film.
    Cudowna maszyna z czasów, gdy bolidy forumły 1 miały silniki V12 i to, czego dzisiejszym "kosiarkom" brakuje -ten dźwięk.
    16 grudnia 2014, 19:34 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    C124 89' –
    8 listopada 2014, 16:05 przez ~michalsi | Do ulubionych | Skomentuj
    Lockheed P-38J Lightning – Dwa razy dwunastocylindrowy, widlasty silnik Allison V-1710-89/91
Moc: 1425 KM... każdy.
    Dwa razy dwunastocylindrowy, widlasty silnik Allison V-1710-89/91
    Moc: 1425 KM... każdy.
    14 września 2014, 12:11 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jeszcze daje – I audi 80 z 89 roku poleci dwie paki.
    I audi 80 z 89 roku poleci dwie paki.
    7 września 2014, 22:15 przez ~Damian455422 | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    moje

    Polonez MR'89 –
    3 września 2014, 20:12 przez Heban (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW 7er & BMW 5er – Nasze osiedlowe bawarki. Moje e39 520 w automacie 97' oraz kolegi e32 735 89' z maksymalnym jak na swoje lata i w pełni sprawnym wyposażeniem, począwszy od sprawnej klimatyzacji a kończąc na podświetleniu przestrzeni pod maska.
    Nasze osiedlowe bawarki. Moje e39 520 w automacie 97' oraz kolegi e32 735 89' z maksymalnym jak na swoje lata i w pełni sprawnym wyposażeniem, począwszy od sprawnej klimatyzacji a kończąc na podświetleniu przestrzeni pod maska.
    8 lipca 2014, 23:18 przez Kruszooon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Kultowe samochody – BMW 850 E31
Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

Lata produkcji:	Sierpień 1992 – Listopad 1996
Typ silnika:	(BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
Silnik:	(Widlasty 12-Cylindrowy
Głowica:	OHC, 2 zawory na cylinder.
Komputer:	Bosch Motronic M2.3.2
Pojemność skok cm³:	5576 cm ³ (5.6 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm):	80 × 86,0 mm
Moc kW (KM):	'280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
Max. moment obrotowy:	'550 Nm przy 4000 obr./min
Stopień sprężania:	9,80:1
Przełożenia / skrzynia biegów:	6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
Układ hamulcowy:	Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)	
Karoseria / Nadwozie:	Stalowa-Karoseria
Rozstaw osi:	2684mm
Opony:	Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
Miary D x S x W (mm):	4780 × 1855 × 1330 mm
Zbiornik paliwa: 	90 l
Masa własna:	1865 kg
Przyśpieszenie
0–100 km/h:	6,0 s
Prędkość maksymalna (km/h):	250 / 298 km/h
Droga hamowania [m]
(100–0 km/h):	(zimne) 36,5 m
(rozgrzane) 36,5 m
    BMW 850 E31
    Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

    Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

    Lata produkcji: Sierpień 1992 – Listopad 1996
    Typ silnika: (BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
    Silnik: (Widlasty 12-Cylindrowy
    Głowica: OHC, 2 zawory na cylinder.
    Komputer: Bosch Motronic M2.3.2
    Pojemność skok cm³: 5576 cm ³ (5.6 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 80 × 86,0 mm
    Moc kW (KM): '280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
    Max. moment obrotowy: '550 Nm przy 4000 obr./min
    Stopień sprężania: 9,80:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
    1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
    Układ hamulcowy: Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Stalowa-Karoseria
    Rozstaw osi: 2684mm
    Opony: Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
    Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4780 × 1855 × 1330 mm
    Zbiornik paliwa: 90 l
    Masa własna: 1865 kg
    Przyśpieszenie
    0–100 km/h: 6,0 s
    Prędkość maksymalna (km/h): 250 / 298 km/h
    Droga hamowania [m]
    (100–0 km/h): (zimne) 36,5 m
    (rozgrzane) 36,5 m
    3 czerwca 2014, 9:52 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Sanockie Klasyki – Fiat 126p 89 rok
Fiat 126p 94 Rok 1,1 speed 5
Fiat 125p 75 rok 2,0 DOHC
    Fiat 126p 89 rok
    Fiat 126p 94 Rok 1,1 speed 5
    Fiat 125p 75 rok 2,0 DOHC
    29 maja 2014, 18:59 przez Niemiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Foto Kuzyna