Szukaj
Znalazłem 20 takich materiałów
Moc - 500 KM jak na konwencjonalną budowę
Silnik - MAN 12,4 Litra
Masa - 14 ton
Prędkość - ok. 60 km/h
Wymiar - 3m szerokość, 3,6m wysokość
Opony z tyłu - 2,35m wysokości, największe jak dotąd opony rolnicze ( 900/65 R46 ), z przodu zaś 710/60 R 38.
Silnik: V12 (80°) - 3,5 L
Moc: 710 KM przy 13.600 obr./min
Waga: 152Kg
Blok silnika z magnezu i głowica silnika z lekkiego stopu.
Skrzynia manualna 6-cio biegowa.
Silnik opracowany i zbudowany przez Lamborghini Engineering, założona w 1987 z woli Lee Lacocca, dyrektora Chryslera i Lamborghini. Ostatni silnik F1, w związku z coraz bliższej współpracy z McLarenem, będzie testowany w sposób zadowalający przez Ayrtona Senna na Silverstone. Jednak brytyjski zespół wybierze silniki innej marki ponieważ były dostarczane za darmo. W wyniku tego Chrysler zdecydouje zamkinęcie działalności Lamborghini w F1 i pod koniec 1993 firma została sprzedana indonezyjskiej Megatech. W sumie zostały rozegrane 80 GP z silnikami Lamborghini, używane w zespołach Larrousse, Lotus, Ligier i Minardi.
Trzeba korzystać dopóki nie ma turbodziury!
Zlot Klubu Sportowych Aut na Automotodrom Brno (3 maja 2014).
Tuner zdecydował się również na kilka drobiazgów urozmaicających wnętrze Mustanga. Zaglądając do środka widać fotele pokrytą skórą i alcantarą. Dodatkowo Saleen zamontował w modelu 351 podświetlane progi.
Nie od dziś wiemy, że Amerykanie ponad wszystko cenią sobie mocny silnik, tak więc każda modernizacja w ich wykonaniu to dodatkowe konie mechaniczne. W tym wypadku za bazę do tuningu posłużył 5,7 litrowy silnik V8 o mocy maksymalnej 710 KM i momentowi 887 Nm. Wszystko to wędruje oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej przekładni. Szkoda tylko, że tuner nie pochwalił się osiągami takiego potwora.
Wydaje się to dziwne, ale Saleen zajął się również atrybutami odpowiedzialnymi za prowadzenie samochodu. Podobno zostały wymienione elementy zawieszenia, takie jak choćby sprężyny, czy stabilizatory.
Cena jaką trzeba zapłacić za Saleena 351 Mustang to 82,634 dolarów.
Silnik: AS800E chłodzony cieczą, 0.8L (791 cm3), R4, 8V, DOHC, cztery gaźniki
Parametry: 70 KM (52 kW) @ 8000 rpm, 65 Nm @ 6000 rpm
Stopień sprężania: 9.2:1
Średnica cylindra x skok tłoka: 60 x 70 mm
Skrzynia biegów: 4-biegowa manualna
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 3305 x 1400 x 1200 mm (wysokość coupe: 1195 mm)
Rozstaw osi: 2000 mm
Rozstaw kół przednich: 1150 mm
Rozstaw kół tylnych: 1150 mm
Zawieszenie przednie: niezależne
Zawieszenie tylne: niezależne (w późniejszym okresie - zależne, sztywna oś)
Hamulce przednie: tarczowe
Hamulce tylne: bębnowe
Koła przednie i tylne: 13"
Napęd: na tył
Masa: 710-725 kg
‹ pierwsza < 1 2
« poprzednia 1 2 następna »