Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 236 takich materiałów
    Może i Ferrari F40 obchodzi dzisiaj swoje 35 urodziny, ale najlepszy prezent to dostałem jednak ja!

    Sorry, że pionie. Jakoś tak wyszło. Wybaczcie.

    Dziękuję wszystkim zaangażowanym w ten spontan.
    23 lipca 2022, 11:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    #GCOS

    W dniu 14-07-2022 o godzinie 19:35 na ulicy Broniewskiego skrzyżowanie z Włościańską kierowca auta o numerze WU 9427K (Fiat 500 z floty Panek) zajechał mi drogę i doprowadził do kolizji po zdarzeniu uciekł z miejsca zdarzenia powodując liczne zagrożenia w ruchu... po krótkim pościgu zaniechałem dalszego śledzenia tego wariata bo skończyło by się to jakimś większym nieszczęściem."
    Wydział Ruchu Drogowego Komendy Stołecznej Policji poinformował, że podejmie w tej sprawie czynności wyjaśniające.
    15 lipca 2022, 16:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    "Policjanci z grupy Speed patrolując ul. Fordońską zauważyli motocyklistę, który łamał przepisy ruchu drogowego związane z przekroczeniem podwójnej linii ciągłej. Na dodatek pojazd miał zamontowaną tablicę rejestracyjną w taki sposób, że nie można było odczytać numerów rejestracyjnych. Policjanci, przy pomocy sygnałów świetlnych i dźwiękowych, postanowili zatrzymać kierowcę suzuki do kontroli drogowej. Mężczyzna nie reagował na wydawane sygnały, zajął lewy pas ruchu i kontynuował jazdę, wyprzedzając jadący pojazd przed przejściem dla pieszych. Następnie skręcił w ulicę Kazimierza Wielkiego. Tam ponownie przekroczył podwójną linię ciągłą, po czym znacznie zwiększył prędkość i zaczął uciekać. Uciekając wjechał w Aleje Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i tak dojechał do skrzyżowania z ulicami Wojska Polskiego i Kombatantów. Po wjechaniu w tę ostatnią kierowca znacząco zmniejszył prędkość i nagle zmienił kierunek jazdy skręcając w lewo i zahaczając o zderzak radiowozu, po czym przewrócił się i uderzył w zaparkowany inny pojazd. Podjął jeszcze próbę ucieczki pieszo, ale został zatrzymany przez policjantów. W rozmowie z funkcjonariuszami stwierdził, że uciekał ponieważ spanikował z uwagi na brak uprawnień do kierowania, co potwierdziło sprawdzenie jego danych personalnych w policyjnych systemach informatycznych. Zastrzeżenia były również do motocykla, nie miał aktualnych badań technicznych.

    35-latek został przewieziony na badania do szpitala, a następnie do policyjnego aresztu. Finalnie bydgoszczanin odpowie za niezatrzymanie się do kontroli drogowej mimo wydawanych przez policjantów sygnałów świetlnych i dźwiękowych do zatrzymania oraz prowadzenia pojazdu mimo cofnięcia uprawnień, a także za sześć wykroczeń w ruchu drogowym dotyczących dwukrotnego przekroczenia podwójnej linii ciągłej, wyprzedzania innego pojazdu na przejściu dla pieszych, niestosowania się do sygnalizacji świetlnej, jazdy po powierzchni wyłączonej z ruchu i niezastosowania się do nakazu jazdy z prawej strony znaku, a także spowodowania zagrożenia bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Grozi mu kara do 5 lat pozbawienia wolności. Prokurator zastosował wobec niego policyjny dozór."
    28 czerwca 2022, 17:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    #SeatAteca #testdrive #pov #povdriver
    #povdrivertv #AudiA4B9 #Audi #A4B9 #35TFSI #AudiA4B935TFSI #audia4 #testdrive
    Porsche Panamera Turbo S – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 2009 roku. Od 2016 roku produkowana jest druga generacja pojazdu. Pierwsza generacja została po raz pierwszy zaprezentowana w 2009 roku. Pierwsza generacja Panamery oznaczona symbolem 970 została zaprezentowana podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Szanghaju w 2009 roku. Nazwa pojazdu podobnie jak Porsche Carrera pochodzi od nazwy legendarnego wyścigu "La Carrera Panamericana". Auto powstało w wyniku zwiększającego się zainteresowania czterodrzwiowymi limuzynami o sportowej linii nadwozia z dużymi silnikami. Druga generacja Panamery została zaprezentowana w 2016 roku i oznaczona jest symbolem 971. Nowa Panamera została stworzona całkowicie od podstaw. Auto urosło w stosunku do poprzednika: jest o 35 mm dłuższe, 5 mm szersze i 5 mm wyższe, a rozstaw osi zwiększył się o 30 mm. Sam projekt nadwozia mocniej nawiązuje do stylistyki modelu 911. W drugiej generacji Panamery Porsche położyło duży nacisk na poprawę właściwości jezdnych. W samochodzie zastosowano nowy system o nazwie Porsche 4D Chassis Control, kontrolujący i synchronizujący pracę wszystkich układów wpływających na dynamikę jazdy. Dzięki temu samochód ma cechować się bardziej precyzyjnym prowadzeniem. Wersja Turbo S samochodu napędzana jest czterolitrowym silnikiem V8 Twin-turbo generującym moc 620 KM. Do 100 km/h przyspiesza w 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 315 km/h.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką markę Porsche od 2009 roku. Od 2016 roku produkowana jest druga generacja pojazdu. Pierwsza generacja została po raz pierwszy zaprezentowana w 2009 roku. Pierwsza generacja Panamery oznaczona symbolem 970 została zaprezentowana podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Szanghaju w 2009 roku. Nazwa pojazdu podobnie jak Porsche Carrera pochodzi od nazwy legendarnego wyścigu "La Carrera Panamericana". Auto powstało w wyniku zwiększającego się zainteresowania czterodrzwiowymi limuzynami o sportowej linii nadwozia z dużymi silnikami. Druga generacja Panamery została zaprezentowana w 2016 roku i oznaczona jest symbolem 971. Nowa Panamera została stworzona całkowicie od podstaw. Auto urosło w stosunku do poprzednika: jest o 35 mm dłuższe, 5 mm szersze i 5 mm wyższe, a rozstaw osi zwiększył się o 30 mm. Sam projekt nadwozia mocniej nawiązuje do stylistyki modelu 911. W drugiej generacji Panamery Porsche położyło duży nacisk na poprawę właściwości jezdnych. W samochodzie zastosowano nowy system o nazwie Porsche 4D Chassis Control, kontrolujący i synchronizujący pracę wszystkich układów wpływających na dynamikę jazdy. Dzięki temu samochód ma cechować się bardziej precyzyjnym prowadzeniem. Wersja Turbo S samochodu napędzana jest czterolitrowym silnikiem V8 Twin-turbo generującym moc 620 KM. Do 100 km/h przyspiesza w 3,2 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 315 km/h.
    11 kwietnia 2022, 21:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti Type 35 – Type 35 był najbardziej udanym modelem wyścigowym francuskiej marki Bugatti. Typ 35 odniósł fenomenalny sukces, wygrywając w swoim czasie ponad 1000 wyścigów. Zdobył mistrzostwo świata Grand Prix w 1926 roku po wygraniu 351 wyścigów i ustanowieniu 47 rekordów w dwóch poprzednich latach. W szczytowym momencie Type 35 wygrywał średnio 14 wyścigów tygodniowo. Bugatti wygrało Targa Florio przez pięć kolejnych lat, od 1925 do 1929 tym samochodem. Type 35 napędzany jest ośmiocylindrowym silnikiem o pojemności 2,2 l, który wytwarza moc 130 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 201 km/h, a przyspieszenie 0-96 km/h zajmuje 6 sekund.
    Type 35 był najbardziej udanym modelem wyścigowym francuskiej marki Bugatti. Typ 35 odniósł fenomenalny sukces, wygrywając w swoim czasie ponad 1000 wyścigów. Zdobył mistrzostwo świata Grand Prix w 1926 roku po wygraniu 351 wyścigów i ustanowieniu 47 rekordów w dwóch poprzednich latach. W szczytowym momencie Type 35 wygrywał średnio 14 wyścigów tygodniowo. Bugatti wygrało Targa Florio przez pięć kolejnych lat, od 1925 do 1929 tym samochodem. Type 35 napędzany jest ośmiocylindrowym silnikiem o pojemności 2,2 l, który wytwarza moc 130 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 201 km/h, a przyspieszenie 0-96 km/h zajmuje 6 sekund.
    4 kwietnia 2022, 21:11 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    18 lutego 2022, 11:16 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj