Szukaj
Znalazłem 40 takich materiałów
Za ożywienie tego modelu odpwowiada Walter de 'Silva, jeden z najbardziej znanych na świecie włoskich projektantów, który przebudował każdy element architektury i stylu, nigdy nie zdradzając prawdziwego stylu starej Miury. Linia samochodu ceni się tą niezwykłą czystością oryginalnego modelu. Praca autora skupiła się na dopracowaniu powierzchni i eliminację zbędnych szczegółów, w celu podkreślenia czystych linii i proporcjach objętości.
Jego debiut nastąpił w Stanach Zjednoczonych, najpierw w muzeum radia i telewizji w Nowym Jorku, 5 stycznia 2006, następnie na salonie w Detroit tego samego roku.
Pod ponadczasowym nadwoziem, za siedzeniami znajduję się nowoczesna jednostka napędowa przeszczepiona z Murcielago: 6,2l L pojemności, V12 i ponad 660 KM.
W standardowym modelu Iceni Magna o mocy 430 KM poruszającym się z prędkością 112 km/h obroty wynoszą zaledwie… 980 obr./min. Nowatorska koncepcja ma też inną zaletę – spalanie. Samochody Trident są przez to bardzo ekonomiczne. Producent podaje że Iceni na jednym baku potrafi przejechać ponad 3200 km. Średnie zużycie paliwa jakie podaje producent (w które chcemy uwierzyć) to 4,1 litra na 100 km.
ależ to ryczy, już myślałem, że te rolki wyrwie przy starcie.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 > ostatnia ›