Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 110 takich materiałów
    18 stycznia 2020, 11:43 przez ~Roni | Do ulubionych | Skomentuj
    Kibice w ostatniej chwili uniknęli najgorszego. Jest refleks!
    2 września 2019, 11:45 przez cubson14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 czerwca 2018, 23:08 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 lutego 2017, 14:20 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac Series 67 –
    27 stycznia 2017, 16:01 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    To właśnie dzięki takim nagraniom wszyscy mamy niepowtarzalną okazję uczyć się na błędach innych.
    27 grudnia 2016, 9:53 przez Polskie_Drogi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    8 lipca 2016, 23:13 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Richard Rawlings z Gas Monkey Garage i  Dodge Dart z 67 – W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    W liceum jeździł legendarnym pontiakiem „Bandit” Trans Am z 1977 roku. W tym samym roku w kinach pojawił się słynny film „Mistrz kierownicy ucieka”, którego gwiazdą był Burt Reynolds i właśnie takie auto.

    Jak tłumaczy Rawlings – zawsze ciężko pracował tylko po to, aby móc kupić sobie kolejne auto. Na początku lat 90. został postrzelony przez złodzieja, który próbował ukraść jego mustanga fastback z 1965 roku. – Dorastamy w świecie pełnym samochodów i ciężko sobie wyobrazić, jakby to wszystko wyglądało bez czterech kółek. Z drugiej strony zawsze zadziwia mnie inżynieria. Wystarczy porównać jeden model auta i to jak zmienił się w przeciągu kilku lat. Postęp robi wrażenie. Mimo to i tak wolę starsze auta, bo mają wszystko to, co powinien mieć samochód. Bez zbędnych dodatków, elektroniki i tandetnych plastików. Samochód powinien być środkiem transportu, a nie personalnym komputerem na kołach. Teraz wszystkie współczesne auta są do siebie bardzo podobne. Producenci kładą duży nacisk na aerodynamikę i aby zbudować auto jak najtaniej i przypodobać się ekologom – dodaje Rawlings.
    Klasycznie – 1969 Ford Mustang Mach 1 vs. 1967 Ford Mustang GT 500
    1969 Ford Mustang Mach 1 vs. 1967 Ford Mustang GT 500