Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 274 takie materiały
    Porsche 911 GT2 RS COUPE 991 II 3.8 – Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Porsche 911 GWersja była produkowana od 2017 do 2019 roku. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to klasa luksusowe samochodów osobowych.

    Moc maksymalna wynosi 515 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi 700 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 340 km/h. Silnik PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 jest typu boxer posiadający 6 cylidrów o pojemności 3800 cm3. Na każdy cylinder w silniku PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 przypadają 4 zawory.

    Cały układ napędowy PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 osiąga moment obrotowy 750 Nm. PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 to benzyna.

    Średnie spalanie PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 wynosi około 11.8 l na 100km. Warto nadmienić, że PORSCHE 911 GT2 RS Coupe 991 II 3.8 posiada 2 drzwi, 2 siedzenia. Wymiary samochodu: 4549 mm długości, 1880 mm szerokości, 1297 mm wysokości.

    T2 RS COUPE 991 II 3.8 700KM
    Peugeot 908 HDi FAP – Prototypowy samochód wyścigowy przygotowany specjalnie do uczestnictwa w 24-godzinnym wyścigu Le Mans przez francuską markę Peugeot. W ramach nowych zasad ogłoszonych przez Automobile Club de l'Ouest 16 czerwca 2006 roku, które zachęcały do ​​tworzenia prototypów Le Mans z zamkniętym kokpitem, Peugeot zaprezentował 908 z zamkniętym kokpitem, pierwszy prototyp Le Mans z takim designem, który brał by udział w wyścigu od czasów Bentleya Speed 8. 908 HDi FAP napędza jednostka wysokoprężna, dwunastocylindrowa w układzie V. Silnik generuje moc 700 KM i moment obrotowy 1200 Nm. Prędkość maksymalna i przyspieszenie nie są znane. Samochód wygrał 19 z 28 wyścigów, w których brał udział w latach 2007-2010, w tym 24h Le Mans w 2009 roku.
    Prototypowy samochód wyścigowy przygotowany specjalnie do uczestnictwa w 24-godzinnym wyścigu Le Mans przez francuską markę Peugeot. W ramach nowych zasad ogłoszonych przez Automobile Club de l'Ouest 16 czerwca 2006 roku, które zachęcały do ​​tworzenia prototypów Le Mans z zamkniętym kokpitem, Peugeot zaprezentował 908 z zamkniętym kokpitem, pierwszy prototyp Le Mans z takim designem, który brał by udział w wyścigu od czasów Bentleya Speed 8. 908 HDi FAP napędza jednostka wysokoprężna, dwunastocylindrowa w układzie V. Silnik generuje moc 700 KM i moment obrotowy 1200 Nm. Prędkość maksymalna i przyspieszenie nie są znane. Samochód wygrał 19 z 28 wyścigów, w których brał udział w latach 2007-2010, w tym 24h Le Mans w 2009 roku.
    16 kwietnia 2022, 19:50 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To, że udało nam się wycisnąć z Supry 570 koni nie oznacza, że projekt się zakończył. Zostało jeszcze kilka rzeczy do zrobienia, a na pierwszy ogień idzie wydech. „Ogień” nie jest w tym wypadku słowem przypadkowym, bo liczmy, że w końcówkach układu wydechowego pojawią się marchewy. Pytanie, czy da się zrobić wydech tak, żeby nie męczył przy codziennej, normalnej jeździe, ale na przykład na torze kruszył szkło? Kamil Kopeć z ArcHouse w Siestrzeni twierdzi, że da się. Dlatego to jemu powierzyliśmy wykonanie nowego układu wydechowego. Zobaczcie, jak wyszło.

    PS: Więcej Supry i innych samochodów u mnie na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    28 marca 2022, 9:50 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    20 marca 2022, 13:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi Quattro S1 E2 – Quattro S1 E2, należące niegdyś do zespołu fińskiego kierowcy rajdowego Hannu Mikkola, przeżyło swoje drugie udane życie na brytyjskiej scenie wyścigów górskich.
Chociaż napęd na wszystkie koła Audi quattro pomógł umieścić Ingolstadt w centrum uwagi już w latach osiemdziesiątych, to właśnie ur-Quattro sprawiło, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie. Pojawiło się ono we właściwym czasie, na samym początku ery rajdów Grupy B. Gdy tylko Quattro wbiło wszystkie cztery koła głęboko w ziemię, ustanowiło standard, którego do dziś przestrzegają wszyscy konkurenci. A kiedy te małe silniki osiągały ogromną moc dzięki turbosprężarkom, doładowaniom, a czasem obu tym rozwiązaniom, wysyłanie tej mocy na wszystkie zakręty było przesądzone.

Co się jednak dzieje, gdy te bestie opuszczają wielką scenę? W przypadku jednego Quattro S1 E2, należało pokonać kilka wzniesień. Firma HillClimb Monsters odnalazła niedawno rzadki materiał filmowy przedstawiający to Audi, prowadzone na brytyjskiej scenie wyścigów górskich przez nieżyjącego już Toma Hammonda.

"Jeden z najbardziej uwielbianych Monsterów HillClimbowych, jakie kiedykolwiek startowały w Wielkiej Brytanii" - czytamy w HillClimb Monsters - "to Audi Quattro S1 E2 Toma Hammonda, była jednostka fabryczna Hannu Mikkola, którą zmarły pan Hammond prowadził przez kilka lat na brytyjskiej scenie HillClimb, bijąc w tym czasie wiele rekordów samochodów zamkniętych".

Zmarły Mikkola rozpoczął swoją karierę rajdową w samochodach różnych marek, zanim w 1981 roku przeszedł do fabrycznego zespołu Audi. W 1983 roku wraz z Arne Hertzem zdobył tytuł Mistrza Świata WRC, stając się tym samym najstarszym kierowcą, który do dziś zdobył koronę.

"Z pięciocylindrowym silnikiem turbo o pojemności 2,1 l, który w szczytowym momencie produkował 700 KM i ważył niewiele ponad 1000 kg, miał zamontowane nadwozie w wersji Pikes Peak i z pewnością przyciągał wzrok" - powiedział Hillclimb Monsters.

Jeśli chodzi o to, w jaki sposób Hammond nabył Quattro, DriveTribe twierdzi, że szukał on w Niemczech wersji drogowej, kiedy zauważył samochód Mikkoli. Jakkolwiek się to stało, Hammond powrócił do Wielkiej Brytanii "w wielkim stylu" wraz z samochodem grupy B i pojazdem do jego holowania.

Nieczęsto można zobaczyć taką bestię jak Quattro w miejscu publicznym, a co dopiero usłyszeć. Bądźmy wdzięczni, że ten materiał filmowy istnieje i przypomina nam, jak fajne były takie maszyny z Grupy B.
    Quattro S1 E2, należące niegdyś do zespołu fińskiego kierowcy rajdowego Hannu Mikkola, przeżyło swoje drugie udane życie na brytyjskiej scenie wyścigów górskich.
    Chociaż napęd na wszystkie koła Audi quattro pomógł umieścić Ingolstadt w centrum uwagi już w latach osiemdziesiątych, to właśnie ur-Quattro sprawiło, że firma stała się rozpoznawalna na całym świecie. Pojawiło się ono we właściwym czasie, na samym początku ery rajdów Grupy B. Gdy tylko Quattro wbiło wszystkie cztery koła głęboko w ziemię, ustanowiło standard, którego do dziś przestrzegają wszyscy konkurenci. A kiedy te małe silniki osiągały ogromną moc dzięki turbosprężarkom, doładowaniom, a czasem obu tym rozwiązaniom, wysyłanie tej mocy na wszystkie zakręty było przesądzone.

    Co się jednak dzieje, gdy te bestie opuszczają wielką scenę? W przypadku jednego Quattro S1 E2, należało pokonać kilka wzniesień. Firma HillClimb Monsters odnalazła niedawno rzadki materiał filmowy przedstawiający to Audi, prowadzone na brytyjskiej scenie wyścigów górskich przez nieżyjącego już Toma Hammonda.

    "Jeden z najbardziej uwielbianych Monsterów HillClimbowych, jakie kiedykolwiek startowały w Wielkiej Brytanii" - czytamy w HillClimb Monsters - "to Audi Quattro S1 E2 Toma Hammonda, była jednostka fabryczna Hannu Mikkola, którą zmarły pan Hammond prowadził przez kilka lat na brytyjskiej scenie HillClimb, bijąc w tym czasie wiele rekordów samochodów zamkniętych".

    Zmarły Mikkola rozpoczął swoją karierę rajdową w samochodach różnych marek, zanim w 1981 roku przeszedł do fabrycznego zespołu Audi. W 1983 roku wraz z Arne Hertzem zdobył tytuł Mistrza Świata WRC, stając się tym samym najstarszym kierowcą, który do dziś zdobył koronę.

    "Z pięciocylindrowym silnikiem turbo o pojemności 2,1 l, który w szczytowym momencie produkował 700 KM i ważył niewiele ponad 1000 kg, miał zamontowane nadwozie w wersji Pikes Peak i z pewnością przyciągał wzrok" - powiedział Hillclimb Monsters.

    Jeśli chodzi o to, w jaki sposób Hammond nabył Quattro, DriveTribe twierdzi, że szukał on w Niemczech wersji drogowej, kiedy zauważył samochód Mikkoli. Jakkolwiek się to stało, Hammond powrócił do Wielkiej Brytanii "w wielkim stylu" wraz z samochodem grupy B i pojazdem do jego holowania.

    Nieczęsto można zobaczyć taką bestię jak Quattro w miejscu publicznym, a co dopiero usłyszeć. Bądźmy wdzięczni, że ten materiał filmowy istnieje i przypomina nam, jak fajne były takie maszyny z Grupy B.
    23 marca 2022, 20:21 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mariusz, który pokazał nam bliżej swój nowy nabytek: Nissana GT R o podwyższonej mocy do 660 / 700 / 720 HP (w zależności od paliwa).
    24 grudnia 2021, 10:26 przez ~urlaubem | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi_5

    Przed Wami GLE 63s Coupe w edycji Brabus700! Pakiet wizualny Brabusowy, dźwięk wydechu robi naprawdę mocne wrażenie! Auto jest na sprzedaż!
    13 grudnia 2021, 17:09 przez ~eldommen | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5

    13 września 2021, 15:02 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj