Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 20 takich materiałów
    Za swoje 710 milionów mógłby kupić lepszą furę
    28 maja 2018, 18:23 przez ~milion | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    milioner

    Mazda 787B – Silnik:(R26B)
Moc: 710 KM przy 9 000 obr./min.
     ok. 900 KM przy 11 000 obr./min. (po usunięciu blokady)
Waga zaledwie 830 Kg.
Stosunek masy do mocy: 1,17 kg/KM
Prędkość maksymalna: 344 km/h
    Silnik:(R26B)
    Moc: 710 KM przy 9 000 obr./min.
    ok. 900 KM przy 11 000 obr./min. (po usunięciu blokady)
    Waga zaledwie 830 Kg.
    Stosunek masy do mocy: 1,17 kg/KM
    Prędkość maksymalna: 344 km/h
    17 czerwca 2016, 17:24 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz W06 – Ale 710 SSK (Super Sport Kurz), brzmi lepiej. Ponieważ kiedyś samochody miały za zadanie poruszać się jak najszybciej a nie ratować planetę, był napędzany jednostką o pojemności 7.1 litra o mocy 225–250 KM i ponad 500 Nm. Co ciekawe, to był ostatni model zaprojektowany przez Ferdynanda Porsche, który odszedł od Mercedesa w 1928 roku żeby otworzyć własną działalność.
    Ale 710 SSK (Super Sport Kurz), brzmi lepiej. Ponieważ kiedyś samochody miały za zadanie poruszać się jak najszybciej a nie ratować planetę, był napędzany jednostką o pojemności 7.1 litra o mocy 225–250 KM i ponad 500 Nm. Co ciekawe, to był ostatni model zaprojektowany przez Ferdynanda Porsche, który odszedł od Mercedesa w 1928 roku żeby otworzyć własną działalność.
    2 września 2015, 16:10 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    FENDT 1050 VARIO – Jeśli już mowa o największych ciągnikach. Aktualnie zaprezentowany prototyp w Niemczech, lecz produkcja i sprzedaż ruszy pod koniec 2015. 
Moc - 500 KM jak na konwencjonalną budowę
Silnik - MAN 12,4 Litra
Masa - 14 ton
Prędkość - ok. 60 km/h
Wymiar - 3m szerokość, 3,6m wysokość
Opony z tyłu - 2,35m wysokości, największe jak dotąd opony rolnicze ( 900/65 R46 ), z przodu zaś 710/60 R 38.
    Jeśli już mowa o największych ciągnikach. Aktualnie zaprezentowany prototyp w Niemczech, lecz produkcja i sprzedaż ruszy pod koniec 2015.
    Moc - 500 KM jak na konwencjonalną budowę
    Silnik - MAN 12,4 Litra
    Masa - 14 ton
    Prędkość - ok. 60 km/h
    Wymiar - 3m szerokość, 3,6m wysokość
    Opony z tyłu - 2,35m wysokości, największe jak dotąd opony rolnicze ( 900/65 R46 ), z przodu zaś 710/60 R 38.
    Silnik F1 Lamborghini – Sezon 1991
Silnik: V12 (80°) - 3,5 L
Moc: 710 KM przy 13.600 obr./min
Waga: 152Kg

Blok silnika z magnezu i głowica silnika z lekkiego stopu. 
Skrzynia manualna 6-cio biegowa.

Silnik opracowany i zbudowany przez Lamborghini Engineering, założona w 1987 z woli Lee Lacocca, dyrektora Chryslera i Lamborghini. Ostatni silnik F1, w związku z coraz bliższej współpracy z McLarenem, będzie testowany w sposób zadowalający przez Ayrtona Senna na Silverstone. Jednak brytyjski zespół wybierze silniki innej marki ponieważ były dostarczane za darmo. W wyniku tego Chrysler zdecydouje zamkinęcie działalności Lamborghini w F1 i pod koniec 1993 firma została  sprzedana indonezyjskiej Megatech. W sumie zostały rozegrane 80 GP z silnikami Lamborghini, używane w zespołach Larrousse, Lotus, Ligier i Minardi. 

Trzeba korzystać dopóki nie ma turbodziury!
    Sezon 1991
    Silnik: V12 (80°) - 3,5 L
    Moc: 710 KM przy 13.600 obr./min
    Waga: 152Kg

    Blok silnika z magnezu i głowica silnika z lekkiego stopu.
    Skrzynia manualna 6-cio biegowa.

    Silnik opracowany i zbudowany przez Lamborghini Engineering, założona w 1987 z woli Lee Lacocca, dyrektora Chryslera i Lamborghini. Ostatni silnik F1, w związku z coraz bliższej współpracy z McLarenem, będzie testowany w sposób zadowalający przez Ayrtona Senna na Silverstone. Jednak brytyjski zespół wybierze silniki innej marki ponieważ były dostarczane za darmo. W wyniku tego Chrysler zdecydouje zamkinęcie działalności Lamborghini w F1 i pod koniec 1993 firma została sprzedana indonezyjskiej Megatech. W sumie zostały rozegrane 80 GP z silnikami Lamborghini, używane w zespołach Larrousse, Lotus, Ligier i Minardi.

    Trzeba korzystać dopóki nie ma turbodziury!
    27 czerwca 2014, 17:12 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    zdjęcie i tekst własne

    1000-konny Bugatti Veyron i nie tylko. 710-konne Ferrari FF Novitec Rosso, Mercedes SLR 722. Pokaz przyspieszeń.

    Zlot Klubu Sportowych Aut na Automotodrom Brno (3 maja 2014).
    4 maja 2014, 13:40 przez ~gwt | Do ulubionych | Skomentuj
    Saleen 351 Mustang - produkcja 710-konnego modelu za 83.000 dolarów ru – Saleen 351 Mustang - produkcja 710-konnego modelu za 83.000 dolarów ruszyła
Tuner zdecydował się również na kilka drobiazgów urozmaicających wnętrze Mustanga. Zaglądając do środka widać fotele pokrytą skórą i alcantarą. Dodatkowo Saleen zamontował w modelu 351 podświetlane progi.
Nie od dziś wiemy, że Amerykanie ponad wszystko cenią sobie mocny silnik, tak więc każda modernizacja w ich wykonaniu to dodatkowe konie mechaniczne. W tym wypadku za bazę do tuningu posłużył 5,7 litrowy silnik V8 o mocy maksymalnej 710 KM i momentowi 887 Nm. Wszystko to wędruje oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej przekładni. Szkoda tylko, że tuner nie pochwalił się osiągami takiego potwora.
Wydaje się to dziwne, ale Saleen zajął się również atrybutami odpowiedzialnymi za prowadzenie samochodu. Podobno zostały wymienione elementy zawieszenia, takie jak choćby sprężyny, czy stabilizatory.
Cena jaką trzeba zapłacić za Saleena 351 Mustang to 82,634 dolarów.
    Saleen 351 Mustang - produkcja 710-konnego modelu za 83.000 dolarów ruszyła
    Tuner zdecydował się również na kilka drobiazgów urozmaicających wnętrze Mustanga. Zaglądając do środka widać fotele pokrytą skórą i alcantarą. Dodatkowo Saleen zamontował w modelu 351 podświetlane progi.
    Nie od dziś wiemy, że Amerykanie ponad wszystko cenią sobie mocny silnik, tak więc każda modernizacja w ich wykonaniu to dodatkowe konie mechaniczne. W tym wypadku za bazę do tuningu posłużył 5,7 litrowy silnik V8 o mocy maksymalnej 710 KM i momentowi 887 Nm. Wszystko to wędruje oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej przekładni. Szkoda tylko, że tuner nie pochwalił się osiągami takiego potwora.
    Wydaje się to dziwne, ale Saleen zajął się również atrybutami odpowiedzialnymi za prowadzenie samochodu. Podobno zostały wymienione elementy zawieszenia, takie jak choćby sprężyny, czy stabilizatory.
    Cena jaką trzeba zapłacić za Saleena 351 Mustang to 82,634 dolarów.
    8 sierpnia 2013, 0:02 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    [H]onda S800 – Dane techniczne - Honda S800:
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
    Dane techniczne - Honda S800:
    Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
    Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
    Stopień sprężania: 9.2:1
    Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
    Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
    Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
    Rozstaw osi: 2000 mm
    Rozstaw kół przednich: 1150 mm
    Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
    Zawieszenie przednie: niezależne
    Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
    Hamulce przednie: tarczowe
    Hamulce tylne: bębnowe
    Koła przednie i tylne: 13"
    Napęd: na tył
    Masa: 710-725 kg
    24 maja 2013, 19:02 przez figurantt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 710 SSK Trossi roadster 1930 –
    1 lutego 2013, 13:36 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)