Szukaj
Znalazłem 40 takich materiałów
Silnik BMW 4,0 V8 286KM
Przyspieszenie 0-100 km/h 7,5 sek
Mosty Volvo Laplander portalowe + blokady pneumatyczne
Reduktor Atlas II 4,25
PTO własnej konstrukcji
Skrzynia Jeep
Zawieszenie FOX przód 12” tył 14”
Wahacze własnej konstrukcji
Hamulce Brembo 4-ro tłoczkowe + korektor siły hamowania
Wyciągarka Star 660 lina kevlar 80 m. Dragon Winch kevlar 35m
Kąt natarcia 90 st.
Kąt zejścia 85 st.
Zanurzenie 170 cm
Ogumienie SIMEX 36x12,5x16 + beadlock
Zbiornik paliwa 85L
Prędkoś max. 160km/h
Ford GT, upamiętnia tamte sukcesy, lecz nie jest pierwszą próbą wskrzeszenia legendy. W latach dziewięćdziesiątych Ford zaprezentował prototyp samochodu Ford GT90 z silnikiem V12 z czterema sprężarkami o mocy 720 KM. Niestety tamten model nie doczekał się produkcji nawet w krótkiej serii.
Produkcja[edytuj]
Obecny model przypomina oryginał, choć jest od niego nieco wyższy. Posiada silnik o mocy 550 KM V8 z kompresorem, a centralne umieszczenie silnika poprawia rozkład masy i stabilność. Wnętrze posiada dużo elementów z perforowanego aluminium. Elementy takie jak elektrycznie sterowane szyby, klimatyzacja i zestaw audio znajdują się w wyposażeniu seryjnym. Auto było do nabycia w Europie za 111 tysięcy funtów (czyli około 660 tysięcy złotych wg kursu z okresu sprzedaży), a w USA za 153 tysiące dolarów (czyli około 460 tysięcy złotych, kurs z 2006). Planowano produkcję 4500 egzemplarzy, jednak zakończono ją po wytworzeniu ok. 4000 sztuk.
‹ pierwsza < 1 2 3 4
« poprzednia 1 2 3 4 następna »