Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 64 takie materiały
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    1 października 2016, 22:12 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    79 letnia kobieta prowadząca Peugeota 307 postanowiła nieco skrócić sobie trasę.
    23 czerwca 2016, 18:39 przez Zbychu1978 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf MK1 '79 – Taczki po raz kolejny. Niedługo nowe zdjęcia, narazie setup zimowy, oraz brak pogody na nowe zdjęcia, ale na początek sezonu na pewno coś będzie, może nawet następny "projekt" ownera.  Zapraszam również na sesje, jeśli ktoś chętny z okolic włocławka, na pewno się dogadamy.
    Taczki po raz kolejny. Niedługo nowe zdjęcia, narazie setup zimowy, oraz brak pogody na nowe zdjęcia, ale na początek sezonu na pewno coś będzie, może nawet następny "projekt" ownera. Zapraszam również na sesje, jeśli ktoś chętny z okolic włocławka, na pewno się dogadamy.
    6 grudnia 2015, 20:53 przez prezes123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    GAZ 24 79' – Kolejny GAZ (już trzeci) w moim posiadaniu. Samochód przywiozłem ze Lwowa w zeszłym tygodniu. Kupiłem go od 2go właściciela, który kupił go w 1994 w Żywcu. Po przeszło 20 latach Wołga wróciła na Podbeskidzie. 
Pozdrawiam fanów radzieckiej motoryzacji i zapraszam na facebooka.
    Kolejny GAZ (już trzeci) w moim posiadaniu. Samochód przywiozłem ze Lwowa w zeszłym tygodniu. Kupiłem go od 2go właściciela, który kupił go w 1994 w Żywcu. Po przeszło 20 latach Wołga wróciła na Podbeskidzie.
    Pozdrawiam fanów radzieckiej motoryzacji i zapraszam na facebooka.
    5 grudnia 2015, 0:11 przez dziurkacz13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/radzieckieklasyki, własne

    Golf MK1 '79 – Tak, tak, to znowu on.
    Tak, tak, to znowu on.
    14 listopada 2015, 11:24 przez prezes123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    VW Golf MK1 1.8 '79 –
    7 października 2015, 17:10 przez prezes123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne